ویجیاتو : فیلمنامه ها به دو دسته کلی ماجرا محور و شخصیت محور تقسیم می شوند. وقتی تماشاگر یک فیلم را برای دیدن انتخاب می کند، دلش می خواهد دست کم با یک نفر همذات پنداری کند. در یک داستان کلاسیک، شخصیت اصلی یا قهرمان است که در بطن کشمکش قرار می گیرد. … … ادامه خبر
جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کردهاید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید …)
سایر منابع:
با دوستان خود به اشتراک بگذارید
می پسندم
0
سایر خبرها
و برای قصاص نشدن مسعود ماجرا پیچیده تر می شود. یکی از این شخصیت ها، عقیل است، فردی که حالا یک سر ماجرای قصاص در دستان او است و سر دیگر خانواده اش و او بنا به شرایطی که حاج محمود برایش رقم زده مجبور به گرفتن رضایت از خانواده اش شده است. هامون سیدی این شب ها در نقش عقیل سریال افرا ظاهر شده است سیدی متولد سال 64 و تحصیلکرده سینما است، با او درباره حضورش در تلویزیون، نقش های منفی …
در اندیشه تامین منابع مالی این طرح باشد و با تورم حاصله از اجرای آن دست و پنجه نرم کند. به نظر می رسد تیم اقتصادی دولت منتخب باید هر چه زودتر به فکر راه چاره ای باشد که بدون ایجاد هزینه ای از این مسیر خارج شود. داستان افزایش حقوق ها از کجا شروع شد؟ حسن موسوی فرد، کارشناس مسائل اقتصادی در خصوص افزایش حقوق کارکنان بخش های مختلف دولت گفت: اولین بار در بهمن سال 98 سازمان برنامه و …