چکیده محبوب ترین مقالات خودرو ایران و جهان
بی‌ام‌و ۷۶۰Li یکی از شاخص‌ترین محصولات چند سال اخیر ژرمن‌ها به شمار می‌رود زیرا نیروگاه آهنین ۱۲ سیلندر آن جزو کمیاب‌ترین پیشرانه‌ها در صنعت خودرو بوده است. حالا این کشتی لوکس زمینی راهی بزرگراه‌های آلمان شده تا تست‌های سرعت و شتاب را پشت سر بگذارد.


سری ۷ را می‌توان بهترین گزینه برای تاخت‌وتاز در بزرگراه‌های بدون محدودیت سرعت آلمان دانست چراکه کابینی بزرگ و لوکس دارد و در نسل‌های پیشین آن می‌توان به پیشرانه ۱۲ سیلندر پرقدرت در مدل‌های فول دست یافت. ویدئوی جدیدی که مشاهده خواهید کرد پنجمین نسل ۷۶۰Li را نشان می‌دهد که در تلاش برای ثبت حداکثر سرعت خود است. بی‌ام‌و ۷۶۰Li در رسیدن به سرعت‌های سه‌رقمی هیچ مشکلی ندارد زیرا با اندکی تلاش می‌توان سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت را ثبت کرد. این سدان همچنین در ویدئوی یاد شده بیش از یک‌بار به سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت رسیده است.

خودروی موردبحث به پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶ لیتری توئین توربو مجهز است، پیشرانه‌ای که دیگر در دسترس نیست و بجای آن پیشرانه‌های هیبریدی و برقی تولید می‌شوند. نیروگاه بزرگ‌ سری ۷ قدرت ۵۴۴ اسب بخار و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متر تولید می‌کند. چنین قدرتی برای اکثر خودروها فوق‌العاده زیاد خواهد بود و بی‌ام‌و نیز از همین مزیت برای ارائه پرفورمنسی چشمگیر استفاده کرده است.

۷۶۰Li با استفاده از پیشرانه ۱۲ سیلندر خود می‌تواند در عرض ۴.۶ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد اما خبری از صداهای مزاحم و ناپایداری نیست و این خودرو در کمال خونسردی به سرعت‌های بالا می‌رسد. همان‌طور که گفتیم سری ۷ در اتوبان‌های آلمان بهترین حالت خود را دارد و با نرمی زیادی می‌تازد. برای یادآوری باید گفت هفتمین نسل سری ۷ کمتر از یک سال پیش معرفی شد و البته نسخه تمام برقی i7 نیز در معرض دید جهانیان قرار گرفت که قدرتش ۵۳۶ اسب بخار و گشتاورش ۷۴۴ نیوتون متر است و از دو پیشرانه برقی استفاده می‌کند. نسخه تمام برقی سری ۷ در عرض ۴.۵ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت می‌رسد که یک‌دهم ثانیه بهتر از مدل ۱۲ سیلندر قبلی است. البته ژرمن‌ها حداکثر سرعت i7 را به ۲۴۰ کیلومتر در ساعت محدود کرده‌اند و به این ترتیب ۷۶۰Li در اتوبان دست برتر را خواهد داشت.
HR3
این سری احیا کننده زیبایی در طراحی سری ۷ بود نسل بعدم عالی بود اون فیس لیفت هم که ۲۰۱۹ کردن اونم قابل قبول بود
تا اینکه پارسال نسل جدید اومد و طراحی سری ۷ رو برگشت داد به قبل ۲۰۰۸ و زشت تر شد
اسماعیل قصاب
اگه شما با سرعت ۲۴۰ قان قان حرکت کنی با فرض این که همه جا آزاد راه باشه یارو ۴ ساعته میره مشهد و شیراز ۱/۵ ساعته میره اصفهان یه ساعته میره زنجان ، طرف تا میخواد راه بیفته رسیده ، در نتیجه در غذا خوری های بین راه دیگه نگه نمیداره ، و این باعث لطمه شدیدی به این صنعت خواهد شد . لذا ما خدمتگزاران شما در سرویس بین راهی با ورود هر گونه خودرویی که بیش از ۱۸۰ تا اسمن و ۱۶۰ تا عملا راه بره مخالفیم .
سید صمد میرسلیم
دبیر کانون سرویس های بین راهی
فقط انگلستان
😂😂😂
زیزیگولو
لذت سرعت با پتانسیل واقعی یه ماشین مدرن رو میشه تو اتوبانای بدون محدودیت سرعت آلمان تجربه کرد😍😍😍😍 چیزی که تو ایران تو حالت عادی و محدودیت ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت فقط درصد کمی از اون مشخص میشه
مهدی
یه ۷۵۰ فول دیزاین الپین هست هر از گاهی میاد شهرک فقط بیا رخ رو ببین ، همین اتاق با رنگ خاکستری یا به قول اون وری ها ناردو گری…..
کاش میشدش قیمت واقعی بود تو مملکت یا نزدیک به کشورهای خلیج همه ماشین خوب سوار میشدیم😔😔😔😔😔😔😔😔🥺
Alan.r
سری هفت یعنی این
حیف که بی ام و طراحیش رو خراب کرد
عارف
چقدر راحت،بدون لرزش و فشار اضافی به ماشین سرعت میگرفت و زمانی که به کامیون رسید چقدر پایدار از بالای دویست اومد نزدیک ۱۰۰
Amir mahdi @-1387
طراح این بی ام و آقای نادر فقیه زاده
هست
ARMAN سابق
دوستان از ۷۶۰ همین نسل دو تا پلاک ملی داریم درسته؟
محمد
الکی نیست که یکی از ۵ تا برند برتره
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.







سایت پدال برگزیده مردم و داوران به عنوان بهترین سایت فارسی در حوزه خودرو از چهارمین، پنجمین و هفتمین جشنواره وب ایران است.
تلاش ما انتشار اخبار و مطالب روز حمل و نقل و وسایل نقلیه در ایران و جهان برای بازدیدکنندگان علاقه‌مند و ارائه و تبادل اطلاعات مفید و صادقانه در محیطی جذاب و دوستانه است. همچنین مایلیم تجربیات، دانسته‌ها و نظرات شما را که برای همگی ما مفید و راه‌گشاست، بدانیم.
افتخار می‌کنیم که همراه ما هستید.
آیا حساب کاربری ندارید؟
source

سئو سایت

چکیده محبوب ترین مقالات خودرو ایران و جهان
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.

source