ایسنا نوشت: رضا عمرانی، بازیگر نمایش‌های رادیویی، علت ریزش مخاطبان رادیو را، عدم اطمینان مخاطبان به این رسانه دانست.
رضا عمرانی، بازیگر تئاتر و رادیو با اشاره به این نکته که فضای مجازی صرفا رقیب بالقوه رادیو و تلویزیون است، درباره علت کاهش مخاطبان رسانه‌ای مانند رادیو در مقایسه با دهه‌ای مانند ۸۰، می‌گوید: «این اتفاق به کم‌کاری تصمیم گیرندگانی برمی‌گردد که برای رادیو، خط‌مشی کلی محتوایی را تعیین می‌کنند.»
او ادامه می‌دهد: «رادیو تبدیل به بلندگویی برای ترویج اهداف و مقاصد خاص شده است که نتیجه آن از دست دادن بخشی از مخاطبان جامعه با نیازهای فرهنگی متفاوت است.»
عمرانی همچنین می‌گوید: «آن رادیویی می‌میرد که خیلی به نیازهای جامعه و مخاطبانش توجه نکند و بخواهد صرفا حرف‌های یک اقلیتی را بزند.»
این بازیگر با اشاره به این نکته که رادیو برای بالا بردن دوباره مخاطبان خود نیاز به یک خانه تکانی ذهنی دارد، در عین حال می‌گوید: «با توجه به وضعیت موجود، دورنمایی نمی‌بینم که این اتفاق افتاده باشد.»
به اعتقاد این بازیگر، بودجه اندکی هم که برای برنامه‌سازی در رادیو اختصاص داده می‌شود، صرف تولید برنامه‌های سفارشی و ضعیف شده است.
عمرانی همچنین تاکید کرد: «اگر اعتقاد یا باوری هم قرار است منتقل شود، باید از کانال هنرمندانه در رسانه منتشر شود، نه این‌که این کار به دست افراد نابلد بیفتد، رادیو تبدیل به شعار می‌شود.»
۵۷۵۷
وقتی صحبت از وام خرید خودرو به میان می‌آید کوهی از کاغذ بازی‌های بانکی و انواع و اقسام ضامن به ذهن خطور می‌کند. اما حالا یک روش فوق‌العاده برای خرید خودرو با وام هم مطرح است که نه فقط عدد دریافتی آن به مراتب بالاتر از سیستم بانکی است، بلکه استفاده از آن نیز چندان سخت نیست.
تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright © 2018 khabaronline News Agancy, All rights reserved

source

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *