اسکورسیزی برای Killers of the Flower از یک فیلم ترسناک الهام گرفته است – فرهنگی خبری
اسکورسیزی برای Killers of the Flower از یک فیلم ترسناک الهام گرفته است

قاتلان ماه گل (Killers of the Flower) جدیدترین فیلم مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) است که اکران آن از روز جمعه شروع می‌شود. 

فیلم قاتلان ماه گل سه ساعت و بیست و شش دقیقه‌ای با بازی لئوناردو دیکاپریو، بر اساس کتابی به نام Killers of the Flower Moon: The Osage Murders and the Birth of the FBI نوشته دیوید گرن است که در دهه‌ی ۲۰ میلادی و اوکلاهاما جریان دارد؛ جایی که سلسله قتل‌های مرموز و وحشیانه گریبان‌گیر آمریکایی‌های محلی پولدار می‌شود.


مطلب پیشنهادی:برترین فیلم های کیلین مورفی | از سریال پیکی بلایندرز تا سه گانه های بتمننگاهی به برترین آثار ایرلندی با چشم‌های دلربا
برترین فیلم های کیلین مورفی | از سریال پیکی بلایندرز تا سه گانه های بتمن

با این وجود به نظر می‌رسد که مارتین اسکورسیزی برای ساخت Killers of the Flower از فیلم ترسناک Midsommar به کارگردانی آری استر (Ari Aster) الهام گرفته است. بنابر گزارش Variety اسکورسیزی به این نکته اشاره کرد که از استایل و ریتم روایت داستانی یک فیلم ترسناک خوب مثل Midsommar یا Beau is Afraid علاقه دارد.

Killers of the Flower

این آثار با ریتم اهسته‌تر خود برای اسکورسیزی یادآور فیلم‌های کوچک‌تر وال لوتون، همچنین Cat People و I Walked With a Zombie از ژاک تورنور هستند. او باور دارد اینگونه می‌توان کمی بیشتر در مورد مردم و دنیای فیلم درک داشت. مارتین اسکورسیزی مطمئن است که بسیاری از مردم به خود اجازه می‌دهند تا در دنیای فیلم غوطه ور شوند.

قاتلان ماه گل در تاریخ ۲۰ اکتبر ۲۰۲۳ (۲۸ مهر ۱۴۰۲) به صورت گسترده اکران می‌شود و در نهایت در زمان نامشخصی از طریق سرویس استریم اپل تی‌وی پلاس در دسترس قرار خواهد گرفت.


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های آنا د آرماس که باید تماشا کنیدبازیگری که خیلی زود در هالیوود جا افتاد
بهترین فیلم‌های آنا د آرماس که باید تماشا کنید


ویجی‌لاگ پلاس: نهایی شدن معامله مایکروسافت و اکتیویژن و پلی استیشن 5 جدید

اسکورسیزی برای Killers of the Flower از یک فیلم ترسناک الهام گرفته است - ویجیاتو

source

توسط