جمع‌آوری کمک‌های مردمی به جنگ‌زدگان مظلوم غزه در اردبیل – فرهنگی خبری

علیرضا حسین‌نژاد اظهار کرد: به دنبال حملات ناجوانمردانه رژیم غاصب صهیونیستی به سرزمین غزه و کشته و زخمی شدن هزاران انسان بی‌گناه، کمیته امداد در سطح ملی و استانی اقدام به راه‌اندازی پایگاه‌های ثابت و سیار جمع آوری کمک‌های مردمی کرده تا در این عرصه یاریگر مظلومان باشد.

او افزود: در همین راستا پویشی نیز راه‌اندازی شده تا هموطنان کمک‌های خود را به صورت نقدی به پایگاه‌های دایر شده در سطح شهر اهدا کرده تا امکان ارسال این کمک‌ها در کوتاه‌ترین زمان فراهم آید.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با محکوم کردن اقدام جنایتکارانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی در کشتار زنان، کودکان و مردم بی‌دفاع غزه در سرزمین‌های فلسطین اشغالی، افزود: این رفتار‌های سبوعانه نشانگر خوی وحشیگری رژیمی است که در این ۷۵ سال کارنامه‌ای جز جرم و جنایت ندارد.

حسین‌نژاد بیان کرد: کارکنان کمیته امداد استان اردبیل در همه شهر‌ها و بخش‌ها به همراه جامعه هدف، این جنایت‌های بیشرمانه صهیونیست جهانی را محکوم می‌کنند و بر این باوریم با تقویت جبهه مقاومت و اتحاد مسلمانان، رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط حتمی قرار گرفته است.

شایسته ذکر است: مردم نیکوکار استان اردبیل می‌توانند به منظور کمک به مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه مساعدت‌های خود را از طریق شماره حساب ۰۱۰۱۳۵۴۰۲۵۰۰۸ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۵۷۱۱۴۹ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل که به همین منظور در نظر گرفته شده است، واریز نمایند.

 

source

توسط