در این مقاله کوتاه شاهد 14 نقطه مهم از خاطرات مرد عنکبوتی 2 خواهید بود که این بازی جذاب به تازگی برای کنسول های پلی استیشن منتشر شده است و بی تردید میزبان گیمرهای بسیاری از سراسر جهان بوده است.

فهرست مطالب

مرد عنکبوتی 2 آمده که به همراه خود نسخه ای وسیع و تکامل یافته از نیویورک را ارائه میدهد. مایلز و پیتر اینبار باید در نیویورک وسیعتری به دنبال مبارزه با نیروهای متعدد باشند. این بدان معناست که تمام ماموریت های جدید و جانبی آنها در محیط های بزرگتری جریان خواهد داشت. با تکمیل نمودن خاطرات مارکو میتوانید زنجیره ای جدید از ماموریت های جانبی را آغاز کنید که این مورد توسط یک Sandman دردسر ساز آغاز خواهد شد. در سراسر شهری تبلور به عنوان یک خاطره فیزیکی وجود داشته که تمامی آنها قابل کشف بوده است. این داستان سرایی خیالی و فیزیکی میتواند سبب تقویت گیم پلی بازی شود.

در یکی از مراحل بازی در یک سکانس سینمایی هردو مرد عنکبوتی در مقابل یک مرد شنی خشن قرار میگیرند که وی سبب پریشان شدن روان مردم در سراسر شهر نیویورک شده است. روان این مرد شنی در سرتاسر شهر پراکنده شده و شما باید آنرا از راه دور ترمیم کنید. انجام چنین کاری نیازمند ذهن قوی بوده که با انجام یک مرحله ساده از آن انگیزه های بسیاری برای ادامه بازی دریافت خواهید نمود.

راهنمای مکان های مهم خاطرات مرد عنکبوتی 2





در مجموع 14 مکان برای Marko’s Memories وجود داشته که هریک شامل گروه های کوچکی از شبیه سازی های مرد شنی بوده است تا بتواند حافظه اصلی خود را بدست آورد. خاطرات مارکو را میتوانید در نقش ای که قرار گرفته پیدا و مراحل آنرا ادامه دهید. دقت داشته باشید که سختی و مشکلات بطور کامل در طول این مراحل موج خواهد زد.

منتخب کاربران

source

توسط