شرکت سایک مکسوس در تاریخ ۱۷ اکتبر اعلام کرد که پیش فروش مینی‌ ون G70 در چین آغاز شده است. قیمت آن رسما منتشر نشده، اما امتیازهایی برای مشتریانی که پیش سفارش خود را ثبت می‌کنند در نظر گرفته شده است؛ امتیازهایی مانند تخفیف ۲۷۳ دلاری و اولویت هنگام تحویل خودرو.

ابعاد این مینی‌ون (MPV) به 4900/1885/1756 (1768) میلی‌متر می‌رسد و فاصله محوری آن 2960 است.

نیروی موردنیاز خودرو از طریق پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ تامین شده است و از طریق گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها می‌رسد. حداکثر خروجی پیشرانه برابر ۲۳۰ اسب‌بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتن‌متر گشتاور است. G70 برای پیمایش هر صد کیلومتر به ۸.۵ لیتر بنزین نیاز دارد و حداکثر سرعت آن برابر ۱۸۵ کیلومتر برساعت است.

رینگ‌های ۱۷ و یا ۱۸ اینچی آن پنج پره بوده و طراحی گلبرگی دارد. سقف خودرو به بارند برای حمل وسایل و سانروف تجهیز می‌شود. دستگیره‌های آن نیز به طور مخفی و پاپ‌اوت طراحی شده و در نیز کشویی است.

در بخش جلویی خودرو، یک جلوپنجره بزرگ مشبک و نوار نوری دیده می‌شود، که نهایتا به چراغ‌های جلو متصل است. چراغ‌های عقب نیز به شکل H طراحی شده و پیوسته هستند.

مشتریان می‌توانند نوع ۶ و یا ۷ نفره را سفارش دهند، که چیدمان صندلی‌ها به صورت 2+1+3 و یا 2+2+3 است. در واقع در ردیف دوم نسخه شش نفره یک صندلی تعبیه شده است. صندلی سرنشین جلو به اندازه ۱۸۰ درجه چرخش داشته و جنس صندلی‌ها از چرم ناپاست.

داشبورد این مینی ون یک نمایشگر سه گانه را در خود جای داده که شامل صفحه آمپر جلوی راننده، صفحه کنترل مرکزی با چیپ Qualcomm Snapdragon 8155  و نمایشگر سرگرمی سرنشین جلویی است.

سایک مکسوس در ماه سپتامبر توانست ۱۹,۱۹۳ دستگاه خودرو بفروشد و فروش سالانه آن به ۱۶۱,۸۳۰ دستگاه رسید که رشد ۵.۳۹ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source

توسط