9 برند عطر که باید بشناسید
از معرفی‌های جدید گرفته تا رایحه‌های آزمایش شده و واقعی، اکنون زمان خوبی است که با رایحه‌های مختلف آزمایش کنید و بازی عطر خود را با هم ترکیب کنید. در اینجا 9 عطر وجود دارد که باید بدانید:
1) بازی های ذهنی عطر مات بازی های ذهنی عطر مات | 345 دلار
بهترین عطر مردانه
بازی های ذهنی شما می خواهید همه این عطرهای باورنکردنی را جمع آوری کنید، زیرا هر یک مهره شطرنج متفاوتی را به عنوان درب خود دارد. بازی Mind Games در مجموع دارای 10 عطر، از روشن و گلی تا تیره و چوبی است. اگر بخواهم انتخاب کنم، شخصاً مات را انتخاب می کنم که ترکیبی از نت های گل و تنباکو برای رایحه ای منحصر به فرد و جذاب است.
2) ادو پرفیوم فلور Missing Person Eau De Parfum Phlur Missing Person Eau De Parfum | 96 دلار
فلور برای رایحه ای کلاسیک و تند که می خواهید هر شب از آن استفاده کنید، عطر گمشده Phlur حس شهوت و اشتیاق را القا می کند. نت‌های مشک سفید، یاس و شکوفه پرتقال با هم ترکیب شده‌اند تا فرد را به یاد یک عاشق بیاندازند و آن را به عطری جذاب برای یک شب و هر چیزی که بعد از آن می‌آید تبدیل می‌کند.
3) TUMI Kinetic [—:— GMT] TUMI Eau De ParfumTUMI Kinetic [—:— GMT] TUMI Eau De Parfum | 110 دلار
TUMI شما TUMI را برای چمدان‌ها و لوازم جانبی مسافرتی خود می‌شناسید، اما آیا می‌دانستید که آن‌ها عطر نیز می‌سازند؟ Kinetic مخصوصاً برای مردان شیک پوشی ساخته شده است که همیشه در حال حرکت هستند، با نت هایی از چوب صندل و وانیل دودی که مطمئناً تبدیل به یک رایحه جدید مورد علاقه خواهند شد. از آنجایی که مرد Kinetic اغلب در حال سفر است، بطری عطر حتی دارای مکانیزم قفل سفارشی است تا عطر در هواپیما، قطار و اتومبیل به طور یکسان امن بماند.
4) Abel Cyan NoriAbel Cyan Nori | 165 دلار
Abel برای کسانی که از بوی اقیانوس سیر نمی شوند، Cyan Nori توسط شرکت عطر طبیعی Abel همه چیز ماسه و دریا را تداعی می کند. مخلوط کردن رایحه‌های نارنگی، مشک و نوری (معروف به جلبک دریایی) با هم، شما را فوراً به یک بعدازظهر آفتابی در ساحلی غرق آفتاب منتقل می‌کند.
بیشتر از FROMFORBES ADVISORبهترین شرکتهای بیمه مسافرتیByAmy DaniseEditorبهترین برنامه های بیمه مسافرتی Covid-19ByAmy DaniseEditor5) INITIO Parfums Privés Paragon Extrait De ParfumINITIO Parfums Privés Paragon Extrait De Parfum | 370 دلار
INITIO Parfums Privés اگر هنوز عطر INITIO Parfums Privés را تجربه نکرده اید، رایحه جدید Paragon آنها مکانی عالی برای شروع است. به عنوان بخشی از مجموعه 3-رایحه Hedonist، پاراگون با نت های ترنج، مریم گلی سفید، اسطوخودوس و فلفل سیاه با هم ترکیب می شود تا حس پاکسازی و طراوت را بهبود بخشد.
6) ادو پرفیوم Good Chemistry Queen Bee Eau De Parfum Good Chemistry Queen Bee Eau De Parfum | 28 دلار
Good Chemistry من یک عطر طراح را به اندازه نفر بعدی دوست دارم، اما پیدا کردن یک عطر عالی با قیمت مقرون به صرفه برای متعادل کردن آن نیز هیجان انگیز است. عطر Good Chemistry's Queen Bee دقیقاً همان عطر است که با انگور فرنگی سیاه، گل صد تومانی و کهربا با هم ترکیب شده و رایحه ای پررنگ و بازیگوش را ایجاد می کند. برای یک رایحه سرگرم کننده در شب به تنهایی بپوشید، یا با رایحه ای خنثی برای یک ترکیب روزمره عالی بپوشید.
7) LOULOU DAMOUR LOULOU Eau De ParfumLOULOU DAMOUR LOULOU Eau De Parfum | 119 دلار
LOULOU DAMOUR رایحه مشخص برند مد LOULOU DAMOUR مکمل مناسبی برای لباس‌های کلاسیک مدرن آن‌ها است که نت‌های ابتدایی ترنج، سنبل سبز و گریپ فروت صورتی با چوب صندل و مشک را با هم ترکیب می‌کند تا رایحه‌ای براق و روزمره داشته باشد.
8) ادو پرفیوم Viktor & Rolf Flowerbomb Eau De ParfumViktor & Rolf Flowerbomb Eau De Parfum | 129 دلار
Viktor & Rolf Flowerbomb توسط Viktor & Rolf به دلیلی به عطری نمادین تبدیل شده است. با رایحه ای شبیه به "انفجار هزار گل" همانطور که این برند توصیف می کند، Flowerbomb ترکیبی از گل رز، یاس و ارکیده را برای عطری شیرین و گلی به ارمغان می آورد که مطمئناً لذت می برد.
9) Dime Beauty 7 Summers® PerfumeDime Beauty 7 Summers® Perfume | 48 دلار
دایم بیوتی با وجود اینکه وارد زمستان می‌شویم، این عطر با رایحه‌های گلابی، شامپاین، کرم نارگیل و اسطوخودوس و سایر رایحه‌های شیرین، روزهای آفتابی تابستان را در تمام طول سال تداعی می‌کند.
من را در لینکدین دنبال کنید. وب سایت من یا برخی از کارهای دیگر من را اینجا بررسی کنید. Sarah BoydPartner در بخش دیجیتال که یک آژانس بازاریابی و مدیریت استعداد 360 اینفلوئنسر است. برای اتصال می توانید من را در اینستاگرام @sarahpboyd یا LinkedIn پیدا کنید.">

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

farhangikhabari

توسط farhangikhabari