حمید باسره مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: در همکاری و هم افزایی شرکت پالایش نفت آفتاب با کمیته امداد برای رفع مشکلات نیازمندان استان، ۲۲ میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان در سرفصل‌های کمک به تحصیل دانش آموزان، تامین لوازم سرمایشی و تسهیلات کارگشایی (وام ضروری) برای خانواده‌های تحت حمایت هزینه شد.

او با بیان اینکه از مجموع اعتبار هزینه شده، ۱۱ میلیارد و ۲۵۵ میلیون تومان توسط شرکت پالایش نفت آفتاب در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی تامین شده است، افزود: بیش از سه هزار بسته تحصیلی نیز به ارزش ۹۷۰ میلیون تومان بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان افزود: ۲۰۰ دستگاه کولر گازی و ۲۰۰ دستگاه یخچال به ارزش بیش از شش میلیارد تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و با مشارکت شرکت پالایش نفت آفتاب بین نیازمندان فاقد لوازم سرمایشی توزیع شد.

باسره افزود: ۱۵ میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان اعتبار نیز در قالب تسهیلات کارگشایی برای خانواده‌های مددجو در نظر گرفته شده است.

او مشارکت در ساخت ۱۱۴ منزل مسکونی ویژه ایتام را از دیگر اقدامات مسئولیت اجتماعی این شرکت برشمرده و افزود: در حال حاضر۹۰ هزار و ۷۱۹ خانوار در استان از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

source

توسط