هیدکی کامیا و شینجی میکامی به زودی در مورد برنامه‌های آینده خود صحبت خواهند کرد

هیدکی کامیا و شینجی میکامی، بازی‌سازان شناخته شده ژاپنی، به زودی قرار است میزبان یک گفتگو باشند تا درباره‌ی حرفه کاری خود تا به امروز و برنامه‌های آینده صحبت کنند.

این دو سازنده محبوب در Archipel Caravan، جشنواره فرهنگ پاپ ژاپنی که از ۱۵ تا ۱۷ دسامبر (۲۴ تا ۲۶ آذر) در توکیو برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد. این دو نفر در جلسه‌ای که “Shinji Mikami x Hideki Kamiya” نامیده می‌شود، در مورد گذشته و آینده و همچنین فلسفه‌های خود در مورد فرآیند ساخت بحث می‌کنند.

در توضیح رویداد Archipel Caravan آمده است:

در این گفتگو، این دو نفر که در سال ۲۰۲۳ از مشاغل قبلی خود بازنشسته شدند، با بیان خاطرات شغلی مربوطه و همچنین تفکر خلاق، از برنامه‌های آینده خود می‌گویند.


مطلب پیشنهادی:رازهایی که بازی سازها بهمون نمیگن [تماشا کنید]
رازهایی که بازی سازها بهمون نمیگن [تماشا کنید]

Archipel بیشتر به عنوان یک کانال یوتیوب شناخته می‌شود که در ساخت فیلم‌های مستند کیفیت بالا در مورد هنرمندان ژاپنی تخصص دارد. این کانال در گذشته یک مصاحبه طولانی با میکامی و دیگر طراحان بازی انجام داده است.

Archipel Caravan اولین «جشنواره» این کانال است، اما از آنجایی که این یک رویداد پولی است، هنوز مشخص نیست که آیا جلسات بعداً در کانال یوتیوب در دسترس خواهند بود یا خیر.

در سپتامبر، کامیا پس از گذشت ۱۵ سال از تاسیس شرکت و رهبری برخی از نمادین‌ترین بازی‌های همچون Bayonetta و The Wonderful 101، خروج شوکه‌کننده‌اش از پلاتینیوم‌ گیمز را اعلام کرد.

هیدکی کامیا و شینجی میکامی به زودی در مورد برنامه‌های آینده خود صحبت خواهند کرد - ویجیاتو

در ویدئویی که ماه گذشته منتشر شد، کامیا گفت که قصد ندارد از بازی‌سازی بازنشسته شود، اما مدعی شد که احتمالا به دلیل بند عدم رقابت، حداقل تا یک سال نمی‌تواند در این صنعت شغلی داشته باشد.

در ماه فوریه تایید شد که میکامی در حال ترک Tango Gameworks، استودیوی سازنده The Evil Within، Ghostwire: Tokyo و Hi-Fi Rush است که در سال ۲۰۱۰ قبل از فروش به بتسدا آن را تاسیس کرده بود.

شینجی میکامی

میکامی بیشتر به خاطر حضورش در کپکام، جایی که اولین رزیدنت اویل، بازسازی گیم کیوب آن در سال ۲۰۰۲ و رزیدنت اویل ۴ را در میان عناوین دیگر کارگردانی کرد، شناخته می‌شود.

ماه گذشته او در توییتی نوشت: «حدس می‌زنم باید دست به کار شوم» و به این نکته اشاره کرد که آماده است پس از اتمام بند عدم رقابت، به بازی‌سازی بازگردد.


مطلب پیشنهادی:داستان درامای یونیتی با بازی سازها چیه؟ [تماشا کنید]پشت پرده‌ی اتفاقات اخیر یونیتی
داستان درامای یونیتی با بازی سازها چیه؟ [تماشا کنید]


تکن 8 رو زودتر بازی کردیم!

کپکام مادهای غیر رسمی را تقلب و آسیب‌رسان می‌داند - ویجیاتو

source

توسط