رودريگو: / هيچ باشگاهى به بزرگى رئال مادريد وجود ندارد! – فرهنگی خبری

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید امروز قرارداد ستاره جوان برزیلی خود را تمدید کرد تا به او نشان بدهد که هنوز در باشگاه، با وجود افت نسبی او نسبت به فصل گذشته، اعتماد وجود دارد. این بازیکن بعد از این تمدید قرارداد با شبکه رئال مادرید مصاحبه کرد.

برنابئو و هواداران؟
“چیزی است که قابل توضیح نیست. هر بار که وارد برنابئو می‌شوم، یکی از خاص‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است، همیشه خاص است. هواداران همیشه تا آخر به ما کمک می‌کنند. باید وارد شوید، بازی کنید و آن را حس کنید تا بدانید من چه می‌گویم. وقتی شروع به پوشیدن این پیراهن و بازی با تیم می‌کنید، عظمت رئال مادرید را درک می‌کنید. این باشگاه زندگی من است. “

1948816

تمدید با رئال؟
“هیچ باشگاه دیگری به بزرگی رئال مادرید وجود ندارد. اینجا شما در بالاترین سطح فوتبال هستید. این یک باشگاه بدون رقیب، در صدر فوتبال است.”

فلورنتینو پرز و تاثیر او در باشگاه؟
“لورنتینو پرز یک پدیده است. او بسیار خاص است و با همه ما بسیار خوب رفتار می‌کند. او همیشه چیزهای شنیدنی را به من می‌گوید، چیزهایی که واقعاً باید بشنوم. او در زندگی من بسیار مهم است.”

1948819

هم‌تیمی‌ای که الگو قرار می‌دهی؟
“من همیشه از مودریچ بسیار سپاسگزار خواهم بود، ما رابطه بسیار خوبی با هم داریم. در زمانی که زیاد بازی نمی‌کردم، او به من گفت که به کار و تمرین ادامه دهم زیرا زمان من فرا خواهد رسید.”

ارتباط و هم‌کاری با وینیسیوس؟
“ما تقریباً با هم به اینجا رسیدیم، خیلی جوان از برزیل خارج شدیم. ما هم با هم تاریخ ساختیم. ما کنار هم یک لیگ قهرمانان و هر عنوان ممکن را برده ایم. این پیراهن همیشه به ما انگیزه می دهد که برای تمرین و بازی به اینجا بیاییم. انجام این کار با یک دوست همیشه خاص است. من وینی را یک برادر می‌دانم و امیدواریم با هم به رشد خود ادامه دهیم.”

1948815

خاطره انگیزترین لحظه در رئال؟
“گل دوم مقابل من سیتی در نیمه نهایی چهاردهمین قهرمانی در چمپیونزلیگ. آن لحظه همیشه در خاطرم خواهد ماند. من دوست داشتم عناوین را فتح کنم اما فکرش را هم نمی‌کردم که همه چیز اینقدر زود بدست بیاید. در رئال یاد گرفتم در هیچ شرایطی هرگز تسلیم نشوم. همیشه بازی کردن و جنگیدن تا آخر.”

بزرگترین انگیزه؟
” اینکه همیشه خوشحال و هیجان زده به خانه برگردم چون در رئال مادرید بازی می کنم. این مهمترین انگیزه برای من است.”

1948818

source

توسط