به‌روزرسانی جدید بازی Redfall سلاح تازه‌ای به گیم‌پلی اضافه می‌کند – فرهنگی خبری
به‌روزرسانی جدید بازی Redfall سلاح تازه‌ای به گیم‌پلی اضافه می‌کند

این به‌روزرسانی جدید که برای بازی Redfall منتشر شده است، سلاح اسنایپر جدیدی به نام Basilisk را به گیم‌پلی اضافه می‌کند.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Hi-Fi Rushاستانداردی تازه برای مایکروسافت
بررسی بازی Hi-Fi Rush

پس از آخرین به‌روزرسانی منتشر شده برای بازی Redfall که قابلیت عملکردی نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را به محتوای گیم‌پلی اضافه کرد، استودیوی بازی‌سازی آرکین آستین (Arkane Austin) سومین به‌روزرسانی نسبتاً ارزشمند خودش را برای این بازی حاشیه‌ساز سال ۲۰۲۴ عرضه کرده تا مخاطبان را با ویژگی‌های جدید در میدان نبرد همراهی کند.

Redfall

در این‌ به‌روزرسانی جدیدی که برای بازی Redfall منتشر شده است، می‌توانید به یک تنفگ تک‌ تیرانداز جدیدی به نام Basilisk دسترسی پیدا کنید که اولین گلوله خودش را با قدرت بالایی شلیک می‌کند و ضربه‌های متحیرکننده‌ای را به دشمنان وارد خواهد کرد. با این حال، آسیب‌پذیری‌ها روی دشمنانی که مصون هستند یا تحت تاثیر چیزی قرار گرفته‌اند، به اندازه حالت عادی نخواهد بود و در برخی از مواقع هم اصلاً عمل نمی‌کند.

همچنین به واسطه این‌ به‌روزرسانی جدید، می‌توانید انتظار مرتفع شدن مشکلات بسیار زیاد گیم‌پلی را داشته باشید. برای پیدا کردن سلاح Basilisk هم می‌توانید جعبه‌های Bellwether در بخش Vampire Nest پیدا کنید. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت ویجیاتو را حتما دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


مطلب پیشنهادی:DirectX چیست و چرا باید آن را نصب کنیم؟نصب ٖDirectX برای گیمرها حیاتی است
DirectX چیست و چرا باید آن را نصب کنیم؟


تحلیل + داستان کامل الن ویک ۲

نیل دراکمن جایزه افسانه صنعت ویدئو گیم رویداد NYVGCC را دریافت می‌کند - ویجیاتو

source

توسط