نمایشگاه تهران تک سامیت (Tehran Tech Summit) با حمایت مدیران خودرو در مجموعه رایزن برگزار و در این رویداد بزرگان حوزه مد و لباس، طراحی و تبلیغات و بازاریابی کشور حضور داشتند و طی دو روز، برنامه‌هایی همانند  ورکشاپ، نشست‌های خبری تخصصی و نمایشگاه با محوریت فشن و تکنولوژی برگزار شد. 

دوران حضور هر برند تنها در یک صنعت خاص رو به پایان است و با توجه به سلیقه مخاطب، سازمان‌ها وارد صنایع گوناگون شده‌اند. مدیران خودرو و برند MVM هم از این قاعده جدا نیستند و با معرفی مفهوم کراس لایف (Cross-Life) قدم به حوزه های فشن و تکنولوژی گذاشته است. این موضوع به این معناست که MVM از این به بعد به عنوان یک خودرو استایلیش در دید مشتریان خود خواهد بود.



یکی از حوزه هایی که طی سال های اخیر طرفداران و دنبال کنندگان فراوانی در اقصی نقاط دنیا پیدا کرده است، استفاده از بلاکچین و توکن های غیر مثلی است که در طراحی لباس دیجیتال به شکل گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد. در تهران تک سامیت، مراسم گوناگونی درباره آینده NFT‌ها و ارتباط با صنعت مد و بسیاری از موارد دیگر مورد بررسی قرار گرفت.

این اولین باری نیست که ام وی ام در رویدادهای صنعت مد و فشن حضور پیدا می کند. تابستان امسال این شرکت با مشارکت موسساتی مثل دانشگاه علم و فرهنگ، اقدام به برگزاری کمپین تلفیق عناصر تاثیرگذار در طراحی خودرو X۳۳ Cross  با طراحی لباس کرده است.

این رویداد بی سابقه، با مشارکت بسیار زیاد دانشجویان مواجه شد و در نهایت نمایشگاهی با طرح های برتر برگزار شد و از نفرات اول تقدیر به عمل آمد. در نهایت، یکی از نفرات برتر این رویداد به سفر از طرف این شرکت به سفر کشور چین اعزام شد.  لازم به ذکر است که قبلا، این برند اقدام به برگزاری رویدادهای متنوع فرهنگی-ورزشی مثل کاپ تنیس مدیران خودرو و سری مسابقات اسکی نیز اشاره کرد.

در ادامه این سامیت، نفرات برتر مسابقه طراحی مسکات (Mascot) برند ام وی ام نیز معرفی و به نفرات برتر جوایز چند صد دلاری اهدا شد.

source