اولین مرکز اختصاصی خدمات پس از فروش فونیکس در تهران که ششمین مرکز اختصاصی خدمات فونیکس در کشور به حساب می‌آید، توسط گروه خودرویی ستوده و نمایندگی فونیکس ۴۰۱ ستوده، شب گذشته با برگزاری یک مراسم، بصورت رسمی آغاز به‌کار کرد. گروه خودرویی ستوده پیش‌تر شوروم اختصاصی فونیکس خود را در بلوار مرزداران تهران افتتاح کرده و با آغاز به‌کار مرکز اختصاصی خدمات پس از فروش فونیکس، آماده است تا خدمت‌رسانی درخور فونیکس به عنوان برند پریمیوم مدیران‌خودرو به مشتریان ارائه دهد.

گروه خودرویی ستوده از سال ۱۳۹۵ با اخذ نمایندگی ۴۰۱ مدیران خودرو، آغاز به‌کار کرده و در حال حاضر، به عنوان مجموعه نمایندگی هایی که رویه فعالیت خود را از فروش و خدمات پس از فروش تک‌برندی، به یک شرکت فروش و خدمات پس از فروش مولتی‌برند، تغییر داده، شناخته می‌شود. این گروه خودرویی طی ماه های گذشته نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش لاماری (آرین پارس موتور)، کرمان موتور و همچنین ماموت‌خودرو را نیز اخذ کرده و کارشو اختصاصی را نیز برای نمایش محصولات شرکت های طرف قرارداد، آماده کرده که البته این کارشو ستوده، فعلا مختص خودروی لاماری است.

افتتاح مرکز خدمات پس از فروش اختصاصی فونیکس ستوده در تهران

گام بعدی برای گروه خودرویی ستوده، پس از تبدیل شدن به شرکتی که بصورت علمی و هدفمند روی فروش و خدمات پس از فروش انواع خودرو، کار می‌کند، توسعه شبکه فروش در سطح کشور است و این یعنی فعالیت های شرکت، احتمالا از آینده نزدیک، دیگر محدود به پایتخت نخواهد بود. از این رو، تمرکز شرکت در حال حاضر به بازاریابی علمی و روش های جدید فروش معطوف شده است.

افتتاح مرکز خدمات پس از فروش اختصاصی فونیکس ستوده در تهران

مرکز اختصاصی خدمات پس از فروش فونیکس ۴۰۱ – ستوده در لاین کُندرو خروجی چوب‌تراش اتوبان شیخ فضل‌اله نوری قرار دارد. همچنین در صورت تمایل به آشنایی با محصولات فونیکس و کسب اطلاع از شرایط فروش و آشنایی با خدمات پس از فروش خودروهای این برند می‌توانید به شوروم فونیکس گروه خودرویی ستوده، واقع در تقاطع مرزداران و اشرفی اصفهانی، مراجعه فرمایید.

انتهای پیام

source

توسط