گزارش شده است که توسعه اثر جدید نیل دراکمن با سرعت تمام پیش می‌رود و ریمستر The Last of Us Part 2 روی روند ساخت آن تاثیری ندارد.

Naughty Dog اخیراً The Last of Us Part 2 Remastered را برای PS5 با محتوای جدید مانند مراحل حذف شده از نسخه اورجینال و حالت Rogue-Like به طور رسمی معرفی کرد. این بازی اوایل سال آینده عرضه می‌شود، اما برخی از افراد در مورد لزوم بازسازی سؤال دارند. برخی دیگر، معتقدند که توسعه‌دهنده باید به جای بازسازی بازی‌های قدیمی، روی عناوین جدید کار کند.

جردن میدلر، که میزبان پادکست VGC است، گزارش داد:

طبق چیزی که به من گفته شده، این بیشتر یک پروژه برای استخدام‌های جدید بود تا آن‌ها را وارد بازی کند. تیم بازی‌سازی نیل دراکمن (Neil Druckmann) با قدرت تمام روی یک اثر اورجینال کار می‌کند. تا جایی که من می‌دانم، این دو روی یکدیگر تاثیری ندارند.

معاون رئیس استودیوی Naughty Dog (که کارگردانی The Last of Us Part 2 را بر عهده داشت) قبلاً تأیید کرده است که بازی جدید او در حال کار است. با توجه به اینکه پروژه چندنفره مستقل The Last of Us ظاهراً به حالت تعلیق درآمده است، حتی اگر کارگردان Vinit Agarwal تأیید کرده باشد که هنوز روی آن کار می‌کند، منطقی خواهد بود که یک پروژه دیگر برای مشغول نگه داشتن تیم‌هایش داشته باشد. همچنین می تواند توسعه دهندگان جدیدتر را با جریان کار، فرآیند و موتور گرافیکی آشنا کند.

The Last of Us Part 2 Remastered در ۱۹ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۹ دی) عرضه می‌شود. بازیکنان PS4 که بازی را در اختیار دارند، می‌توانند با پرداخت ۱۰ دلار آن را ارتقا دهند.

source

توسط