استودیوی دیزنی به ساخت دوباره انیمیشن دوبعدی فکر می‌کند

یکی از کارگردانان جدیدترین انیمیشن دیزنی؛ Wish به تازگی فاش کرد که این استودیو در حال بررسی گزینه «ساخت پروژه‌های آینده به صورت انیمیشن دوبعدی» است.


مطلب پیشنهادی:چرا مادر کاراکترهای دیزنی هیچگاه زنده نیستند؟در فراق مادر
چرا مادر کاراکترهای دیزنی هیچگاه زنده نیستند؟

کریس باک؛ یکی از کارگردانان انیمیشن Wish طی مصاحبه‌ای با The Direct، زمانی که از او در رابطه با انیمیشن‌های 2D دیزنی پرسیده شد، گفت انیمیشن «آرزو» از میراثی که انیمیشن‌های دوبعدی به جا گذاشته‌اند الهام گرفته و این را می‌توان در طراحی شخصیت اصلی داستان دید. او ادامه داد: «من فکر می‌کنم (دیزنی) به کاوش در این رابطه ادامه خواهد داد».

جالب است بدانید باک در حالی این اظهارات را بیان کرده که دیزنی در سال‌های اخیر انیمیشن‌های سه‌بعدی زیادی را توسعه داده و فرنچایزهای بسیار محبوبی مثل Toy Story (داستان اسباب‌بازی) و Cars (ماشین‌ها) را اکران کرده است. دیزنی اما همچنین تاریخچه پرباری در ساخت انیمیشن دوبعدی دارد. بسیاری از قصه‌های نمادین دیزنی مثل سیندرلا و سفیدبرفی با تکنیک 2D جان گرفته‌اند.

کریس باک؛ یکی از کارگردانان انیمیشن Wish

کمپانی دیزنی اخیرا تریلر انیمیشن موردانتظار Inside Out 2 را منتشر کرد که بسیار مورد استقبال و توجه طرفداران قرار گرفت. پیت داکتر؛ مدیر عامل پیکسار از عرضه موفقیت‌آمیز تریلر این انیمیشن شگفت‌زده شد و طی بیانیه‌ای از هیجان خود برای اکران این اثر در تابستان سال آینده گفت و از هواداران تشکر کرد.

انیمیشن Wish برای اکران در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۲۳ (۱ آذر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.


مطلب پیشنهادی:داستان اصلی پری دریایی چه بود؟یک پری از زیر آب‌ها که به دنیای بیرون از دریاها دل می‌بندد
داستان اصلی پری دریایی چه بود؟


ده‌ تکنولوژی که آینده گیم رو تغییر میدن!

ایکس باکس برای اولین بار در تاریخ می‌تواند پلی استیشن را شکست دهد - ویجیاتو

source

توسط