برای خرید لاستیک دولتی کویر تایر، باید به سامانه فروش اینترنتی کویر به نشانی kavirtire.ir/esale مراجعه کنید. برای دریافت لاستیک دولتی کویر، باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

1- برای خرید لاستیک دولتی کویر، محدودیت کد ملی و محدودیت پلاک خودرو وجود دارد؛ به این صورت که در هر شش ماه، حداکثر می‌توان 4 حلقه تایر کویر را خریداری کرد.

2- خرید لاستیک دولتی کویر فقط با کارت ملی و کارت خودرو (هردو به نام یک نفر) امکان‌پذیر است.

3- در صورتیکه سفارش خرید، لغو شده باشد، وجه پرداختی مشتری حداکثر در مدت یک هفته، بازگردانده می‌شود.

4- در صورتیکه هنگام خرید لاستیک کویر، با پیغام خطای «اتمام موجودی» مواجه شدید، به این معنی است که ظرفیت فروش روزانه آن تایر، به اتمام رسیده است. بنابراین در روز بعد، برای خریداری تایر موردنظرتان مجددا اقدام کنید.

5- تمامی تایرهای کویر که با نرخ دولتی عرضه می‌شوند، از تولیدات یک ماه اخیر این شرکت هستند.

6- تایرهایی که از طریق سامانه اینترنتی کویر به فروش می‌رسند، معمولا در کمتر از 10 روز کاری (پس از تکمیل ثبت نام) به مشتریان تحویل داده می‌شود. اما در صورتی که تحویل تایر، بیشتر از این مدت، به طول انجامید، می‌توانید از طریق کد رهگیری که در زمان ثبت نام تایر برای‌تان صادر می‌شود، به سامانه رهگیری مرسولات پستی شرکت پست مراجعه کنید و آخرین وضعیت تحویل تایر را پیگیری کنید. همچنین ممکن است به دلایلی، سفارش شما لغو شده و کالایی برای‌تان ارسال نشده باشد. در اینصورت باید از طریق شرکت کویر تایر، برای پیگیری دریافت لاستیک دولتی، اقدام کنید.

7- تایرهای دولتی کویر، دارای 48 ماه ضمانت هستند. بنابراین پس از استفاده از این تایرها، اگر هرگونه نقص یا ایرادی در آنها مشاهده کردید، بلافاصله به نمایندگی خدمات پس از فروش کویر تایر مراجعه کنید.

8- برای خرید تایر SUV با نرخ دولتی، نیازی به دریافت نوبت نیست و مشتریان می‌توانند با مراجعه حضوری به نمایندگی کویر تایر که این نوع تایرها را برای فروش دارند، تایر موردنظرشان را خریداری کنند.

9- از طریق لینک قیمت لاستیک دولتی کویر، می‌توانید آخرین قیمت مصوب لاستیک کویر تایر را مشاهده کنید.

source

توسط