تعداد بازیکنان بازی Starfield از مرز ۱۲ میلیون نفر عبور کرد

بر اساس صحبت‌های فیل اسپنسر (Phil Spencer)، تعداد بازیکنان بازی Starfield از زمان عرضه در ماه سپتامبر تا امروز از مرز ۱۲ میلیون نفر عبور کرده است.


مطلب پیشنهادی:اولین برنامه‌هایی که باید روی کامپیوتر گیمینگ خود نصب کنیدنصب بازی قدم اول نیست!
اولین برنامه‌هایی که باید روی کامپیوتر گیمینگ خود نصب کنید

در روزها و هفته‌های اخیر، صحبت‌های زیادی در مورد اینکه آیا آخرین ساخته استودیوی بازی‌سازی بتسدا (Bethesda) آن‌طور که شایسته است، مورد استقبال منتقدان و بازیکنان قرار گرفته یا نه؟ اما صرف نظر از اینکه یکی از جاه‌طلبانه‌ترین عناوین صنعت بازی‌های ویدیویی اکنون در چه جایگاهی قرار دارد، در این مورد اعداد و ارقام صحبت می‌کنند و به نظر می‌رسد که بازی نقش‌‌آفرینی فضایی Starfield از استودیوی بتسدا مجموعا عملکرد بسیار خوبی دارد.

Starfield

اخیراً در رویداد CCXP 23 در برزیل، فیل اسپنسر، مدیرعامل بخش سرگرمی‌های مایکروسافت، فاش کرد که بازی Starfield از زمانی که در ماه سپتامبر، یعنی تقریباً سه ماه پیش، به صورت جهانی عرضه شد، ۱۲ میلیون نفر این اثر را روی رایانه‌های شخصی و پلتفرم‌های ایکس باکس تجربه کرده‌اند. اسپنسر همچنین اضافه کرد که این بازی هنوز در بین فهرست ۱۰ بازی برتر شرکت مایکروسافت قرار دارد که دستاورد بزرگی برای تیم سازنده تلقی می‌شود.

در همین حال، بر اساس آنچه که استودیوی بازی‌سازی بتسدا در گذشته گفته بود، طرفداران این محصول نقش‌آفرینی پس از عرضه، باید منتظر پشتیبانی قابل توجهی باشند و حدود ۲۵۰ نفر در استودیو همچنان روی بازی Starfield کار می‌کنند (حتی با روند سرعت‌گیری تولید The Elder Scrolls 6).

بازی Starfield هم اکنون برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی در دسترس است.به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت ویجیاتو را حتماً دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


مطلب پیشنهادی:چرا فورتزا بهترین فرانچایز تاریخ ریسینگ است؟ [تماشا کنید]پاسخی به یک ادعای بزرگ
چرا فورتزا بهترین فرانچایز تاریخ ریسینگ است؟ [تماشا کنید]


افسردگی و سلامت روان در بازی ها

سونی محتوای زیادی را از دسترس کاربران پلی استیشن خارج می‌کند - ویجیاتو

source

توسط