بازی Arknights: Endfield به طور رسمی معرفی شد که برای شروع به جنبه های ابتدایی بازی در قالب یک تریلر کوتاه اشاره شد که در ادامه قصد داریم شما را با زوایای مختلف این بازی آشنا کنیم.

اگر از دنبال کنندگان اخبار بازی باشید حتما میدانید که در رویداد The Game Awards 2023 بازی های بسیاری معرفی شد که یکی از بهترین آنها بازی Arknights: Endfield بوده است که از سوی استودیو GRYPHLINE در حال توسعه بوده و قرار است جنبه جدیدی از سری بازی های انیمه ای را به نمایش بگذارد که اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر از این بازی هستید با پلازا در ادامه همراه باشید که به نکات خوبی از بازی اشاره کرده ایم.

فهرست مطالب

بازی Arknights: Endfield

با اینکه استودیو GRYPHLINE به نسبت دیگر استودیو های سازنده بازی نظیر بندی نامکو مشهور نبوده ولی بدنیست بدانید که این استودیو قصد دارد با بازی Arknights: Endfield خود را برسر زبان ها بیندازد و برای این اقدام مسیر دشواری را انتخاب نموده است. این بازی نقش آفرینی با الهام گیری از شخصیت های برجسته دنیای انیمه در حال توسعه بوده که در ادامه با اطلاعات تکمیلی بازی آشنا خواهید شد. با پایان معرفی بازی Arknights: Endfield به سراغ بررسی آن خواهیم رفت.

بررسی بازی Arknights: Endfield

بازی Arknights: Endfield



در رابطه با نقد بازی Arknights: Endfield باید بدانید که دنیایی نابود شده و عظیم در انتظار شماست که در آن حضور ربات ها و شخصیت های برجسته دیگر تایید شده اند که این موضوع سبب خواهد شد تا برخی در نزد شما به عنوان دوست و برخی به عنوان دشمن شناخته شوند. در تریلر منتشر شده از بازی شاهد عظمت دنیای بازی هستیم که سازه ای عظیم درحال فروپاشی بوده که به دلیل جاذبه سیاره بازی در حال حاضر معلق مانده است و این تدابیر جدید میتواند جنبه جدیدی از بازی های نقش آفرینی را برای شما معنا کند. شخصیت جدیدی که در تریلر مشاهده میکنید با همکاری ربات ها شکل گرفته است و این موضوع سبب شده تا وی میزبان مهارت و قدرت های ابر انسانی باشد که تا به امروز در میان شخصیت های انیمه ای کمتر دیده شده است.

با مشاهده تریلر گیم پلی بازی Arknights: Endfield متوجه خواهید شد که دنیای بازی میزبان بی رحمی های بسیاری از جهات مختلف بوده است که متاسفانه همگی برای نابودی شما درنظر گرفته شده اند. دشمنان و با فایت های جهش یافته که از قدرت بالایی برخوردار هستند به سادگی نابود نخواهند شد و این امر شما را با یک سختی پیچیده در بخش گیم پلی مواجه میکند. با پیش روی در بازی قدرت های بیشتری برای شما درنظر گرفته خواهد شد که این موضوع میتواند بیانگر حضور دشمنان قویتر برای شما باشد.

اگر تریلر بازی Arknights: Endfield را مشاهده کرده باشید شاهد قهرمانی خواهید بود که در پایان شکست دشمنان آماده مرگ خود بوده است که در لحظات آخر از سوی شخصیتی که توسط ربات ها توسعه یافته بود نجات داده میشود و تریلر به پایان میرسد. از دید برخی گیمرها این بازی میزبان یک سبک دو نفره بوده است که این موضوع گیمرها را ملزم به اتصال اینترنتی خواهد نمود. برخی هم براین باور هستند که قرار است دو شخصیت در قالب یک گیم پلی برای شما درنظر گرفته شود که گاهی اوقات میان آنها سوئیچ شکل خواهد گرفت. اما به نظر میرسد که شرکت سازنده تصمیم دارد خط داستانی را روی شخصیت جدید متمرکز کند که تمام 3 مورد ذکر شده فقط در حد شایعات بوده اند و تا به امروز واکنشی به آنها نشان داده نشده است.

شخصیت های بازی Arknights: Endfield

سخن پایانی

نقد و بررسی محصول جدید استودیو GRYPHLINE یعنی بازی Arknights: Endfield به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید پیش از تمامی سایت های مشابه به نقد و بررسی بازی پرداختیم که اطلاعات درج شده فقط و فقط از تریلر کوتاهی که از بازی منتشر شده برداشت شده است و این موضوع میتواند به نوعی تفسیر و بررسی تریلر بازی Arknights: Endfield نیز باشد. نظر شما نسبت به این نقد و بررسی چیست؟ با ما همراه باشید و نظرات خود نسبت به این بازی را باما به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران

source

توسط