کلاس یوس
ASSOCIATED PRESS
این بازیکن 25 ساله روز جمعه به من گفت که جیمز بلکمون جونیور قراردادی برای بازی در ترکیه برای بشیکتاش جی کی امضا کرده است. گارد ترکیبی 6'4 اینچی، تنها در دو سال پس از ترک دانشگاه ایندیانا، حرفه ای چشمگیر در خارج از کشور داشته است. در فصل گذشته، در 21 بازی لگا سری A، او میانگین 14.0 امتیاز در هر بازی را به دست آورد و نزدیک به 44 درصد از محدوده سه امتیازی را به ثمر رساند.
در سه بازی تا کنون این فصل، این تیم 0-3 شده است و روی بلکمون جونیور (که یکشنبه به استانبول پرواز می کند) به عنوان بهترین گلزن خود حساب می کند.
بلکمون به من گفت: «این تابستان کار زیادی کردم. "من برای قدم بعدی در سفر هیجان زده هستم."
در دبیرستان، تیرانداز تیزبر یک آمریکایی مک دونالد بود و در کالج، میانگین بیش از 16 امتیاز را با 41.5 درصد تیراندازی از محدوده سه امتیازی در 73 بازی برای هوزیرز به دست آورد.
در دو فصل بین المللی، بلکمون جونیور هرگز میانگین کمتر از 13.4 امتیاز در هر بازی کسب نکرده است. او که به یک تیرانداز تیز شهرت دارد، فصل گذشته در لیگ سری آ لیگ لگا، نزدیک به 44 درصد از فاصله سه امتیازی شوت زد.
پس از دوران درخشان خود در دانشگاه ایندیانا، او با فیلادلفیا 76رز قرارداد امضا کرد و در حالی که در اردوی تمرینی نیز حضور داشت، برای تیم پیش فصل بازی کرد. با این حال، قبل از شروع فصل، او آزاد شد و به تیم G-League آنها معرفی شد. او در حالی که در دلور برای تیم جی لیگ بازی می کرد، به طور میانگین نزدیک به 13 امتیاز در هر بازی کسب کرد. در اواسط آن فصل تازه کار، او با شعبه جی-لیگ میلواکی باکس معامله شد و پایانی عالی در فصل تازه کار خود داشت. میانگین نزدیک به 17 امتیاز در هر بازی در حالی که بالای 50 درصد از زمین، 40 درصد از سه و 90 درصد از خط پرتاب آزاد نیز شوت می کند.
رفتن به ترکیه تنها یک پله دیگر در دوران جوانی او در بسکتبال است که در نهایت می تواند او را به بازی در NBA سوق دهد.
من را در توییتر دنبال کنید. Ben StinarI در دو فصل گذشته NBA را پوشش داد و زمانی که در کالج بود شروع به کار کرد. من مصاحبه های 1 در 1 را با بازیکنانی مانند کریس پل و دی آنجلو راسل انجام داده ام و میزبان پادکست خودم به نام Court Vision با جامیر نلسون ستاره NBA هستم. ">

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

farhangikhabari

توسط farhangikhabari