بسیاری از اشخاص امروزه شیائومی را با گوشی های منتشر شده میشناسند که بدنیست بدانید در این مقاله قصد معرفی بهترین گجت های شیائومی را خواهیم داشت. فهرست گجت های شیائومی میزبان ابزارهای بسیار خوبی بوده است.

شیائومی در زمینه Gadget نیز توانسته گزینه های بسیار خوبی را توسعه و منتشر کند که این مقاله مربوط به معرفی گجت های شیائومی بوده است. در واقع استفاده از فناوری های نوین شیائومی سبب خواهد شد تا با شکل و شمایل و مزایای جدیدی در هر محصول مواجه باشید که برای شروع به 5 مورد از بهترین گجت های شیائومی اشاره نموده ایم که شما عزیزان میتوانید گزینه های پیشنهادی خود را برای پلازا به اشتراک بگذارید.

فهرست مطالب

بهترین گجت های شیائومی

به معنای واقعی کلمه امروز شیائومی هرچیزی که فکرش را کنید میسازد. در میان گجت های شیائومی شاهد محصولات بسیاری نظیر تلویزیون، جعبه تلویزیون، اسکوتر برقی، پهپاد، پلوپز، چراغ‌های هوشمند، کتری، هدفون، بلندگو، جاروبرقی روباتی، Segways، هدست واقعیت مجازی و به تازگی مبلمان و مد منازل هستیم که این موضوع برنامه ریزی آینده شیائومی را بازگو میکند که به جرات میتوان گفت مسیر سختی برای رقبای این شرکت چینی بوجود خواهد آمد.

1. Xiaomi Mi Robot Vacuum Cleaner V2 (Roborock S50)

Xiaomi Mi Robot Vacuum Cleaner V2 (Roborock S50)

بدنیست بدانید در فهرست بهترین گجت های شیائومی یک محصول رباتیک ارزشمند در صدر قرار دارد که این موضوع میتواند شما را با مزایای بسیاری مواجه کند. Xiaomi Mi Robot Vacuum Cleaner V2 (Roborock S50) یک جاروبرقی اتوماتیک و رباتیک بوده که از سوی شیائومی توسعه و عرضه شده است. این باگر هوشمند با در اختیار داشتن یک لیزر قدرتمند در ابتدا تمام محیط های قابل عبور خانه را ترسیم کرده و سپس شرع به تمیز کردن خانه میکند که در این شرایط کنج های خانه و نقاطی که حتی شما از آنها اطلاعی نداشته اید نیز از وجود آشغال تمیز خواهد شد.

همچنین بخوانید :

از مکانی که Xiaomi Mi Robot Vacuum Cleaner V2 (Roborock S50) شروع به کار میکند تا زمانی که وظیفه اش به پایان میرسد نیازی به مدیریت نیست و با پایان یافتن کار این ربات به سر جایش برخواهد گشت. در صورت برخورد ناگهانی با شی یا چیزی مسیر جاروبرقی به صورت هوشمندانه تغییر خواهد نمود. از اصلی ترین مشخصات این محصول میتوان به شارژ 2.5 ساعته اشاره داشت که این مورد برای یک خانه 250 متری مفید بوده است. نقشه برداری لیزری هوشمند و تمیز کردن لبه ها در کنار بکارگیری موتور DC در هسته مرکزی جاروبرقی از دیگر مزایای Xiaomi Mi Robot Vacuum Cleaner V2 (Roborock S50) بوده است.

2. Xiaomi Ninebot Plus Segway

Xiaomi Ninebot Plus Segway

یکی از دوست داشتنی ترین ابزارهای سرگرمی بی تردید اسکوتر بوده است که این محصول جالب با فناوری های نوین توسعه یافته است. Xiaomi Ninebot Plus Segway به طور کلی برای وزن هایی تا 100 کیلوگرم مناسب بوده که حداکثر سرعت آن تا 25 کیلومتر و حداقل آن تا 18 کیلومتر بر ساعت بوده است.

مجهز بودن به یک ساعت اختصاصی در کنار بکارگیری هوش مصنوعی در ساختار نرم افزاری آن سبب شده تا این محصول باهوش تر از Segway های پیشین باشد. این اسکوتر یک کیسه نیز به همراه داشته است که با جمع نمودن Xiaomi Ninebot Plus Segway میتوانید اسکوتر را به یک محصول کوچکتر با وزن 20 کیلوگرم تبدیل کنید. امروزه استفاده از این محصول به عنوان یک پیش خدمت رواج یافته است که از اصلی ترین مشخصات آن میتوان به موتور 800 واتی و حداکثر مسافت قابل طی 35 کیلومتری در کنار چرخ های ضد لغزنده 11 اینچی و وجود چراغ های جلو و عقب، بلوتوث 4.0، کنترل از راه دور و… اشاره داشت که همین موارد سبب متمایز شدن Xiaomi Ninebot Plus Segway شده اند. در ادامه لیست بهترین گجت های شیائومی با ما همراه باشید.

3. Xiaomi M365 Folding Electric Scooter

Xiaomi M365 Folding Electric Scooter

این محصول در لیست بهترین گجت های شیائومی رتبه سوم را کسب کرده ولی دومین محصول از ایک اسکوتر هوشمند بوده است. بدنیست بدانید اسکوتر برقی Xiaomi M365 Folding Electric Scooter توانسته برنده جایزه Red Dot Design باشد که یک محصول شیک و قدرتمند در بازار بوده است. حداکثر سرعت 20 کیلومتر با برد 30 کیلومتر میتواند به شما این اجازه را بدهد تا برای خرید و یا انجام کارهای روزانه از این محصول استفاده کنید.

همچنین بخوانید :

وجود چراغ های جلو و چراغ ترمز عقب در کنار ترمز ضد قفل E-ABS که به صورت بازیابی انرژی جنبشی توسعه یافته میتواند شما را با یک محصول ایده آل مواجه کند. از دیگر مزایای این اسکوتر میتوان به ضبط آمار دوچرخه سواری شما اشاره داشت که ارسال این داده ها از طریق بلوتوث به گوشی شما انجام خواهد گرفت. Xiaomi M365 Folding Electric Scooter از یک موتور 280 واتی با حداکثر برد 30 کیلومتر برخوردار بوده است که سیستم بازیابی انرژی و چراغ های LED جلو و عقب از دیگر مزایای آن بوده است.

4. Xiaomi Geometry Fish Tank

Xiaomi Geometry Fish Tank

به شخصه هرگز فکرش را نمیکردم که یک مخزن ماهی به یک گجت هوشمند تبدیل شود و حال شاهد چنین چیزی تحت عنوان Xiaomi Geometry Fish Tank هستیم. زمانی که هندسه با فناوری تلفیق شود شیائومی قادر به توسعه ابزار و گجت های بسیاری بوده که این مورد یک نمونه بارز بوده است.

این تنگ ماهی حس آرامش و ظرافت را به میز کاری شما منتقل میکند که با مشاهده تصویر آن قادر به درک ویژگی های بسیار این محصول خواهید بود. توجه داشته باشید که این گجت یک آکواریوم ساده و معمولی نیست زیرا در طراحی این مخزن ماهی از آکواپونیک با وزن 1 کیلوگرم استفاده شده که تلفیق ماهی و طبیعت به شکل هوشمندانه ای انجام گرفته است. این مخزن ماهی دارای کنترل هوشمندی بوده که مربوط به تعویض آب بوده است و از یک سیستم تصفیه 4 مرحله ای نیز برخوردار بوده است که آب موجود در مخزن را همیشه سالم و تمیز نگه میدارد.

همچنین بخوانید :

پمپ آب Xiaomi Geometry Fish Tank با یک کابل USB کار میکند که به سادگی میتوانید آن را به شارژ وصل کنید. برای اینکه این طبیعت زیباتر شود چراغ های LED خوبی برای شما درنظر گرفته شده که میتوانید در میان رنگ های سبز، صورتی، آبی، بنفش و فیروزه ای یک مورد را انتخاب کنید. بی تردید با خرید Xiaomi Geometry Fish Tank میتوانید زیبایی و آرمش بسیار خوبی به میز کاری خود بدهید که بکارگیری فناوری های نوین در ساخت سیستم های موجود در آن سبب خواهد شد تا نیازی به مدیریت های مکرر این مخزن نداشته باشید و به آسانی آنرا به سیستم های درونی خود واگذار کنید.

5. Xiaomi Mi Electric Smart Kettle

Xiaomi Mi Electric Smart Kettle

کمتر کسی فکرش را میکرد که شیائومی به ابزارهای آشپزخانه نیز ورود کند. در میان گجت های شیائومی شاهد یک محصول به نام Xiaomi Mi Electric Smart Kettle هستیم که این کتری یک استاندارد ترموستاتی بوده که در طراحی کلاسیک تمام سفید عرضه شده است. دمای این ترموستات را از طریق اپلیکیشن می هوم میتوانید کنترل کنید و نیازی به رفتن بالای سر کتری نخواهد بود. این محصول هوشمند روشن و خاموش شدن را نیز از طریق اپلیکیشن امکان پذیر میسازد که در چنین شرایطی از شب قبل میتوانید کتری خود را پر از آب کنید و در روز بعد با اپلیکیشن در تخت خواب خود چایی بگذارید.

Xiaomi Mi Electric Smart Kettle از یک مصرف برقی 220 ولت با ظرفیت 1.5 لیتر آب و وزن 1.6 کیلوگرمی برخوردار بوده که بدنه ساخت آن از نوع فولاد ضد زنگ بوده است. امکان تنظیم دمای آب و مدیریت آن از طریق اپلیکیشن نیز وجود داشته است. نظر شما نسبت به گجت Xiaomi Mi Electric Smart Kettle چیست؟ در بخش نظرات با ما همراه باشید و نظرات خود را برایمان به اشتراک بگذارید.

سخن پایانی

نظر شما نسبت به گجت های شیائومی چیست؟ محصولات معرفی شده براساس آخرین آمار فروش و نظر سنجی کاربران در سایت های جهانی انتخاب شده است که این مورد میتواند دیدگاه جدیدی نسبت به گجت های شیائومی را برای شما نمایان کند. حال شما عزیزان میتوانید گزینه های پیشنهادی خود را برایمان ارسال کنید. همچنین میتوانید نظر خود نسبت به محصولات معرفی شده را ذکر کنید و به تکمیل شدن مقاله از زوایای مختلف کمک نمایید.

منتخب کاربران

source

توسط