مجموعه آمریکایی مندلورین ساخته‌ی جان فاورو، از شبکه تماشا روی آنتن می‌رود. برای اطلاع از ساعت پخش سریال مندلورین با ما همراه شوید.

مندلورین یا مندلوری (The Mandalorian) مجموعه‌ی تلویزیونی وسترن فضایی آمریکایی است. قسمت اول این سریال توسط سرویس پخش اینترنتی دیزنی پلاس در ۱۲ نوامبر ۲۰۱۹ منتشر شد.

فصل نخست سریال مندلورین شامل هشت قسمت بود که در زمان پخش با نظرات مثبتی روبه‌رو شد و در هفتاد و دومین جوایز امی ساعات پربیننده، در بخش سریال درام برجسته نامزد شد و هفت جایزه‌ پرایم‌تایم کریتیو آرتس امی را برای سازندگانش به ارمغان آورد.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های امریکایی و ماجراجویی هستید، می‌توانید سریال سریال مندلورین  را از روز جمعه (8 دی ماه 1402) از شبکه تماشا دنبال کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال مندلورین ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال مندلورین از شبکه تماشا

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه تماشا، زمان پخش سریال مندلورین از جمعه 8 دی ماه 1402 هر شب ساعت 23:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 05:00، 11:00 و 17:00 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال سریال مندلورین از شبکه تماشا است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

داستان سریال مندلورین
ساعت پخش سریال مندلورین

ریک فامویوا، برایس دالاس هاوارد و دیو فیلونی به طور مشترک کارگردانی سریال The Mandalorian را برعهده داشتند. به‌دلیل استقبال بسیار خوب مخاطبان از فصل اول مندلورین، فصل دوم آن نیز ساخته شد و در ۳۰ اکتبر ۲۰۲۰ با نقدهای مثبت روبرو شد. به دنبال موفقیت در دو فصل اول، فصل سوم در ۱ مارس ۲۰۲۳ اکران شد.

گفتنی است فصل چهارم The Mandalorian نیز در دست ساخت است. سریال‌های اسپین‌آف مرتبط، تحت عنوان کتاب بوبا فت، آسوکا و اسکلتن کرو جدول زمانی این سریال پربیننده را گسترش می‌دهند.

می‌توان گفت پویایی بین شخصیت Kuiil و ربات IG-11 نیز منعکس‌کننده‌ی موضوع پرورش کودک در مندلورین است

در سریال مندلورین درو پاسکال، کارل ویترز، کریس بارلِت، بری لووین، جینا کارانو، جیانکارلو اسپوزیتو، میستی رزاز، امید ابطحی و تمورا موریسون نقش‌آفرینی کرده‌اند.

خلاصه داستان سریال مندلورین

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال مندلورین از شبکه تماشا سراغ قصه‌ی این مجموعه وسترن فضایی آمریکایی می‌رویم که درون‌مایه‌ی اصلی آن، فرزندپروری و پدری کردن است که اساساً از طریق پویایی رابطه‌ی پدر-پسری میان دین جارین و کودک به بهترین شکل به تصویر کشیده شده است.

 زمان پخش سریال مندلورین
زمان پخش تکرار سریال مندلورین از شبکه تماشا

در خلاصه داستان سریال مندلورین آمده است: «مندلورین پنج سال پس از وقایع بازگشت جدای (۱۹۸۳) و سرنگونی امپراتوری کهکشانی آغاز می‌شود. این مجموعه به دین جارین، شکارچی جایزه‌بگیر مندلوری تنها در دورترین بخش کهکشان، می‌پردازد. او از سوی نیروهای امپراتوری بازمانده استخدام می‌شود تا کودک، گروگو را پس بگیرد؛ اما پس از انجام ماموریت، دچار پشیمانی شده و بعد از نابود کردن نیروهای امپراطوری، کودک را پس می‌گیرد.

پس از آن، در حالی که افراد انجمن قصد متوقف کردن او را داشتند، با کمک ماندلوری‌های دیگر، برای محافظت از کودک فرار می‌کند. در حالی که آن‌ها به دنبال دیدار مجدد گروگو با هم‌نوعانش هستند، توسط ماف گیدئون تعقیب می‌شوند. گیدئون می‌خواهد از ارتباط گروگو با نیرو استفاده کند. سپس این دو به مندلور سفر می‌کنند تا دین جارین بتواند خود را از گناهی که به‌دلیل سرپیچی از قانون و برداشتن کلاهش انجام داده‌است، تطهیر کند.

مندلورین اولین لایو اکشن در مجموعه‌ی جنگ ستارگان است. در این مجموعه، پدرو پاسکال نقش شخصیت اصلی را ایفا می‌کند؛ یک شکارچی جایزه‌بگیر تنها که پس از استخدام برای بازیابی کودک حساس به نیرو، یعنی گروگو، از دشمنان فرار می‌کند. در فصل سوم، کتی سکف در نقش اصلی بو-کاتان کریز (که در فصل دوم معرفی می‌شود) حضور دارد.

بازیگر نقش مندلورین

داستان سریال مندلورین


خوزه پدرو بالماسدا پاسکال بازیگر نقش مندلورین، در دوم آوریل ۱۹۷۵ در سانتیاگو، پایتخت شیلی به‌دنیا آمد. مادرش، ورونیکا پاسکال، روان‌شناسی تکوینی و پدرش، خوزه بالماسدا، پزشک بود.

خوزه پدرو بالماسدا پاسکال که با نام پدرو پاسکال به شهرت رسیده است یک خواهر بزرگتر از خودش به نام ژاویرا، یک برادر کوچک‌تر به نام نیکولاس و یک خواهر کوچک‌تر به نام لوکس دارد.

پاسکال در سال ۱۹۹۷ از دانشگاه نیویورک فارغ‌التحصیل شد. او در ابتدا به شنا علاقه‌مند بود و در یازده‌سالگی در مسابقات قهرمانی ایالت تگزاس شرکت کرد، اما پس از ورود به کلاس‌های بازیگری، شنا را ترک کرد.

جالب است بدانید او پس از مرگ مادرش، نام‌خانوادگی او، پاسکال را به جای بالماسدا، به صورت حرفه‌ای استفاده کرد. پاسکال در سال ۱۹۹۳ به نیویورک نقل‌مکان کرد و از آن زمان تا کنون در آن‌جا زندگی می‌کند.

فیلم‌های اداره تعدیل (۲۰۱۱)، دیوار بزرگ (۲۰۱۶), کینگزمن: محفل طلایی (۲۰۱۷)، برابرساز ۲ (۲۰۱۸)، مرز سه‌گانه (۲۰۱۹)، زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴ (۲۰۲۰) و سنگینی طاقت‌فرسای استعداد فراوان (۲۰۲۲) برخی از آثار کارنامه هنری خوزه پدرو بالماسدا پاسکال هستند.

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال مندلورین نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در سریال مندلورین پدرو پاسکال، کارل ویترز، کریس بارلِت، بری لووین، جینا کارانو، جیانکارلو اسپوزیتو، میستی رزاز، امید ابطحی و تمورا موریسون نقش‌آفرینی کرده‌اند.

سریال مندلورین چند قسمتی است؟

سریال مندلورین در 24 قسمت 30 تا 52 دقیقه‌ای ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال مندلورین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

source

توسط