به گزارش خبرگزاری تسنیم، اکبر بختیاری رئیس فرهنگسرای رویش گفت: دومین دوره جشنواره نوجوونیم، با هدف انتخاب نوجوانان برگزیده شهر تهران، به “نوجوانان کنشگر” اختصاص داشت و متقاضیان می‌توانند در محورهای فرهنگی، هنری، رسانه و فضای مجازی، ورزشی و علمی و فناوری  با هم به رقابت بپردازند.

مدیر فرهنگی هنری منطقه 9 با اشاره به محورهای این جشنواره و تفاوت این دوره با دوره پیشین اشاره کرد: آنچه این دوره را از دوره پیشین متفاوت می‌کند، فراهم شدن بستر مناسب برای آموزش و رشد نوجوانان در مسیر «کنشگری» است. به همین منظور سعی کردیم طی آذر و دی ماه سال جاری و در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با شناسایی دانش آموزان فعال و علاقمند به فعالیت‌های کنشگرانه در محورهای فرهنگی، هنری، ورزشی، علم و فناوری، رسانه و فضای مجازی این جشنواره را با همکاری اداره آموزش و پرورش در منطقه برگزار کنیم.

بختیاری افزود: تعداد کل شرکت کنندگان جشنواره نوجوونیم در مدیریت فرهنگی هنری منطقه نه 434 نفر بوده که درمحور رسانه و فضای مجازی 21 نفر، علمی و فناوری 34 نفر، فرهنگی 79 نفر، هنری 159 نفر و ورزشی 141 نفر حضور داشتند.

 وی خاطرنشان کرد :حافظ کل قرآن کریم، دارای مقام کشوری سخنرانی، مؤلف کتاب رقص قصه‌ها، مقام اول جهانی کیک بوکسینگ، مقام اولی کشوری  انتخابی قهرمانی اوراسیا، 5 طلای کشوری در رشته کاراته بازیگر کودک در فیلم لابی، نامه آخر و بادکنک سفید و حضور در برنامه عصر جدید نمونه‌هایی از عناوین و رتبه‌های نوجوانان مشارکت کننده منطقه 9 در این جشنواره بودند. 

رئیس فرهنگسرای رویش گفت : پس از بررسی و داوری آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9، از میان شرکت‌کنندگان، 24 نفر با آثار ارسالی انتخاب و 5 نفربه عنوان برگزیدگان به مرحله نهایی راه یافتند.

انتهای پیام/

source

farhangikhabari

توسط farhangikhabari