به گزارش خبرنگار دین تسنیم، احمد شایان فر مدیر عامل انتشارات هاجر درباره برنامه‌های این نشر برای دستاوردهای 20 سالگی این نشر گفت: بنابر منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که می‌فرمایند تعلیم و ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی، در شمار اصلی‌ترین کارهایی است که بایستی انجام بگیرد، همایش همسران همساز با موضوع مقام شامخ زن و خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی به مناسبت 20 سالگی نشر هاجر برگزار می‌شود.

وی افزود: حجت الاسلام و المسلمین فاضل مدیر حوزه‌های علمیه خواهران، حجت الاسلام و المسلمین تراشیون کارشناس تربیتی و مهارت‌های زندگی و  خانم ظهیری دبیر ستاد راهبری زن و خانواده در همایش روز 18 دی ماه 1402 ساعت 9 صبح در سالن همایش مجتمع شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم سخنرانی خواهند کرد.

مدیرعامل نشر هاجر عنوان کرد: این مراسم با همکاری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کل کشور، فرهنگی هنری شهرداری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار اجرا می‌شود. این مراسم از تلویزیون اینترنتی کتاب به آدرس KETAB.TV به صورت زنده پخش خواهد شد.

وی اظهار داشت: در این همایش از کتاب همسران همساز که یکی از پرفروش‌ترین کتاب با موضوع زن و خانواده در نمایشگاه بین المللی کتاب 1402 رونمایی خواهد شد و نویسندگان درباره اثر توضیحاتی ارائه می‌کنند.

شایان فر در پایان افزود: در حاشیه مراسم مسابقه کتاب همسران همساز برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه به سایت مرکز نشر هاجر به نشانی hajarpub.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

source

farhangikhabari

توسط farhangikhabari