به گزارش خبرگزاری تسنیم، مراسم یادواره خانواده های چند شهید تهران بزرگ صبح روز شنبه هفتم بهمن ماه در برج میلاد با حضور 500 خانواده این شهیدان و مسئولان لشگری و کشوری برگزار می شود.

اصحاب کریمی رئیس بنیاد شهید تهران بزرگ در گفت و گو با تسنیم با اعلام این خبر گفت: یکی از رسالت های ذاتی بنیاد شهید گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در راستای ترویج فرهنگ جبهه و جهاد و شهادت است.

وی با تاکید بر ضرورت مداومت این گونه مراسم ها افزود: هدف ما در یادواره‌ها و کنگره‌ها و در همه محافل و مجالس یادآوری شهدا و سیره آنهاست به خاطر ایثار، شجاعت شهامت و از خود گذشتگی شان است.

کریمی هدف از این برنامه را که لازم است همواره تکرار شود و مداومت داشته باشد و سیره این شهدا بازگو شود ترویج فرهنگ جبهه و جهاد و شهادت و به خاطر همه این‌ها باید یاد و خاطره این عزیزان زنده نگه داشته شود.

روح الله نوبخت معاونت فرهنگی سپاه تهران نیز با اشاره به یادواره خانواده های چند شهید اظهار داشت: در تهران 968خانواده دو شهید،  88 خانواده سه شهید، دو خانواده شش شهید و یک خانواده 11 شهید داریم که این ه را خانه‌های پرستاره نامگذاری کردیم و در این برنامه علاوه بر بیان یاد و خاطره این عزیزان، تجلیل و تکریم از مادران و پدران این شهدا را در برنامه داریم.

وی افزود: علاوه بر سرودخوانی و مداحی و شعرخوانی صابر خراسانی، سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و آقای قاضی هاشمی رئیس بنیاد شهید در این مراسم به سخنرانی خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

source

farhangikhabari

توسط farhangikhabari