به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویژه برنامه «ایران آینده» با هدف ترویج روحیه خودباوری، تحکیم غرور ملی و بزرگداشت سالگرد  پیروزی انقلاب اسلامی ایران با رویکرد روایت پیشرفت در حال پخش از شبکه امید است.

این برنامه با حضور گروه‌های سرود دانش‌آموزی، اجراهای صحنه‌ای متنوع و شاد و برگزاری مسابقاتی جذاب با محوریت آشنایی هر چه بیشتر دانش‌آموزان با دستاوردهای میهن عزیزمان ایران است.

محل اجرای این برنامه، در باغ کتاب تهران بنا شده و عموم مردم به خصوص دانش آموزان می‌توانند با حضور در باغ کتاب از لیگ فیفا، بازی رومیزی، بازی حرکتی، بازی گروهی، پخش انیمیشن، لیزرتگ، استیج با حضور هنرمندان و عروسک‌های شبکه کودک و امید، جشنواره سرود، استارتاپ ویکند، طراحی کاراکتر، نمایشگاه علوم شناختی، نمایشگاه هوش مصنوعی، استعدادیابی، گپ و گفت نوجوانی و جوایز لذت ببرند.

جشن ایران آینده امشب با پخش زنده بازی نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا بین ایران و قطر و با گزارش بزباش بر روی آنتن شبکه امید و کودک می‌رود.

«ایران آینده» به تهیه‌کنندگی محمد دولتی، سردبیری‌ هانیه سمندری و با اجرای حامد مدرس و محسن محبی، به مناسبت دهه مبارک و تا 22 بهمن ماه هر روز از ساعت 18:30 از شبکه امید به روی آنتن رفته است.

 

انتهای پیام/

source

farhangikhabari

توسط farhangikhabari