دعوت مجمع ناشران انقلاب اسلامی از عموم مردم برای شرکت در انتخابات – فرهنگی خبری

به گزارش خبرنگار فرهنگی تسنیم، مجمع ناشران انقلاب اسلامی با هدف دعوت از اهالی فرهنگ پای صندوق‌های رأی بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدامَکُمْ

حرکت نظام اسلامی و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران به سوی قله‌های تمدن اسلامی و زمینه‌سازی برای ظهور حاکمیت حضرت بقیة الله ارواحنافداه بر مبنای مردم‌سالاری دینی پایه‌گذاری شده است و این تفکر حکمی و عقلانی، پس از دو هزار و پانصد سال حق تعیین سرنوشت را به مردم مؤمن ایران بازگرداند و بیش از چهار دهه عزت و سربلندی و استقلال را برای مردم مؤمن ایران به ارمغان آورد. امروز، بحمدلله ایران اسلامی با پیشرفت‌های خیره‌کننده و موفقیت‌های بهت‌آور خود موجب دلگرمی جبههٔ مستضعفان جهان شده است. نفوذ کلام و اقتدار محور مقاومت، متأثر از انقلاب اسلامی، بیش از همیشه توانسته است دشمن صهیونیستی و کودک‌کش و اربابان غربی او را با شکست‌های امنیتی و نظامی و رسانه‌ای مواجه کند. مردم ما امروز از همهٔ امتحان‌های سخت و پیچیده سربلند بیرون آمده‌اند و این رمز درخشش جهانی نام ایران عزیز در همهٔ عرصه‌هاست؛ اما اینک نوبت امتحان و آزمونی تازه و مهم است؛ آزمونی که می‌تواند راه رسیدن به عدالت و پیشرفت را آسان‌تر نماید.

حضور اثرگذار تک‌تک ما در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی علاوه بر استفاده از حق انتخاب سرنوشت جامعهٔ خود، ادای تکلیف شرعی و لبیک به ندای حسین زمانه و نایب الامام مفترض الطاعه است و البته انجام این فریضه با انتخاب افراد اصلح، فضیلتی بسیار بالاتر خواهد یافت.

 

مجمع ناشران انقلاب اسلامی از ملت عزیز ایران، به‌ویژه اهالی فرهنگ، نشر، کتاب و ادبیات دعوت می‌نماید تا علاوه بر حضور پای صندوق رأی، با رویکرد جهادی و فعال با تبیین اهمیت شرایط موجود کشور و آیندهٔ جهان، دیگران را هم به ایفای نقش در تعیین سرنوشت کشور و حضور در سنگرهای اخذ آرا ترغیب و تشویق گردانند.

یقیناً تلاش‌های خالصانه و پرشور جهادگران این عرصه موجب خشنودی روح امام (ره) و شهدای عزیز است و یقین داریم که رضایت امام خامنه‌ای عزیز، مقدمهٔ رضایت حضرت ولیعصر ارواحنافداه را فراهم می‌آورد و گامی به سوی تحقق آرمان‌های الهی خواهد بود، ان‌شاءالله.

انتهای پیام/

source

farhangikhabari

توسط farhangikhabari