همراهی «دختر کاپشن‎ صورتی» با بچه‌های مدرسه – فرهنگی خبری

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در صنایع فرهنگی و در رأس آنها محصولاتی که ارتباط مستقیم با کودکان و نوجوانان دارند، همواره موضوع کاراکتر و شخصیت‌پردازی برای مخاطب دارای اهمیت بالایی است. به طور ویژه‌تر در صنعت نوشت‌افزار از آنجا که با قشر دانش‌آموز و در یک کلام با آینده‌سازان ایران در ارتباط است، توجه به این موضوع بیشتر و ملموس‌تر است.

 فعالان و مؤثران عرصه طراحی همواره به دنبال خلق کاراکتر و شخصیت تأثیرگذار برای مخاطب دانش‌آموزی خود هستند تا بتوانند ارتباط سریع‌تر و ملموس‌تری با آنها برقرار کنند. در همین راستا مجمع تولیدکنندگان نوشت‌افزار ایرانی اسلامی همزمان با ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر از کاراکتر دختر کاپشن‎صورتی با گوشواره‎قلبی جهت استفاده تولیدکنندگان محصولات کودک و نوجوان رونمایی کرد.

نوشت‌افزار , نوشت افزار ایرانی اسلامی ,

این مجموعه دارای 9 پوز از شخصیت شهید ریحانه است که بدون پس زمینه بوده و تولیدکنندگان می‌توانند به سلیقه خود در پس زمینه‌های مورد نظر از آنها استفاده کنند. این طرح‌ها غیر از نوشت‌افزار در حوزه‌های اسباب‌بازی، بازی، پوشاک و… نیز قابل استفاده است.

نوشت‌افزار , نوشت افزار ایرانی اسلامی ,

تولیدکنندگان و علاقه‌مندان جهت استفاده از این کاراکتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی ایران نوشت به آدرس www.irannevesht.ir مراجعه و به صورت رایگان از این طرح‌ها استفاده کنند.

ریحانه سلطانی‌نژاد، یک سال و نیمه، همان دختر کاپشن صورتی با گوشواره‌های قلبی، از جمله شهدای انفجار تروریستی مسیر گلزار شهدای کرمان بود که به همراه هفت نفر دیگر از اعضای خانواده‌اش آسمانی شد.

انتهای پیام/

source

farhangikhabari

توسط farhangikhabari