تخفیف ویژه کتاب‌های کانون برای تجهیز کتابخانه‌های مدارس – فرهنگی خبری

به گزارش خبرگزاری تسنیم‌، مجتبی دانشور، مدیرکل نظارت بر چاپ و محصولات کانون پرورش فکری، گفت: یکی از برنامه‌هایی که کانون  در سال 1402 آغاز کرد و امسال هم ادامه دارد تجهیز کتابخانه‌های مدارس و کتابخانه‌های کلاسی است. کانون پرورش فکری با انجمن‌های مختلف این کار را پیگیری می‌کند.

مدیرکل نظارت بر چاپ و محصولات کانون تصریح کرد: در روزهای برگزاری نمایشگاه کتاب، کانون پرورش فکری برای مدارس شرایط ویژه‌ای درنظر گرفته است و برای تجهیز کتابخانه‌های مدارس 25 درصد تخفیف می‌دهد. همچنین یک بسته هدیه از طرف کانون به آن مدرسه اهدا خواهد شد.

دانشور در پایان گفت: مدارس برای این‌که از این شرایط استفاده کنند می‌توانند با در دست داشتن یک معرفی‌نامه از مدرسه به غرفه کانون پرورش فکری در سالن جنوبی ناشران کودک و نوجوان مراجعه و آنجا کتاب‌های‌شان را انتخاب و از 25 درصد تخفیف استفاده کنند. بعد از نمایشگاه هم بسته هدیه کانون برای‌شان ارسال می‌شود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سالن‌های ناشران کودک و نوجوان، ناشران عمومی، ناشران آموزشی (ویژه کانون زبان) و بخش مجازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به نشانی  https://book.icfi.ir/ حضور دارد.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 19 تا 29 اردیبهشت 1403 در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

source

farhangikhabari

توسط farhangikhabari