سئو سایت

getty با نزدیک شدن به تعطیلات، بسیاری از سالمندان دبیرستان دیوانه وار برای تکمیل درخواست های کالج خود کار می کنند. آنها و دیگران سعی خواهند کرد از انبوهی از سؤالات دوستان و خانواده در مورد اینکه کجا درخواست داده اند و چه کاری می خواهند با زندگی خود انجام دهند طفره بروند (اینقدر خویشاوند نباشید!). در حالی که والدین آنها شام روز شکرگزاری را آماده می کنند، بسیاری از دانش آموزان ممکن است در حال نوشتن مقاله و پر کردن برنامه های کاربردی باشند. بنابراین، میزبانی تعطیلات و پذیرش دانشگاه چه مشترکاتی دارند؟ هر دوی آنها می توانند به طور منحصر به فرد اضطراب زا باشند. اکنون هر دوی آنها یک خط کمک تماس رایگان برای کاهش عدم اطمینان دارند.
در 40 سال گذشته، افراد خوب Butterball Turkey به آشپزها کمک کرده اند تا بحران های آشپزی را در طول تعطیلات دور بزنند. مهم نیست که چه کسی هستید، کارشناسان در کنار شما هستند تا در مورد آب نمک، آب پز و پخت به شما توصیه کنند. وقتی نوبت به پذیرش کالج می رسد، ریسک بسیار بالاتر است و دسترسی به اطلاعات صحیح بدون شک پیچیده تر است. “آیا باید نمرات آزمون را ارسال کنم؟” “چگونه نمرات خود را گزارش کنم؟” “آیا من نیاز به ایجاد رزومه دارم؟” اینها از جمله سؤالاتی است که دانش آموزان با آنها دست و پنجه نرم می کنند. علیرغم تمایل برخی از متقاضیان، هیچ دستورالعملی برای موفقیت در پذیرش در دنیای پربار اطلاعات وجود ندارد. با این حال، یک زوم زنده و رایگان “خط فوری مهلت” وجود دارد که به دنبال هموار کردن زمین بازی برای دانش آموزان و حامیان آنها در همه جا است.
مشاوره پس از دوره متوسطه در بحران و متأسفانه ناعادلانه است. اگرچه انجمن مشاوران مدرسه آمریکا نسبت دانش آموز به مشاور 250 به 1 را توصیه می کند، اما واقعیت تلخ است. میانگین ملی نزدیکتر به 415 به 1 است، با میانگین مشاور در برخی ایالت ها با بیش از 700 دانش آموز کار می کند. این متخصصان متعهد نازک هستند و مسئول فهرست طولانی خدمات – از برنامه ریزی تحصیلی و پشتیبانی گرفته تا مشاوره سلامت روان و فرار از مدرسه هستند. این خواسته ها اغلب منجر به زمان محدودی برای ارائه برنامه ریزی دانشگاهی فردی می شود. این امر به ویژه زمانی صادق است که مهلت های درخواست نزدیک می شود و سؤالات فراوان است.
در این فصل، انجمن ملی مشاوره پذیرش کالج (NACAC)، شبکه هدایت کالج (CGN)، و Schoolhouse.world (که همه آنها در برخی از ظرفیت‌ها مشارکت دارم) با داوطلبانی از دفاتر پذیرش کالج و دفاتر مشاوره دبیرستان همکاری کرده‌اند. مشاوران و دانش‌آموزانی که به آنها خدمت می‌کنند، با طرح سؤالات درخواستی لحظه آخری، پشتیبانی کنند. NACAC “سازمانی متشکل از بیش از 26000 متخصص از سراسر جهان است که برای خدمت به دانش آموزان در هنگام انتخاب آنها برای ادامه تحصیلات پس از متوسطه فعالیت می کنند.” ماموریت CGN این است که “مشاوران مدرسه را برای حمایت بهتر از کالج و دانش‌آموزان حرفه‌ای خود – همراه با خانواده‌هایشان – توانمند کند تا با اطمینان در فرآیند پذیرش کالج برای تصمیم‌گیری خوب و مسئولانه مالی حرکت کنند.” هدف آنها “ارائه دسترسی همه دانش آموزان و والدین به کارشناسان برتر و اطلاعات بی طرفانه برای دستیابی به بهترین نتایج ممکن و بزرگترین موفقیت بلند مدت است.” Schoolhouse.world یک سازمان غیرانتفاعی است که توسط سال خان (بنیانگذار آکادمی خان) تأسیس شده است و “آموزش رایگان و مجازی همتا به همتا در ریاضیات، علوم و موارد دیگر را برای دانش آموزان در سراسر جهان ارائه می دهد.”
خان می‌گوید: «خط تماس مهلت زمانی راهی برای پیشبرد مأموریت ما در ارتباط با جهان از طریق یادگیری و در عین حال پر کردن نیاز مهم به دموکراتیک کردن اطلاعات در مورد درخواست برای کالج است.» آنجل پرز، مدیر عامل NACAC، می‌افزاید: «هر دانش‌آموزی سزاوار دسترسی به مشاوره کالج است، و این مشارکت به ما اجازه می‌دهد تا در مرحله حساسی از فرآیند پذیرش به بسیاری از دانشجویان دسترسی پیدا کنیم. در حالی که راه درازی برای دموکراسی‌سازی دسترسی به مشاوره خوب در پیش داریم، برنامه‌هایی مانند این شکاف‌های حیاتی را از بین می‌برند.»
بیشتر از FORMFORBES ADVISOR بهترین شرکت های بیمه مسافرتیByAmy DaniseEditorByAmy DaniseEditorByAmy DaniseEditorA تعهد مشترک به حمایت از دانشجویان در مسیر کالج الهام بخش این همکاری منحصر به فرد بین این سه سازمان بود. آنها فرصتی را در دو روز مختلف قبل از مهلت‌های درخواست برای دانش‌آموزان فراهم می‌کنند تا در زمان نهایی کردن برنامه‌ها، زوم کنند و پاسخ‌ها را در زمان واقعی دریافت کنند. اولین خط تلفن چهار ساعته ضرب الاجل در روز یکشنبه، 30 اکتبر با مدیران پذیرش از دانشگاه شیکاگو، موسسه فناوری جورجیا، دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس، دانشگاه کرنل و دانشگاه پنسیلوانیا برگزار شد. مشاوران دبیرستانی از نیوهمپشایر، ماساچوست، کلرادو و کالیفرنیا نیز در خط تلفن کارمند بودند. صدها دانش آموز و حامیان آنها از سراسر ایالات متحده و 17 کشور مختلف از این فرصت استفاده کردند و در مورد آزمایش، مقاله، کمک مالی، فعالیت ها و موارد دیگر سؤال کردند.
ریک کلارک، دستیار معاون آموزشی و مدیر اجرایی پذیرش در مقطع کارشناسی در جورجیا تک داوطلبانه وقت خود را اعلام کرد و گفت: «فرایند پذیرش کالج می‌تواند گاهی دلهره‌آور و نامشخص باشد. و به خصوص درست قبل از مهلت مقرر، دانش آموزان به طور قابل درک عصبی هستند. سپاسگزارم که این برنامه فضایی را برای دانشجویان ایجاد کرد تا سؤالات خود را بپرسند، شفافیت را جویا شوند و از یکدیگر بشنوند و همچنین مستقیماً از کارشناسان پذیرش. ما در آینده به تعداد بیشتری از این نوع فرصت‌های ارتباطی نیاز داریم تا بتوانیم از طریق تجربه، بینش و اطلاعات با کیفیت، آرامش و دلگرمی را فراهم کنیم.» زنا وانگ، مشاور پذیرش در دانشگاه پنسیلوانیا، می‌افزاید: «از اینکه به دانشجویان راحتی و وضوح را در زمانی که درخواست‌های کالج خود را نهایی می‌کنند، متشکرم. همچنین این یک تجربه یادگیری مهم بود که بفهمیم چه سوالاتی در ذهن دانش آموزان دبیرستانی وجود دارد تا بتوانیم در آینده بهتر از آنها حمایت کنیم. Candice Mackey، مشاور کالج در مرکز مطالعات غنی لس آنجلس نیز از این خط تلفن پشتیبانی کرد و توضیح داد: “خط تماس مهلت به عنوان یک منبع لحظه آخری برای همه دانش آموزان برای دسترسی و فرصت پرسیدن سوالات یا جستجوی مشاوران کالج و متخصصان پذیرش است. راهنمایی و اطمینان قبل از ارسال درخواست کالج خود.
خط تلفن بعدی در روز سه‌شنبه، 29 نوامبر از ساعت 6:00 تا 9:00 شب به وقت شرقی در آستانه پایان مهلت درخواست دانشگاه کالیفرنیا و منتهی به مهلت‌های تصمیم گیری منظم در دسامبر و ژانویه برگزار می‌شود. رهبران پذیرش از دانشگاه کالیفرنیا (برکلی، سن دیگو و سانتا کروز)، دانشگاه ایالتی فلوریدا و کالج ترینیتی وقت خود را برای کمک به دانشجویان در درخواست برای هر کالج یا دانشگاهی اختصاص می دهند. مشاوران دبیرستانی از کالیفرنیا به آنها ملحق خواهند شد.
ریچارد وایسبورد، مدیر دانشکده ساختن مراقبت مشترک، پروژه ای از دانشکده تحصیلات تکمیلی هاروارد، و رهبر ابتکار ابتکار عمل در پذیرش کالج است. او می گوید: “اکنون بیش از هر زمان دیگری، ما باید راه هایی برای بهبود دسترسی و برابری در پذیرش دانشگاه پیدا کنیم.” او می افزاید، “این ابتکار نشان دهنده یک همکاری مثبت و منبعی عالی برای دانش آموزان است تا با اطمینان برنامه ها را ارسال کنند.”
چه در حال آماده شدن برای یک جشن یا آینده خود باشید، شما تنها نیستید. از پرسیدن پاسخ نترسید، به این منابع تکیه کنید و در این فصل تعطیلات با سپاسگزاری هدایت شوید.
من را در توییتر دنبال کنید. وب سایت من یا برخی از کارهای دیگر من را اینجا بررسی کنید. برنان بارنارد نویسنده همکار “حقیقت در مورد پذیرش در کالج: راهنمای خانواده برای ورود و با هم ماندن”، من مدیر مشاوره کالج در دبیرستان Khan Lab در Mountain View، CA و برای شبکه راهنمایی کالج هستم. من همچنین مشاور برنامه پذیرش کالج برای ایجاد مراقبت مشترک، پروژه ای از دانشکده تحصیلات تکمیلی هاروارد هستم. به مدت دو دهه به عنوان معلم، والدین خوابگاه، مشاور، مربی، افسر پذیرش و مدیر امور دانش‌آموزی در دبیرستان‌ها و کالج‌های مستقل کار کرده‌ام. من همچنین در کمیته اجرایی Character Collaborative خدمت می کنم. من در مورد پذیرش دانشگاه برای وال استریت ژورنال، نیویورک تایمز، واشنگتن پست، هاف پست، کنکورد مانیتور و ژورنال پذیرش کالج نوشته ام. من یک کویکر تمرین می کنم، پدر دو فرزند هستم و در هاپکینتون، نیوهمپشایر زندگی می کنم، جایی که یک آتش نشان داوطلب هستم.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

farhangikhabari

توسط farhangikhabari