سئو سایت
اصول بازاریابی دیجیتال یک مهارت ضروری برای رهبران و متخصصان غیر مدیریتی است، … [+] صرف نظر از اینکه فعالانه در بخش بازاریابی شرکت داشته باشند یا نه
بازاریابی gettyDigital یکی از سریع‌ترین مهارت‌های مورد تقاضا برای سال 2024 است که در فهرست 10 برتر Coursera در گزارش مهارت‌های شغلی 2024 خود رتبه‌بندی شده است. این گزارش نشان می‌دهد که حرفه‌های بازاریابی دیجیتال، که قرار است تا سال ۲۰۳۲ شاهد رشد ۶ درصدی رشد – بالاتر از میانگین نرخ رشد شغلی – باشند، به طور پیوسته در حال افزایش هستند و با ظهور فناوری‌های بازاریابی جدید، مانند به عنوان بینش های مبتنی بر هوش مصنوعی و ابزارهای تولید محتوا. این نشانه آن است که هوش مصنوعی مشاغل در این صنعت را منسوخ نمی کند، بلکه آنها را تکمیل می کند. این گزارش همچنین اشاره کرد که ارزش این صنعت تا سال 2030 به 1.5 تریلیون دلار خواهد رسید.
صنعت بازاریابی دیجیتال به شدت توسط گرایش‌های مصرف‌کننده، به‌ویژه در رسانه‌های اجتماعی، تحریک می‌شود، به طوری که تخمین زده می‌شود ۷۶ درصد از مصرف‌کنندگان کالاها را از طریق رسانه‌های اجتماعی مرور و خریداری می‌کنند. در واقع، تنها در سال 2023، تقریباً 4.89 میلیارد کاربر رسانه های اجتماعی در سراسر جهان وجود داشت که LinkedIn LNKD بیش از یک میلیارد از این رقم را در اختیار داشت. همانطور که گزارش Coursera اشاره می کند، این امر از سازمان ها می خواهد که تیم های خود را در یک مجموعه مهارت جدید و پیشرفته – فروش اجتماعی – ارتقا دهند. این برای موفقیت سازمانی بسیار مهم است.
فروش اجتماعی چیست؟ لینکدین گزارشی با عنوان 15 ایده بزرگ سال 2024 منتشر کرد که در آن یکی از قابل توجه ترین دیدگاه های آن نشان می دهد که رسانه های اجتماعی از چنان اهمیت تجاری برخوردار هستند که بازاریابی تأثیرگذار یکی از مدارک جدید ارائه شده توسط دانشگاه ها در آینده خواهد بود. سال ها. در واقع، دانشگاه فنی جنوب شرقی یکی از اولین دانشگاه هایی بوده است که قبلاً مدرک ایجاد محتوا و کسب و کار رسانه های اجتماعی را برای سال 2024 راه اندازی کرده است و قبلاً پذیرش درخواست ها را آغاز کرده است.
با توجه به کشش و توجهی که رسانه های اجتماعی در دنیای کسب و کار در پیشبرد موفقیت دارند، فروش اجتماعی چه ارتباطی برای رهبران و مدیران دارد؟
ابتدا مهم است که بفهمیم فروش اجتماعی چیست. فروش اجتماعی زمانی است که از پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای تعامل و تعامل با مشتریان بالقوه و شرکای تجاری استفاده می کنید و این ارتباطات را با هدف نهایی تبدیل آنها به مشتریان وفادار تقویت می کنید. یادآوری این نکته مهم است که اگرچه رسانه های اجتماعی در حوزه بازاریابی و تبلیغات قرار می گیرند، فروش اجتماعی به بخش بازاریابی یک سازمان محدود نمی شود. در واقع، همه رهبران و کارمندان، چه با مشخصات بالا و چه نباشند، لحن ایجاد برند سازمان و برندهای شخصی خود را برای پیشرفت و پیشرفت شغلی خود در آینده تعیین می کنند.
رهبران باید بدانند که هم آنها و هم تیم هایشان حامیان کسب و کار هستند و به همین دلیل باید کارکنان خود را برای توسعه برندسازی شخصی و مهارت های فروش اجتماعی تشویق و آموزش دهند. این نه تنها به بهبود وجهه شرکت کمک می کند، بلکه در بلندمدت به پیشرفت شغلی کارکنان آنها نیز کمک می کند.
اطلاعات بیشتر از FORMFORBES ADVISORبهترین حساب های پس انداز پربازده سال 2024ByKevin PayneContributorبهترین حساب های پس انداز سود 5% در سال 2024ByCassidy HortonContributorو برای کسانی که به دنبال شغل جدید هستند، آگاه بودن و محافظت از یک مشتری در رسانه های اجتماعی بسیار مهم است.
چگونه می توان مهارت های بازاریابی رسانه های اجتماعی را ایجاد کرد عناصر متعددی از فروش اجتماعی وجود دارد که اعتبار و موفقیت بلندمدت را تضمین می کند، که به معنای واقعی کلمه هر کسی می تواند صرف نظر از اینکه در بازاریابی شرکت داشته باشد یا نداشته باشد، از جمله:
1. ایجاد Prescence یک نمایه قانع کننده در سراسر پلتفرم های رسانه های اجتماعی مرتبط ایجاد کنید. به یاد داشته باشید که از طریق افزودن مداوم ارزش مرتبط با صنعت خود، با فالوورها و ارتباطات خود درگیر شوید. تمرکز بر فروش بیشتر اوقات یا حتی نیمی از زمان نیست، بلکه تعامل و به اشتراک گذاری بینش است تا ارتباطات شما بخواهند بیشتر بیاموزند. این به ویژه در لینکدین بسیار مهم است، جایی که می توانید آزادانه تر در مورد شغل، تجارت یا کارفرمای خود صحبت کنید، آخرین روندهای صنعت را مورد بحث قرار دهید، و محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارید.
به‌جای اینکه بلافاصله پس از تأیید درخواست اتصال شما یا شروع به دنبال کردن شما، برای فروش اقدام کنید، دائماً تصویر یک منبع ارزشمند را حفظ کنید. خود را برای ارائه نکات و توصیه ها قرار دهید و در صورت لزوم، نقطه تماسی باشید تا آنها را به دیگران ارجاع دهید.
همیشه به یاد داشته باشید که شما نماینده شرکتی هستید که در آن کار می کنید یا صنعتی که با آن در ارتباط هستید، و اگر بیکار شوید، کارفرمایان ممکن است از طریق نمایه های رسانه های اجتماعی شما یک بررسی پیشینه انجام دهند یا درباره شما تحقیق کنند. بنابراین، همیشه قبل از تعامل با دیگران فکر کنید، قبل از پست کردن فکر کنید، و اگر چیزی شخصی است، نمایه خود را محدود کنید یا تنظیمات محتوای خود را تنظیم کنید تا برای کسی که به طور تصادفی نام شما را در Google GOOG می‌آورد قابل مشاهده نباشد.
شما مدافع نام تجاری شرکت خود هستید و زمانی که زمان آن است که به دنبال کار باشید یا کسب و کار خود را در آینده راه اندازی کنید، از نام تجاری شخصی خود حمایت می کنید. بنابراین مراقب تأثیر خود باشید و مراقب نحوه تعامل آنلاین خود باشید
getty2. توسعه مهارت‌های گوش دادن اجتماعی گوش دادن اجتماعی مستلزم آگاهی از تحلیل‌های پشت درگیر شدن در پروفایل‌های مختلف، سازگاری با صدای مشتری، بررسی نام‌های تجاری مرتبط یا حتی اشاره‌های رقبا، و مرتبط ماندن با روندهایی است که می‌تواند بر شرکت یا صنعت شما تأثیر بگذارد. از این بینش ها می توان برای اطلاع رسانی استراتژی های فروش و مشارکت استفاده کرد و اگر مستقیماً درگیر رهبری نیستید یا مسئولیت مدیریت ندارید، می توانید توصیه ها یا پیشنهادهایی را بر اساس مشاهدات خود ارائه دهید.
3. ایجاد روابط با ارتباطات خود در رسانه های اجتماعی چه به صورت آنلاین و چه به صورت آفلاین، یک قدم جلوتر بروید. با پست‌ها درگیر شوید، از طریق پیام‌های مستقیم صحبت کنید، و پیشنهاد دهید برای ناهار کاری یا یک گفتگوی قهوه در محل شما یا نزدیک به آن با هم ملاقات کنید. حذف تعاملات از رسانه‌های اجتماعی و در جلسات یا ایمیل‌ها به تقویت ارتباطات کمک می‌کند و افزودنی‌های ارزشمندی در شبکه شما ایجاد می‌کند، که در صورت درخواست شغل در آینده می‌توانید از آن به عنوان یک نقطه فروش منحصر به فرد استفاده کنید.
4. اخذ گواهینامه شغلی گوگل اکنون، اگر واقعاً برای ورود به صنعت بازاریابی دیجیتال و رسانه های اجتماعی جدی هستید، باید آموزش هایی را از طریق دوره های کوتاه مدت یا حتی گرفتن مدرک در این زمینه در نظر بگیرید. Google یک گواهی شغلی به نام گواهی حرفه ای بازاریابی دیجیتال و تجارت الکترونیک ارائه می دهد و بسته به شرایط مالی شما از طریق Coursera به صورت رایگان در دسترس است.
این یک راه عالی برای به دست آوردن مهارت ها از طریق یک مسیر یادگیری از یک موسسه به طور گسترده شناخته شده است. دوره های دیجیتال مارکتینگ زیادی وجود دارد که می توانید آنها را بررسی کنید، اما این یکی از محبوب ترین آنهاست.
ارزش شبکه شما می تواند به عنوان یک USP برای مشاغل و تبلیغات آینده استفاده شود، زیرا … [+] نشان می دهد که شما ارزش قابل توجهی دارید که می تواند به موفقیت کسب و کار کمک کند.
getty بنابراین، در حالی که تقاضا زیاد است و صنعت بازاریابی در حال گسترش است، اکنون زمان آن است که سازمان ها کارکنان خود را آموزش دهند و تشویق کنند تا حامیان رسانه های اجتماعی برند شرکت خود باشند و حرفه ای ها به صورت انفرادی حضور فروش اجتماعی خود را ایجاد کنند تا بتوانند هموار کنند. راهی برای مشاغل قوی تر
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Rachel WellsFollowingLinkedIn Top Voice. برنده نقره ای مرد کسب و کار جوان اتاق بازرگانی لندن در سال 2024. بنیانگذار و مدیر عامل شرکت راشل ولز کوچینگ 24 ساله. یوتیوبر. راه اندازی یک استارت آپ هوش مصنوعی به زودی. از 14 سالگی مربیگری را شروع کردم. این فقط کمی در مورد من است. من مشتاق باز کردن پتانسیل شغلی برای حرفه ای های Millennial با سابقه کار به عنوان یک متخصص رهبری و مربی شغلی شرکت هستم. مشتریان من از حرفه ای در سطح فارغ التحصیل گرفته تا سطوح ارشد اجرایی، هم در بخش دولتی و هم در بخش خصوصی، در صنایع مختلف هستند. من مشتریانی را در بیش از هشت کشور در سطح جهان مربیگری کرده‌ام، و همچنین تیم‌ها و عملیات‌هایی را در نقش‌های قبلی‌ام به‌عنوان مدیر قرارداد بخش عمومی هدایت کرده‌ام تا برنامه‌های آموزشی ملی، توسعه شغلی و آمادگی کار در مقیاس بزرگ را در سراسر بریتانیا ارائه کنم. من الان چیکار میکنم؟ امروز به مردم آموزش می‌دهم که چگونه بر تورم غلبه کنند، هدف خود را بیابند، و با انجام کاری که دوست دارند، یک حرفه هیجان‌انگیز را تجربه کنند – چه یک شغل جانبی داشته باشید یا یک شغل آزاد تمام وقت. برای یادگیری نحوه انجام این کار، از طریق پیوند وب سایت در نمایه من در کانال YouTube من مشترک شوید.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

farhangikhabari

توسط farhangikhabari