پنج نکته ضروری بازاریابی دیجیتال برای مبتدیان – فرهنگی خبری

سئو سایت
متخصص بازاریابی دیجیتال در NUVEW، به کسب و کارها کمک می کند تا حضور آنلاین خود را از طریق طراحی و توسعه وب سایت سفارشی و سئو گسترش دهند.

getty ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ با ارزش است. افزایش دوام شرکت شما به صورت آنلاین یکی از بزرگترین قدم هایی است که می توانید برای رشد بردارید. با افزایش رتبه جستجو و ایجاد یک نام تجاری آنلاین، افق های خود را گسترش خواهید داد. اما طبیعی است که کسب‌وکارهایی که تازه وارد بازاریابی آنلاین شده‌اند، با در نظر گرفتن همه احتمالات، از مشتری بالقوه ترسیده باشند.
قبل از اینکه به توسعه حضور آنلاین بپردازید، مطمئن شوید که با پای راست شروع کرده اید. این نکات را در نظر بگیرید تا از تجربه خود نهایت استفاده را ببرید.
اهداف بلند مدت خود را در نظر بگیرید.
بازاریابی دیجیتال، درست مانند هر شکل دیگری از بازاریابی و توسعه کسب و کار، زمانی موثرتر است که شما با یک هدف مشخص برنامه ریزی کنید. این یک دسته گسترده است که شامل بسیاری از ابزارهای مختلف برای تقویت حضور آنلاین شما است. حتی اگر 100% از مسیری که می خواهید در پیش بگیرید مطمئن نیستید – یا اگر می خواهید در آینده مسیر را تغییر دهید – تعیین کنید که می خواهید به چه چیزی برسید.
به عنوان مثال، چه چیزی باعث می شود احساس کنید کسب و کار شما از حضور آنلاین سود می برد؟ آیا در تلاش برای دستیابی به مخاطبان گسترده تری هستید؟ یا شاید بخواهید تصویر برند خود را تغییر دهید و چرخ را دوباره اختراع کنید. صرف نظر از این، داشتن یک هدف خاص، سفر شما را آغاز می کند.
اطلاعات بیشتر از FORMFORBES ADVISOR بهترین نرم افزار مالیاتی 2022 بهترین نرم افزار مالیاتی برای خوداشتغالان سال 2022 ماشین حساب مالیات بر درآمد: مالیات های خود را برآورد کنید اهمیت ایجاد آگاهی از برند را بدانید.
یکی از اولین گام‌های واضح این است که برند خود را در معرض دید مشتریان قرار دهید، اما باید این کار را به صورت استراتژیک انجام دهید تا روی پای راست قرار بگیرید. آشنایی با معنای ایجاد یک برند برای اطمینان از معنادار بودن تلاش شما کلیدی است.
ایجاد آگاهی از برند چیزی بیش از یک لوگوی آشنا یا رنگ های محبوب است. این به دیگران کمک می کند تا در مورد شرکت شما، آنچه ارائه می دهید و آنچه شما را از رقبای خود متمایز می کند یاد بگیرند. داشتن یک حضور برجسته آنلاین، مسیرهای متعددی را برای ارتباط برند شما با کاربران باز می کند.
به عنوان مثال، ایجاد یک وب سایت در دسترس شروعی عالی برای ایجاد برند شما است، اما افزودن یک ابزار چت مناسب می تواند منجر به جذب مشتریان جدید شود و نشان دهد که خدمات مشتری برای شرکت شما مهم است. همچنین می تواند اعتبار وب سایت شما را بهبود بخشد و به افزایش ترافیک کمک کند.
یکی دیگر از ابزارهای موثر برندسازی، رسانه‌های اجتماعی است که می‌تواند برند شما را بین فردی و خوش‌آمدگو قرار دهد و هزینه‌های راه‌اندازی در صورت وجود حداقل است. از هر تاکتیکی که برای دستیابی به مشتریان استفاده می کنید، ابتدا تصویر خود را مشخص کنید، سپس از مجموعه ای از ابزارهای دیجیتال برای ساخت آن استفاده کنید.
از سئو به طور کامل استفاده کنید.
همانطور که در توسعه وب سایت، رسانه های اجتماعی و سایر ویژگی های آنلاین غوطه ور می شوید، حتماً سئو را در اولویت قرار دهید که به عنوان بهینه سازی موتور جستجو نیز شناخته می شود. سئو شامل طیف گسترده ای از تاکتیک ها و ابزارهایی است که به شما کمک می کند موقعیت خود را در نتایج جستجو نظارت کرده و بهبود بخشید. این به شما یک نگاه اجمالی عینی به آنچه مشتریان شما می خواهند و آنچه توجه مردم را جلب می کند، می دهد. سئو فقط ترافیک وب سایت شما را افزایش نمی دهد. همچنین کیفیت سرنخ های شما را بهبود می بخشد. این ترافیک بدون پرداخت را هدایت می کند، به این معنی که بازدیدکنندگان را از جستجوهای وب ارگانیک دریافت می کنید. حضور در وب برای دیده شدن کسب و کار شما حیاتی است.
برخی از محبوب ترین و موثرترین تاکتیک های سئو برای ایجاد ترافیک بیشتر شامل لینک سازی و بازاریابی محتوا است. سئو گزینه های زیادی برای افراد در هر سطح فناوری دارد، بنابراین شما می توانید انتخاب کنید که کدام خدمات برای اهداف شما مفیدتر است.
مناطق هدف مناسب را انتخاب کنید.
یکی دیگر از مزیت های سئو این است که یکی از بهترین ابزارها برای تعیین محل جذب مشتری است. مزایای آن در این است که می توانید مناظر خود را بر روی یک مکان خاص متمرکز کنید. به عنوان مثال، بسته به محصول یا خدمات شما، یافتن جمعیت هدف شما ممکن است به معنای هدف قرار دادن شهرها، شهرستان ها یا حتی کل ایالت ها باشد.
با ایجاد یک رتبه بندی قوی تر در شهرها یا مناطق جغرافیایی که مشتریان شما به احتمال زیاد از آنجا می آیند، کسب و کار شما با دستیابی به افرادی که بیشتر به خدمات شما نیاز دارند، رونق خواهد گرفت. به هر حال، تولید سرنخ ها فقط به مقدار نیست، بلکه کیفیت سرنخ هایی که جذب می کنید و احتمال تبدیل آنها به مشتری نیز بستگی دارد.
محتوای قوی ایجاد کنید.
هنگام ساخت یک وب سایت، حضور در رسانه های اجتماعی یا سایر کمپین های دیجیتال، بازاریابی محتوا یک امر ضروری است. البته تصاویر بصری مهم هستند، اما قدرت محتوای با کیفیت و مرتبط در طرح تبلیغات وب خود را دست کم نگیرید.
محتوای هدفمند و همیشه سبز افق هایی هستند که باید آنها را تسخیر کنید تا توجه مورد نظر خود را به خود جلب کنید، اما با ابزارهای مناسب، تولید محتوای جامد آسان خواهد بود. از پست‌های وبلاگ گرفته تا اینفوگرافیک، پیدا کردن محتوایی که با مخاطبان شما صحبت می‌کند در برخی موارد آزمون و خطا است. البته، ترکیبی از انواع محتوا، مانند متن و ویدئو، تجربه ای غنی را فراهم می کند که مخاطبان شما از آن استقبال خواهند کرد.
پتانسیل آنلاین خود را کشف کنید.
بازاریابی دیجیتال ممکن است کلید باز کردن پتانسیل کسب و کار شما باشد. مهم نیست که شرکت شما در چه صنعتی است، حضور آنلاین برای ایجاد سرنخ های جدید و ایجاد برند شما بسیار مهم است. اگر قصد دارید کسب و کار خود را گسترش دهید، همه چیزهایی را که توسعه وب سایت و سئو ارائه می دهد بررسی کنید. با کمی آمادگی، فکر می کنم از نتایج شگفت زده خواهید شد.
شورای آژانس فوربس یک انجمن فقط دعوت برای مدیران در روابط عمومی موفق، استراتژی رسانه، آژانس های خلاق و تبلیغاتی است. آیا واجد شرایط هستم؟
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Hannah Trivette مدیر NUVEW، به کسب و کارها کمک می کند تا حضور آنلاین خود را از طریق طراحی و توسعه وب سایت سفارشی و SEO گسترش دهند. مشخصات اجرایی کامل هانا تریوت را اینجا بخوانید.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

farhangikhabari

توسط farhangikhabari