هکرهای روسی موسوم به «خرس دنج» که گمان می‌رود توسط رژیم پوتین به کار گرفته شده‌اند، مسئول … [+] حملات به تحقیقات واکسن کروناویروس هستند.
Mikhail Svetlov/Getty Imagesهکرهایی که گمان می‌رود توسط دولت روسیه به کار گرفته شده‌اند به دلیل تلاش برای سرقت اطلاعات از پروژه‌های مختلف تحقیقاتی واکسن کووید-19 غرب سرزنش شده‌اند.
این بر اساس تجزیه و تحلیل NSA و مرکز امنیت سایبری ملی (NCSC)، شاخه ای از سازمان اطلاعات سیگنال های بریتانیا GCHQ است. آژانس گفت که گروه روسی موسوم به "APT29" یا "خرس دنج"، "سازمان های مختلفی را که در توسعه واکسن کووید-19 در کانادا، ایالات متحده و بریتانیا دخیل بودند، هدف قرار داده است، به احتمال زیاد به قصد سرقت اطلاعات و اطلاعات فکری. اموال مربوط به توسعه و آزمایش واکسن‌های کووید-۱۹.»
NCSC در یک جلسه توجیهی که پیش از انتشار با فوربس به اشتراک گذاشته شد، گفت: این کار با اسکن سازمان‌های هدف، که نام هیچ‌کدام از آنها ذکر نشده، برای آسیب‌پذیری در فناوری شبکه از غول‌های صنعتی مانند Citrix و Fortinet انجام می‌شود. سپس آنها سعی می کنند اهداف را با بدافزاری به نام WellMess و WellMail آلوده کنند که هر دو برای جاسوسی از فعالیت های شبکه و سرقت فایل ها طراحی شده اند.
پل چیچستر، مدیر عملیات NCSC گفت: «ما این حملات نفرت انگیز علیه کسانی را که کار حیاتی برای مبارزه با همه گیری ویروس کرونا انجام می دهند، محکوم می کنیم.
NCSC در همکاری با متحدان خود متعهد به حفاظت از حیاتی ترین دارایی های ما است و اولویت اصلی ما در این زمان محافظت از بخش بهداشت است.
ما از سازمان‌ها می‌خواهیم تا با توصیه‌هایی که برای کمک به دفاع از شبکه‌هایشان منتشر کرده‌ایم آشنا شوند.»
Cozy Bear قبلاً توسط دولت ایالات متحده به حملات به کمیته ملی دموکرات (DNC) در هک بدنام انتخابات 2016 همراه با یک خدمه روسی دیگر به نام Fancy Bear مرتبط بود.
تحقیقات ویروس کرونا به آهنربایی برای هکرها تبدیل شده است و مقامات آمریکایی در ماه می هشدار دادند که چین محققان را هدف قرار داده است. در یک اعلامیه مشترک، FBI و آژانس امنیت سایبری و امنیت زیرساخت DHS (CISA) اعلام کردند که در حال بررسی ادعاهایی هستند که هکرهای چینی به دنبال شناسایی و به دست آوردن غیرقانونی مالکیت معنوی ارزشمند (IP) و داده‌های بهداشت عمومی مرتبط با واکسن‌ها، درمان‌ها و آزمایش‌ها هستند. از شبکه‌ها و پرسنل وابسته به تحقیقات مرتبط با کووید-19."
اطلاعات بیشتر برای YOUWWE نتایج خام برندگان و نمرات در 13 مه 2024 خطر از دست دادن کلان در GameStop و سایر Meme StocksNetflix مجموعه «That 90s Show» قسمت 2 و 3 تاریخ های نمایش باز هم، اهداف خاصی نامگذاری نشد، اما بسیاری از سازمان های دانشگاه مدیپولی و خصوصی در حال کار هستند در مورد واکسن کووید-19، از جمله دانشگاه مدیپول آکسفورد، مدرنا و جانسون و جانسون، به نام چند مورد.
هنگامی که فوربس با دکتر پل استوفلز، دانشمند ارشد جانسون اند جانسون صحبت کرد، در حالی که توسعه واکسن خود را اعلام کرد، او گفت که نگران تلاش افرادی مانند چین برای سرقت اطلاعات در مورد درمان‌های کووید-19 نیست. "در حال حاضر هیچ نگرانی در مورد آن ندارم. و در ابتدای این بیماری همه گیر، با برخی از همکاران چینی در تماس بودم.» او به فوربس گفت.
«در پایان، مردم عادی در جهان اکنون همه مشغول یک چیز هستند – چگونه می‌توانیم این مشکل را در سریع‌ترین زمان ممکن حل کنیم؟ احتمالاً چند سازمان جنایی دارید که می خواهند با حمله سایبری به سازمان شما حمله کنند. اما ما برای آن محافظت می‌شویم، ما برای دفع آن سازماندهی شده‌ایم، بنابراین من از این نمی‌ترسم.»
استوفلز ممکن است تمایل ایالت ها برای انجام جاسوسی شرکتی را دست کم گرفته باشد، حتی زمانی که جان انسان ها در خطر است.
من را در توییتر دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. یک نکته ایمن برای من بفرست Thomas BrewsterFollowingمن یک نویسنده ارشد فوربس هستم که امنیت، نظارت و حریم خصوصی را پوشش می دهد. من همچنین سردبیر خبرنامه The Wiretap هستم، که دارای داستان‌های انحصاری در مورد نظارت در دنیای واقعی و همه بزرگترین داستان‌های امنیت سایبری هفته است. هر دوشنبه منتشر می‌شود و می‌توانید اینجا ثبت‌نام کنید: من از سال 2010 اخبار فوری را منتشر می‌کنم و ویژگی‌هایی درباره این موضوعات برای نشریات مهم می‌نویسم. . به من در Signal در +1 929-512-7964 راهنمایی کنید.">

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

farhangikhabari

توسط farhangikhabari