از عید قربان تا عید غدیر چه کتاب هایی از شهید استاد مطهری مطالعه کنیم؟ – فرهنگی خبری
Wp Header Logo 181.png

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به همین مناسبت، تمامی آثار آن متفکر فرزانه، همراه با کد تخفیف ویژه در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است. شما مخاطبین گرامی می‌توانید با در اختیار داشتن کد تخفیف ۳۰ درصدی برای خرید تمامی محصولات انتشارات صدرا اقدام نمایید.

توجه: این کد تخفیف فقط تا تاریخ ۱۰ تیرماه ۱۴۰۳ معتبر می‌باشد. همچنین ارسال رایگان فقط به سبد خرید بالای ۶۰۰ هزار تومان تعلق دارد. برای اعمال تخفیف ۳۰ درصدی از عبارت GHADIR۱۴۰۳ استفاده نمایید.

در ادامه این صفحه توضیحات کاملی درباره برخی از آثار استاد شهید مطهری که مناسب برای مطالعه در این ایام می‌باشد، ارائه خواهد شد.

کتاب مرتبط با عید قربان از استاد شهید مطهری

از عید قربان تا عید غدیر چه کتاب هایی از شهید مطهری مطالعه کنیم؟ + کد تخفیف ۳۰ درصدی و ارسال رایگان

۱. حج

کتاب حج مجموعه‌ای از یادداشت‌هایی از استاد شهید مطهری درباره حج و مسائل مرتبط با آن می‌باشد. در این کتاب نقش حج در وحدت و تفاهم مسلمانان، فایده و لزوم درس اخلاق برای مسافران حج، کعبه و نقش اجتماعی آن، اِحرام و فلسفه آن، اسرار حج و مطالب جالب و خواندنی دیگر مورد بحث قرار گرفته است. مسائل و مباحث طرح شده در این کتاب به نوبه خود می‌تواند برای اقشار مختلف و به ویژه اهل تحقیق و پژوهش و نیز راهیان خانه خدا آموزنده و راهگشا باشد.

از عید قربان تا عید غدیر چه کتاب هایی از شهید مطهری مطالعه کنیم؟ + کد تخفیف ۳۰ درصدی و ارسال رایگان

۱. حدیث غدیر و مسئله امامت

کتاب حدیث غدیر و مسئله امامت، بخشی از کتاب “امامت و رهبری” و “پانزده گفتار” از استاد شهید مطهری است که به علت جذابیت مطالب آن و درخواست‌های مکرر علاقه‌مندان به صورت مستقل نیز چاپ شده‌است.

این کتاب در قطع جیبی و ۸۸ صفحه بوده و مناسب برای برگزاری مسابقات و نیز هدیه به افراد در تعداد بالا می‌باشد.

از عید قربان تا عید غدیر چه کتاب هایی از شهید مطهری مطالعه کنیم؟ + کد تخفیف ۳۰ درصدی و ارسال رایگان

۲. امامت و رهبری

بحث امامت و رهبری از جمله مباحث مناقشه‌برانگیز در میان مذاهب اسلامی است. این بحث در کتاب امامت و رهبری به گونه‌ای مطرح شده که برای یک مسلمان غیرشیعی نیز مفید و مؤثر است، زیرا همچون سایر آثار استاد شهید مطهری از روح علمی و انصاف و واقع‌بینی برخوردار بوده و از تنگ‌نظری و تعصب بیجا بدور می‌باشد. از جمله عناوین این کتاب می‌توان به این عناوین اشاره کرد: معانی و مراتب امامت، بررسی کلامی مسئله امامت، امامت در قرآن و حدیث. یکی از محاسن و مزایای این کتاب، پرسش و پاسخ‌های موجود در پایان هر جلسه سخنرانی است که مباحث مطرح شده را مصداقی‌تر نموده و زوایای پنهان آن را از طریق پاسخ‌های روشنگر استاد مطهری آشکار و نمایان ساخته است.

از عید قربان تا عید غدیر چه کتاب هایی از شهید مطهری مطالعه کنیم؟ + کد تخفیف ۳۰ درصدی و ارسال رایگان

۳. الغدیر و وحدت اسلامی

این کتاب شامل سه مقاله از استاد شهید آیت الله مطهری به شرح زیر است:

«الغدیر و وحدت اسلامی». در این مقاله به تأثیرات مثبت و سازنده کتاب «الغدیر» علامه امینی در تحکیم وحدت مسلمانان اشاره شده است.

«الهامی از شیخ‌الطائفه». در این مقاله ضمن بحث درباره موضوع فقاهت و اجتهاد در مکتب تشیع، روش فقهی شیخ طوسی معرفی گردیده و بر لزوم تأسی فقهای شیعه به این روش فقهی توصیه و تأکید شده است.

«مزایا و خدمات مرحوم آیت‌الله بروجردی». این مقاله به مزایای اسلوب فقهی آیت‌الله بروجردی و خدمات ارزشمند ایشان در نزدیک کردن فرق اسلامی به یکدیگر و معرفی اسلام به جهان اختصاص یافته است.

راه‌های سفارش

برای سفارش کتب مورد نظر خود با ۳۰ درصد تخفیف و ارسال رایگان از راه‌های زیر اقدام کنید:

مراجعه به سایت www.motahari.org

تماس با شماره ۳۳۱۱۹۷۹۶

۲۳۵۷

source

farhangikhabari

توسط farhangikhabari