پایه میکروفون
در سال 2014، زمانی که در یک کنفرانس فناوری حقوقی در نیویورک شرکت کردم، از ملاقات با آدام کامراس، از شبکه گفتگوی حقوقی، که مقر آن در دنور، شرکت است، لذت بردم. LTN یک مورد تجاری جذاب از منظر فناوری و آموزش است، به ویژه با توجه به محبوبیت پادکست.

میکروفون حرفه ای در استودیوی رادیو
گتی
مری جوتن: از کی شروع کردی؟
آدام کامرس: این شبکه در سال 2005 توسط لوآن ریب، تهیه کننده اجرایی تلویزیونی که دو بار برنده جایزه امی شده بود، تأسیس شد. LuAnn چشم انداز و آینده نگری داشت تا بداند که پادکست ها روزی رسانه قدرتمندی خواهند شد. در سال 2011، ویکی وویسین، یکی از مجریان شبکه، صحبت های من را در یک کنفرانس شنید و از من خواست که مهمان باشم. این چیزی است که ما را در معرض شبکه قرار داد و در سال 2013 LTN را خریداری کردیم.
Juetten: چه مشکلی را حل می کنید؟
Camras: اکثر وکلا در دنیایی زندگی می کنند که ساعت قابل پرداخت است، و اگر آنها بخشی از یک فعالیت پرمشغله باشند، وقت ندارند در اخبار حقوقی، فناوری، رویدادها و ابزارهایی که در نهایت به آنها کمک می کند تا در کار خود بهتر باشند. تجارت پادکست های ما این کار را آسان و راحت می کنند. ما مدام از مخاطبان خود می شنویم که هنگام رفت و آمد، ورزش، قدم زدن با سگ و انجام کارهای اطراف خانه گوش می دهند. تقریباً همه افراد یک تلفن هوشمند در کیف یا جیب خود دارند و به همین دلیل، پادکست‌های ما به آن‌ها در هر زمان دسترسی به محتوای فوق‌العاده جذاب را می‌دهند.
علاوه بر این، همانطور که قبلاً در مورد آن نوشتید، عامل اصلی مشکل این است که اکثر وکلا برای قبولی در آزمون وکالت آموزش دیده اند و برای انجام کار در دانشکده حقوق آماده نیستند یا در مورد اداره یک تجارت آموزش نمی بینند.
Juetten: من در رویدادهایی در دفتر شما شرکت کرده ام که در آن شما فضای خود را برای دسترسی به رویدادهای عدالت اختصاص داده اید. با این اوصاف، آیا ماموریت دسترسی به عدالت (A2J) دارید؟
کامرس: بله ما این کار را می کنیم. پر کردن شکاف A2J برای ما بسیار مهم است و همه ما باید سهم خود را انجام دهیم. من یک آمار شگفت‌انگیز شنیدم که اگر تمام 1.3 میلیون وکیل آمریکایی هر یک 2000 ساعت کار غیرمجاز در سال انجام دهند، این هنوز برای رفع نیازهای حقوقی کسانی که نمی‌توانند از عهده کمک حقوقی برآیند، کافی نخواهد بود. چگونه می توان یک وکیل پیدا کرد، یا واقعاً نمی دانند که مشکل قانونی دارند. علاوه بر اهدای فضای خود برای رویدادها، ما به طور مداوم موضوعات A2J، رهبران فکری و عوامل تغییر را در خط مقدم پوشش می دهیم. ما همچنین هزینه تولید و سفر خود را برای ضبط در مکان از رویدادهای A2J در سراسر کشور اهدا می کنیم.
Juetten: مشتریان شما چه کسانی هستند و چگونه آنها را پیدا می کنید؟
Camras: مشتریان ما شنوندگان ما هستند – آنها وکلا و سایر متخصصان حقوقی هستند. ما همچنین یک نمایش برای دانشجویان حقوق با بخش دانشجویان حقوق ABA و یک نمایش برای پشتیبانی حقوقی داریم – کسانی که در شرکت های حقوقی (قانونی، منشی حقوقی، دستیاران و مدیران) کار می کنند به نام صدای Paralegal. در مورد جذب شنوندگان، مأموریت ما ایجاد محتوای عالی است که وکلا می خواهند به آن گوش دهند و در نهایت با همکاران خود به اشتراک بگذارند. iTunes، Spotify و دیگر پلتفرم‌های رسانه‌ای، شنوندگان زیادی را به سمت ما هدایت می‌کنند، اما ما از برخی کمپین‌های سنتی، دیجیتال و رسانه‌های اجتماعی نیز استفاده می‌کنیم. همکاری با برندهای حقوقی پیشرو و کانون های وکلا نیز ثابت کرده است که در دستیابی به مخاطبان هدف ما مؤثر است زیرا آنها در توزیع نمایش ها با مشتریان، دنبال کنندگان و اعضای خود کمک می کنند.
Juetten: پروژه ها و/یا تجربه گذشته چگونه به این پروژه جدید کمک کردند؟
Camras: ما همیشه در شرکت مادر خود Lawgical، که علاوه بر Legal Talk Network، دارای برندهای قانونی دیگر از جمله ServeNow، ServeManager و CourtFiling.net است، روی آموزش سرمایه گذاری کرده ایم. تعهد به آموزش در اوایل شرکت واقعاً به شکل دادن به مأموریت شبکه گفتگوی حقوقی کمک کرد.
یوتن: چه کسی در تیم شما حضور دارد؟
Camras: ما یک تیم فوق‌العاده از تولیدکنندگان، مهندسان، بازاریابان و کارکنان عملیات داریم که توسط تهیه‌کننده اجرایی ما، Laurence Colletti، که مسلماً یکی از مرتبط‌ترین افراد حقوقی است، رهبری می‌شود. ما فرهنگی ساخته‌ایم که با تیم بسیار متعهد به ما پاداش داده است. میانگین دوره تصدی فعلی ما در شرکت مادر بیش از 7 سال است. همچنین، نمی توانم شریک تجاری خود و یکی از بنیانگذاران Lawgical، ترنت کارلایل را فراموش کنم.
جوئتن: پول جمع کردی؟
Camras: بله، با این حال، نه به معنای سنتی. ما شبکه را با درآمدهایمان از Lawgical خریداری و تأمین مالی کردیم. ما به اندازه کافی بودجه و باند را به خود اختصاص دادیم تا LTN را در موقعیت بسیار خوش شانسی برای یک شرکت رسانه ای قرار دهیم و هرگز نیازی به تصمیم گیری بر اساس پول نداشته باشیم. این به ما این امکان را می‌دهد که بر کیفیت و یکپارچگی محتوا تمرکز لیزری داشته باشیم و 50 درصد از بازار قانونی ایالات متحده را به صورت ماهانه “تطبیق” داشته باشیم.
جوئتن: چقدر به آن گنده نزدیک هستید؟
دوربین: ما در راهیم! ماه گذشته تقریباً 300000 دانلود منحصر به فرد با رشد قوی و ثابت در طول سال 2018 در بازار 1.3 میلیون وکیل ایالات متحده داشتیم. من به آنچه تاکنون به دست آورده ایم افتخار می کنم. با این حال، ما کار بسیار بیشتری برای انجام دادن داریم.
Juetten: استارت‌آپ‌ها یک ماجراجویی هستند – داستان استارت‌آپی مورد علاقه شما چیست؟
Camras: اوه، سوال عالی! خیلی زیاد هستند. به‌جای اشتراک‌گذاری یکی از پادکست‌های ما، پیشنهاد دادن پادکست مناسب به نظر می‌رسد. پادکست استارت‌آپ گیملت را که جزئیات صمیمی و صادقانه درباره راه‌اندازی شبکه پادکست خود الکس بلومبرگ را شرح می‌دهد، ببینید. با فصل و قسمت اول، How Not To Pitch a Billionaire شروع کنید.
Juetten: چگونه موفقیت را اندازه گیری می کنید و داستان موفقیت مورد علاقه شما چیست؟
کامرس: موفقیت برای من به معنای خوشگذرانی و به اشتراک گذاشتن روزهایم با دیگر افراد سرگرم کننده، پرشور، شاد، باهوش و فداکار است. داستان‌های موفقیت باورنکردنی زیادی وجود دارد که می‌توانم به اشتراک بگذارم، اما یکی از موارد برجسته داستان بیل نوکوم است که اخیراً برای یک پادکست با او مصاحبه کردیم. برای کسانی که او را نمی شناسند، بیل به عنوان یک وکیل جوان در یک شرکت حقوقی جدید در سال 1977 شروع کرد. یک روز، شریک مدیر از او خواست مراقب پسرش و استارت آپ نرم افزاری جدید پسرش باشد که به تازگی به سیاتل نقل مکان کرده است. از نیومکزیکو معلوم شد پسرش بیل گیتس جونیور است و نوکوم مشاور عمومی مایکروسافت می شود. بیل به ساخت یک تیم حقوقی بیش از 600 نفر ادامه داد و بدیهی است که در این راه بسیار ثروتمند می شود. چیزی که برای من تاثیرگذارتر بود ثروتی نبود که خلق کرده بود، فروتنی او بود. با وجود اینکه او به موفقیت های زیادی دست یافته بود، کارش انجام نشده بود و هنوز هم زمان خود را صرف پروژه عدالت جهانی و سایر ابتکارات بشردوستانه می کند.
Juetten: نکاتی برای اضافه کردن به بنیانگذاران در مراحل اولیه وجود دارد؟
Camras: بله، و این چیزی است که من اغلب به اشتراک می گذارم. ما امروز در دنیایی هستیم که همه می‌خواهند یک پیام متنی، شلیک، ایمیل یا در بهترین حالت، یک تماس یا چت ویدیویی ارسال کنند. اگر می خواهید روابط معناداری با شرکا، سرمایه گذاران یا مشتریان ایجاد کنید، سوار هواپیما شوید و شخصاً با آنها ملاقات کنید. آنها ذاتاً می خواهند با افرادی که دوست دارند و می شناسند کار کنند و ایجاد رابطه واقعی از راه دور دشوار است.
Juetten: چشم انداز بلند مدت شرکت شما چیست؟
Camras: بسیار ساده – به ایجاد محتوایی که وکلا می خواهند مصرف کنند ادامه دهید.
Juetten: در نهایت، اگر فقط یک قسمت پادکست در شبکه گفتگوی حقوقی وجود داشته باشد، می خواهید خواننده ای به آن گوش دهد، آن چیست و چرا؟
کامرس: این یک سوال سخت است، مری – مثل این است که بپرسید فرزند مورد علاقه شما کدام است. برنامه‌ای وجود دارد که اخیراً با نام «معارض قانون نکنید» با مجری کن وایت راه‌اندازی کردیم که داستان‌های مهم پرونده‌های متمم اول دادگاه عالی را بازگو می‌کند. این نمایش تلاش‌های تولیدی ما را با روایت، صداپیشگان و موسیقی اصلی به سطح جدیدی می‌برد. اپیزود مربوط به پرونده Tinker v. Des Moines و تأثیر آن بر آزادی بیان برای دانشجویان امروزی در دانشگاه، واقعاً مرتبط به نظر می رسد و اپیزودی است که برای هر کسی جالب است.
امیدوارم همه شما محتوای LTN را بررسی کنید، صرف نظر از اینکه آیا شما قانونی هستید یا خیر. #به بعد
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Mary Juetten، بنیانگذار و مدیر عامل Traklight، تنها پلتفرم نرم افزاری خود هدایتی است که استراتژی مالکیت معنوی (IP) سفارشی شما را ایجاد می کند و ریسک کسب و کار را ارزیابی می کند. من بیش از 30 سال کار حرفه ای خود را وقف کمک به کسب و کارها برای دستیابی و محافظت از موفقیت خود کردم، در مراحل انتقال یا راه اندازی تخصص داشتم و به شرکت ها کمک می کردم تا رشد مالی پایداری ایجاد کنند. من می‌خواهم کارآفرینان راه‌حل‌های نرم‌افزاری به سبک Fortune 500 داشته باشند. من مسائل مربوط به IP و خطرات تجاری را پوشش می دهم تا از داستان های ترسناک جلوگیری کنم و به کسب و کارها کمک کنم تا موفق شوند. در سال 2015، من Evolve Law را برای تسریع پذیرش فناوری در صنعت حقوقی تأسیس کردم و علاوه بر این، من یک مدافع دسترسی LegalShield هستم. من دارای مدرک لیسانس بازرگانی از مک گیل و دکترای حقوقی از ایالت آریزونا و همچنین گواهینامه های حسابداری عمومی ایالات متحده و کانادا هستم. من یک نویسنده، سخنران و مربی بین المللی هستم و عضو هیئت مدیره انجمن خدمات حقوقی گروه ABA هستم. من قبلاً نماینده کارآفرینان در هیئت حامیان تنظیم مقررات سرمایه گذاری سرمایه گذاری جمعی و کمیته شرکت های نوظهور انجمن اجرایی صدور مجوز (LES) بودم. من وکیل اصلی در Juetten Law هستم و وکیل Nimbus Legal هستم. من نویسنده کتاب The Business of Legal: The Data-Driven Law Practice هستم.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

farhangikhabari

توسط farhangikhabari