شیرآلات ساختمانی

گتی
گتی
من معتقدم سال 2019 سال قابل توجهی برای غذا و فناوری خواهد بود. بر اساس یافته‌های داده‌های گزارش شده PitchBook، در 10 سال گذشته شاهد افزایش مداوم بودجه برای شرکت‌های فناوری مواد غذایی مستقر در ایالات متحده بوده‌ایم. چنین سرمایه گذاری های مخاطره آمیزی در سال 2008 حدود 60 میلیون دلار بود و در سال 2017 به 1.5 میلیارد دلار رسید.
پیش‌بینی‌های من برای سال 2019 مبتنی بر فناوری‌هایی است که به عنوان بخشی از نقشم به عنوان مدیر بازاریابی یک زنجیره همبرگر با منبع پایدار، زمان قابل توجهی را صرف مطالعه کرده‌ام. دریافته ام که رستوران ها و مصرف کنندگان به طور یکسان به دنبال سیستم های خدمات جایگزین برای بهبود کارایی و کاهش بازده پولی هستند.
1. واقعیت افزوده
همانطور که عمیق تر به دنیای فناوری پیش می رویم، جایگزین های کیوسک زیادی وجود دارد (و من در یک لحظه درباره کیوسک ها بحث خواهم کرد) که کارایی خدمات رستوران را به ارتفاعات جدیدی می رساند. فناوری واقعیت افزوده تجربه‌ای را ایجاد می‌کند که احتمالاً تاکنون فقط در فیلم‌ها دیده‌ایم (به رابط کاربری مبتنی بر اشاره در Minority Report فکر کنید، اما صفحه نمایش جدول است).
دیگر منتظر نیست. اگر مشتری شما نوشیدنی خود را تمام کند، فناوری این را تشخیص می دهد و از سرور خود می خواهد که دوباره آن را پر کند. علاوه بر این، واقعیت افزوده به مشتریان شما این امکان را می دهد که نمایش دیجیتالی 360 درجه ای از هر آیتم منو را درست در مقابل خود ببینند. این اجازه می دهد تا رفت و آمد کمتری بین مشتری و سرور انجام شود و ارتباطات نادرست که منجر به ارسال غذا به آشپزخانه می شود را به حداقل می رساند. به عبارت دیگر، ضایعات مواد غذایی کمتر و گردش مالی سریعتر.
هنگام همکاری با شرکت های فناوری برای ارائه این ویژگی به مشتریان خود، بر ایجاد یک تجربه کاربر پسند فوق العاده تمرکز کنید. این به تجربه بهتر مشتری — و سرور — تبدیل خواهد شد.
2. کیوسک های رومیزی
سرورها شروع به کمک یا جایگزینی کامل با سیستم های کیوسک کرده اند. برای بررسی به‌روزرسانی‌های روباتیک اخیر، به نزدیک‌ترین Applebee یا TGI Fridays خود بروید. کیوسک‌های منو یکی از فناوری‌های «قدیمی‌تر» هستند، اما انداختن آن‌ها روی میزها می‌تواند یک تغییر بزرگ بازی باشد.
نکته این است که مشتریان شما می توانند مستقیماً از روی میز شما بدون انتظار در صف سفارش دهند. اگر نوشیدنی آنها خالی باشد، دیگر مجبور نیستند سرور را علامت گذاری کنند. چند ضربه روی صفحه لمسی آشپزخانه و سرور را مطلع می کند و نوشیدنی بدون هیچ کلمه ای دوباره پر می شود. مشتریان شما می توانند در هر زمانی از غذا هر آنچه را که می خواهند از منو سفارش دهند و انتظار داشته باشند که به موقع به میزشان تحویل داده شود. پرداخت ها نیز در کیوسک انجام می شود. آسان به عنوان پای.
سخت‌افزار جدول فضا را اشغال می‌کند و نیاز به هزینه‌های راه‌اندازی دارد و به احتمال زیاد در طول مسیر با مشکلات فنی همراه خواهد بود. با این حال، کیوسک ها این پتانسیل را دارند که نرخ گردش مالی شما را بهبود بخشند و شرکت شما را در روند نگه دارند، با این فرض که دردسرهای رشد اولیه برطرف شده است.
3. فناوری مبتنی بر گیاه
من می بینم که وگانیسم نه تنها به دلیل مسئولیت اخلاقی، بلکه به دلیل افزایش آگاهی از اثرات زیست محیطی صنعت گوشت، بسیار رایج تر شده است. به این دلایل، ارائه جایگزین های گوشت در منوهای شما ممکن است دیگر اختیاری نباشد.
برای مثال، یک استارت‌آپ در سانفرانسیسکو وجود دارد که از فرآیند استخراج هِم برای ایجاد یک پروتئین 100% گیاهی استفاده می‌کند که ظاهر، طعم و حتی خونریزی دارد. و در سال 2018، محصول Impossible Food در تمام مکان های Bareburger ما راه اندازی شد. همانطور که من می بینم، جایگزین های گوشت اغلب برای رژیم غذایی، مذهب و اعتقادات همه کار می کنند، بنابراین دلیلی وجود ندارد که آنها را به عنوان گزینه ای برای مشتریان خود ارائه نکنید.
4. ضد بازار
سیستم‌های بازار تحویل مانند UberEats و Grubhub می‌توانند برای صاحبان و مدیران رستوران‌ها دردسرساز شوند. هزینه های 20 تا 30 درصدی برای بسیاری از رستوران ها امکان پذیر نیست.
برخی از راه‌حل‌ها ساده هستند: وب‌سایت خود را تبلیغ کنید، برای کاهش هزینه‌های کار و تولید، آشپزخانه‌هایی بسازید، یا برنامه‌ها را تحریم کنید. اما بر اساس تجربه من، مصرف کننده معمولی امروزی فکر نمی کند مستقیماً با رستوران تماس بگیرد. مهمان نمی خواهد با کسی صحبت کند. هنگام سفارش غذا، اغلب جستجوی آنها در Grubhub است که در مورد غذا تصمیم می گیرد. بایکوت، برای اکثر افراد، قابل قبول نیست.
نگه داشتن تمام رستوران های مورد علاقه مهمانان ما در یک مکان کلیدی است. بنابراین، به عنوان یک صنعت، رستوران ها باید با هم متحد شوند و سیستم بازار خود را ارائه دهند. من فکر می کنم سال 2019 سالی خواهد بود که صنعت گرد هم می آید و از حواشی خود دفاع می کند.
5. هوش مصنوعی
من یک بار دیگر بر این موضوع تاکید می کنم: غذا برای مردم مهم است. سفارش آنلاین در حال افزایش است و تماس شخصی در حال تبدیل شدن به موضوعی است. خدمات مشتری یک بازی توپ کاملاً جدید است.
برخی از شرکت ها از ربات های فیس بوک استفاده می کنند که به مشتریان در سفارش غذا کمک می کنند. برای مثال، اگر مشتری به ربات بگوید که عدم تحمل لاکتوز دارد، منوی سفارشی را فقط برای او تنظیم می‌کند، بدون اینکه یک محصول لبنی در چشم باشد. این یک تغییر جدی بازی برای تجربه کاربر است و نیازی به کار یا زمان اضافی برای کارمند رستوران ندارد.
به‌عنوان یک بازیکن کلیدی در بازی رستوران، ممکن است از فکر اینکه یک ربات کارها را مدیریت می‌کند، ترسیده باشید. فقدان تماس شخصی در صنعت خدمات بسیار نابجا به نظر می رسد. قبلاً به دردهای رشد اشاره کردم. ممکن است برای مدتی راحت نباشد. در نظر بگیرید که گاهی، مانند موارد آلرژی غذایی، دقیق بودن بهتر از صمیمی بودن است. برای ادامه خدمت رسانی به مشتریان خود در حد توان خود، باید دوباره تنظیم کنیم و تعادلی بین انسان و الگوریتم ها پیدا کنیم.
اسکات بواترایت، رئیس رستوران Chipotle Mexican Grill، دقیقاً در کنفرانس رهبری رستوران امسال گفت: «زمین زیر پای ما در حال جابجایی است، و نگه‌داشتن به شیوه‌ای که رستوران‌ها را اداره می‌کردیم، آنطور که هستیم نیست. در آینده به کسب و کار خواهم پرداخت.»
مانند هر چیز دیگری، برای موفقیت باید تغییر کنیم، سازگار شویم و رشد کنیم. برای صاحبان رستوران ها و بازاریابان، پیشرفت های تکنولوژیک فرصت ها و راه های جدیدی را برای رفع نیازهای مشتریان ایجاد می کند. ما ممکن است دقیقاً ندانیم که آینده چه خواهد شد، اما من یک سوء ظن پنهانی دارم که بسیار سرگرم کننده خواهد بود.
شورای ارتباطات فوربس یک انجمن فقط دعوت برای مدیران در روابط عمومی موفق، استراتژی رسانه، آژانس های خلاق و تبلیغاتی است. آیا واجد شرایط هستم؟Nabeel AlamgirNabeel Alamgir مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Lunchbox، یک ارائه دهنده پیشرو فناوری رستوران است که از بیش از 5000 مکان در سراسر کشور پشتیبانی می کند. مشخصات اجرایی کامل نبیل علمگیر را اینجا بخوانید.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

farhangikhabari

توسط farhangikhabari