Wp Header Logo 360.png

مسئول مجموعه کافه شهدا شیراز گفت: این مهمانی کیلومتری به همت مردم و به عشق مولا امیرالمؤمنین برپا خواهد شد و تمامی هزینه‌ها مردمی و خودجوش بوده است که بدون حمایت هیچ ارگانی در حال خدمت‌رسانی است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، سید غفار حسینی ضمن تبریک عید سعید غدیر امروز پنجم تیرماه در جمع خبرنگاران گفت: برنامه به اسم مهمانی شاه نجف است که از حدود ۱۵ روز پیش ثبت‌نام خانوادگی انجام شده و موکب‌ها همگی به صورت خانوادگی هستند که هر خانواده یک غرفه تقبل را کرده است. 

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده خاطرنشان کرد: با همه متقاضیان غرفه جلسه‌ای برگزار شده و تمامی موارد و برنامه‌ها هماهنگ شده است که موازی‌کاری صورت نگیرد. 

مسئول مجموعه کافه شهدا شیراز ادامه داد: برنامه‌ریزی‌هایی در راستای جانمایی ۳۰ موکب به صورت دقیق انجام شد که همه موکب‌ها در راستای خدمتگزاری به مهمانان حضرت امیرالمؤمنین (ع) بتوانند به نحو احسن برنامه‌های خودشان را اجرا کنند. 

حسینی تأکید کرد: تمامی سازه‌ها و روشنایی از سمت خادمین کافه شهدا در اختیار موکب داران قرار گرفت؛ اما صفر تا صد پذیرایی به عهده هر موکب است که امروز هم‌زمان با عید بزرگ غدیر هر موکب بتواند به طور شایسته در خدمت مردم باشد. 

وی تصریح کرد: این مهمانی کیلومتری به همت مردم و به عشق مولا امیرالمؤمنین برپا خواهد شد و تمامی هزینه‌ها مردمی است و بدون حمایت هیچ ارگانی در حال خدمت‌رسانی است.

مسئول مجموعه کافه شهدا بیان کرد: این برنامه برای اولین‌بار در شیراز تحت عنوان مهمانی شاه نجف و مهمانی کیلومتری در شیراز اجرا خواهد شد که مکان برگزاری این برنامه در کوچه ۲۸ و ۳۰ بلوار چمران در پیاده‌رو سلامت شهرداری است.

 

انتهای خبر/224224

source