Wp Header Logo 1384.png

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، با اتصال خدمات کتابخانه ملی ایران به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند عموم افرادی که دارای شرایط عضویت هستند و نیز اعضای کتابخانه ملی می‌توانند از خدمات پذیرش عضویت و تمدید آن به ‌صورت کاملا الکترونیک بهره‌مند شوند.

براساس این گزارش با اتصال به این پنجره واحد و تجمیع کلیه خدمات در «میز خدمت»، مراجعان و کاربران کتابخانه ملی می‌توانند به نحو مناسب و کارآمدتری از خدمات کتابخانه‌ای به‌صورت الکترونیک بهره‌مند شود.

تسهیل فرآیند کاربران در ورود به سامانه‌های متعدد سازمانی یکی از اهداف استفاده از درگاه یکپارچه‌سازی خدمات است، که با راه‌اندازی آن کلیه خدمات مورد نیاز سازمان و مراجعین اعم از پذیرش و تمدید عضویت، احزار هویت و استفاده از کارت عضویت، به‌ صورت الکترونیک قابل اجرا خواهد بود.

کاربران می‌توانند از طریق پورتال سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به نشانی nlai.ir و ورود به میز خدمت، ثبت نام و تمدید عضویت در کتابخانه ملی را به‌ صورت کاملا الکترونیک انجام دهند.

در این سامانه مدرک تحصیلی، شماره همراه، نشانی محل سکونت کاربران حقیقی در هنگام ثبت نام به‌صورت برخط استعلام شده و مراحل احراز هویت و ثبت نام تکمیل می‌شود.

انتهای پیام

source