تولید محتوا
بازاریابی محتوا به بخش بزرگی از تعامل مصرف کننده و جلب توجه مخاطبان مناسب آنلاین تبدیل شده است. این بدان معناست که شرکت‌های بسیار بیشتری این کار را انجام می‌دهند، و در میان دریای صوت، ویدیو، تصاویر، اسناد، وبلاگ‌ها و موارد دیگر، برجسته شدن سخت‌تر می‌شود.
بدتر از همه، تقریباً هر بازاریاب و صاحب کسب‌وکاری در تلاش برای ایجاد محتوای کافی، به دست آوردن تعامل مورد نظر و یافتن راه‌های جالب برای نوآوری در تنگنا قرار گرفته‌اند.

با حسن نیت از Pexels.com

آنها تنها نیستند. تحقیقات نشان می دهد که 70 درصد از بازاریابان B2B نسبت به سال قبل محتوای بیشتری تولید می کنند و 54 درصد تولید محتوای جذاب را دشوار می دانند.
تفاوت مشخصی بین بازاریابی B2B و B2C وجود دارد و هر کدام چالش های منحصر به فرد خود را دارند. با وجود آن، شما هنوز هم می توانید از این نکات برای رهایی از این وضعیت و شروع به تولید چیزهای جدید و هیجان انگیز بهره مند شوید.
در اینجا 25 نکته برای بازاریابی محتوا وجود دارد که برای موفقیت باید بدانید:

* از محتوای خود برای راهنمایی آرام مشتریان خود در چرخه خرید خود استفاده کنید. با آن مانند یک قایق تندرو رفتار نکنید، دریچه گاز کامل تا تبدیل شود.
* از تبلیغات اجتماعی به عنوان راهی برای افزایش دامنه بازاریابی محتوایی خود استفاده کنید، زمانی که آن را از طریق کانال های اجتماعی خود بیرون می آورید. افزایش 10 تا 20 دلاری در فیس بوک می تواند راه درازی داشته باشد.
* محتوای خود را تا حد امکان از طریق دامنه com تبلیغ کنید. 84 درصد از صفحات با رتبه برتر از .com به عنوان دامنه سطح بالای خود استفاده می کنند.
تام فیشبرن از Marketoonist می گوید: «بهترین بازاریابی شبیه بازاریابی نیست. اگر مجبور باشید مخاطبان خود را مجبور کنید ارزش محتوا را ببینند، یا به سختی آن را بفروشید، کارساز نخواهد بود. محتوا را حول یک غذای آماده برای مخاطب بسازید.
* پست‌های کوتاه را صرفاً برای انجام کار ننویسید. محتوای طولانی با بیش از 1000 کلمه بنویسید تا به بهبود رتبه جستجو، ترافیک و ارزش برای خواننده کمک کند.
* قبل از شروع برنامه ریزی یا تولید محتوا، یک شخصیت خریدار ایجاد کنید. به این ترتیب درک بهتری از کسانی که آن را می خوانند و پاسخ هایی که به دنبال آن هستند خواهید داشت. که منجر به تبدیل بسیار بالاتری می شود.
* وبلاگ مهمان را در سایت های صنعتی محبوب کنید و پیوندی را به سایت خود در لاین یا بیو خود بازگردانید. این باعث ایجاد ترافیک و همچنین اعتبار برند شخصی می شود.
* از عناوین پرمخاطب پرهیز کنید و از عناوین کوتاه، ساده و بهینه‌سازی شده استفاده کنید که موضوع را متوجه می‌شود. هر چه به ظاهر شبیه طعمه کلیک نزدیک‌تر شوید، ممکن است مخاطبان شما محتاط‌تر شوند.
* هرگز از فرصت استفاده از ایمیل در بازاریابی محتوای خود غافل نشوید. 80٪ از مشاغل گزارش می دهند که ایمیل مستقیماً با درآمد اصلی آنها مرتبط است.
* وبلاگ به طور مداوم، نه پراکنده. در یک نظرسنجی Hubspot، 82 درصد از بازاریابان که روزانه وبلاگ می‌نویسند، گزارش دادند که حداقل یک مشتری را از طریق وبلاگ خود به دست آورده‌اند، در مقایسه با 57 درصد که فقط به صورت ماهانه وبلاگ می‌نویسند.
* محتوای خود را به اشتراک بگذارید و از دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی در کنار محتوای خود استفاده کنید. می توانید از یک پلاگین برای آسان تر کردن این فرآیند استفاده کنید.
* محتوای قدیمی را به روشی جدید تغییر کاربری دهید تا چیزی تازه را برای کاربرانی که ممکن است آن را ندیده اند به ارمغان بیاورید. لی اودن، مدیرعامل TopRank Marketing می‌گوید: «در پایان، محتوای تغییر کاربری‌شده باید سطحی از ارزش منحصربه‌فرد را برای مردم فراهم کند، در غیر این صورت ارزش انجام آن را ندارد.
* محتوای خود را برای دستیابی به مخاطبان جدید به اشتراک بگذارید و ترافیک ارجاع را به سایت خود بازگردانید.
* همیشه یک استراتژی محتوا ایجاد کنید. موثرترین بازاریابان محتوا به احتمال زیاد یک استراتژی مستند دارند.
* یک استراتژی برای ارتقای محتوا ایجاد کنید. برای هر پست از یک چک لیست استفاده کنید که تمام کانال‌های اجتماعی و برنامه‌هایی را که برای تبلیغ محتوای خود استفاده می‌کنید فهرست می‌کند.
* همیشه برای ایجاد مخاطب برنامه ای داشته باشید. از ابزارهای صرفه جویی در زمان بازاریابی محتوا مانند Narrow.io استفاده کنید که با شما کار می کند تا به رشد ارگانیک دنبال کنندگان شما کمک کند.
* با پیوند دادن به محتوای آنها یا نقل قول از آنها در بازاریابی محتوای خود، به تأثیرگذاران مراجعه کنید. سپس از طریق اعلان‌های اجتماعی دستی، از طریق ایمیل یا با ابزاری مانند ContentMarketer.io، تماس بگیرید و به آن‌ها اطلاع دهید.
* گاهی اوقات بهترین نوع بازاریابی محتوا، ایمیل یا نامه تشکر واقعی است. در «وقتی کار می‌کنم»، تیم کارت‌های تشکر دست‌نویس را برای همه مشتریان جدید ارسال می‌کند. تقریباً 70٪ مواقع، کارت ها در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند و در نتیجه مراجعات 23٪ افزایش می یابد. این یک چیز بسیار ساده است، اما هم برای کسب و کار و هم برای مشتریانش یک برد-برد است.
* محتوای یکباره تولید نکنید. برای ایجاد ترافیک تکراری، قطعات سری ایجاد کنید. یک نمونه عالی از این موضوع، سری چالش ۱۰۰ هزار دلاری نیل پاتل است.
* به یاد داشته باشید که از اصول اولیه بهینه سازی تبدیل استفاده کنید تا همه محتوای شما، در هر کانال، شانس بیشتری برای تولید سرنخ و فروش برای تیم شما داشته باشد. فقط برای نام بردن از سرفصل ها، تعامل بصری، چیدمان محتوا و فراخوان برای اقدام فکر کنید.
* به تجزیه و تحلیل‌های خود بسیار توجه کنید تا بتوانید محبوب‌ترین موضوعات و انواع محتوایی را که ترافیک سایت شما را وارد یا افزایش می‌دهند، پیگیری کنید. کارهای بسیار بیشتری را انجام دهید و وزن مرده را از استراتژی خود حذف کنید.
* محتوای پرطرفدار مهم است، اما به یاد داشته باشید که محتوای همیشه سبز را شامل شود که ماه به ماه، سال به سال به ترافیک محصول ادامه دهد.
* هنگام تولید محتوا، صرف نظر از نوع یا کانال، همیشه تمرکز خود را بر روی مخاطبان خود نگه دارید. برایان کلارک، بنیانگذار CopyBlogger می گوید: «روی داشتن یک وبلاگ عالی تمرکز نکنید. “روی تولید وبلاگی که برای خوانندگان شما عالی است تمرکز کنید.” برای ایجاد مخاطب مناسب برای تبلیغ محتوا در توییتر به کمک نیاز دارید؟ سعی کنید از Narrow استفاده کنید.
* طوری صحبت کنید و بنویسید که انگار در حال گفتگو با یک دوست هستید. مخاطبان شما به احتمال زیاد با محتوایی که ماهیت محاوره ای دارند ارتباط برقرار می کنند و با آن درگیر می شوند. در سطح آنها صحبت کنید. تو کتاب درسی نیستی
* به زور نمی توان خوب نوشت. شرایط، تأثیرات و زمان های مختلف روز را برای نوشتن امتحان کنید. شرایطی را بیابید که برای خلاقیت شما مساعدتر است. اگر نمی‌توانید مدیریت کنید، همیشه می‌توانید به فریلنسرها مراجعه کنید تا به شما کمک کنند محتوایی را تولید کنید که مخاطبان شما تشنه یافتن آن هستند. آیا برای آسان‌تر کردن بازاریابی محتوا نکاتی در کتاب بازی خود دارید؟ آنها را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.
من را در توییتر دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. سوجان پاتل

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

farhangikhabari

توسط farhangikhabari