Wp Header Logo 3229.png

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی این پروژه سینمایی پاپایا، قصه این فیلم به نویسندگی فاطیما اباحمزه است و به ارزش واقعی و جایگاه واقعی یک زن در نهاد خانواده می‌پردازد که پیامدهای مثبت آن جامعه را نیز متحول و متاثر از خود می‌کند.

در این فیلم علاوه بر علیرضا اوسیوند و آزیتا ترکاشوند، یگانه نیک‌اندیش، سعیده صالحی، ایراندخت ارگی، مهسا سرخوش، گیتی شاکری، مریم قربانی، علی ویسی و بازیگر نوجوان سپنتا شاهرخی ایفای نقش می‌کنند.

حامد عزیزی تهیه‌کننده پاپایا گفت: این فیلم بر اساس نگرشی که به مقام زن داشتم ساخته شده است؛ چرا که هنوز متاسفانه سطح فرهنگ جامعه به سمتی نرفته که زن به عنوان کسی که می‌تواند در کنار یک مرد به عنوان مهره مکمل و کلیدی زندگی مورد توجه قرار بگیرد به نحو شایسته و بایسته به رسمیت شناخته شود.

وی افزود: لازم است با نگاهی عمقی به زن، مقام و منزلت این عنصر کلیدی در خانواده و جامعه شناسانده شود. در فرهنگ ما هنوز داشتن فرزند پسر به‌ویژه در مناطق روستایی خیلی مهم است و به عقیده بعضی از افراد حتی داشتن فرزند پسر اگر که فرزند اول باشد خیلی مورد توجه خانواده‌هاست، درصورتی‌که فرهنگ باید به سمتی برود که داشتن فرزند دختر به عنوان یکی از ارکان تشکیل‌دهنده خانواده و بقای نسل مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

انتهای پیام

source