Wp Header Logo 3611.png

به گزارش ایکنا، چهل‌وسومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر که به دبیری خیرالله تقیانی‌پور از دوم تا چهاردهم بهمن‌ در تهران برگزار می شود، فراخوان بخش‌های مختلف رویداد رقابتی خود را منتشر کرد.

اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری انجمن هنرهای نمایشی ایران، با هدف میزبانی از آثار با کیفیت گروه‌های نمایشی و با رویکرد نشاط، همدلی و امید چهل‌وسومین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را برگزار می‌کند.

نمایش‌های صحنه‌ای، نمایش‌های خیابانی، دیگرگونه‌های اجرایی، تئاتر ملل، مسابقه نمایشنامه‌نویسی، سمینار علمی- پژوهشی، مسابقه و نمایشگاه عکس تئاتر، مسابقه و نمایشگاه پوستر و سایر اقلام تبلیغاتی از بخش‌های جشنواره چهل‌وسوم تئاتر فجر هستند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به آدرس https://fitf.theater.ir مراجعه کنند.

به گزارش ایکنا؛ بازگشت بخش عکس و اضافه شدن بخش تبلیغات از جمله تغییرات فراخوان جشنواره تئاتر فجر است.

پیش از این و در ابتدای مرداد ماه فراخوان بخش بین‌المللی چهل‌وسومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر نیز منتشر شده بود و حال با انتشار فراخوان بخش ملی؛ هر دو بخش این رویداد شرایط حضور و پذیرش آثار هنرمندان نمایش کشور و جهان را اعلام کرده‌اند.

آخرین مهلت ارسال آثار بخش بین‌الملل تا ۹ شهریور به آدرس Dramatic.artcenter.iran@gmail.com اعلام شده است.

انتهای پیام

source