Wp Header Logo 2310.png

٨٠ درصد دنبال‌کنندگان مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس، مسابقات را از درگاه‌های رسانه ملی دیدند.

بازدید ۸۰ درصدی مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس از درگاه‌های رسانه ملی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز تحقیقات صداوسیما اعلام کرد، براساس نظرسنجی انجام‌شده درخصوص پخش مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس، ٨٠ درصد از کسانی که مسابقات المپیک را دنبال کرده‌اند، رقابت‌های ورزشی پاریس را از طریق شبکه‌های سیما، تلوبیون و صدا دیده اند.

براساس گزارش معاونت فضای مجازی که به «بررسی میزان بازدید برنامه‌های ویژه المپیک ۲۰۲۴ رسانه ملی در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های داخلی» پرداخته است، ١٠٠هزار محتوای تقطیع‌شده از مسابقات و محتوا‌های مرتبط در پنج بستر تلگرام، توئیتر، اینستاگرام، ایتا و روبیکا منتشر شده که مجموعاً یک میلیارد بازدید و مصرف را به خود اختصاص داده که این میزان مشاهده محتوای کاربران فضای مجازی نشان‌دهنده استقبال بسیار خوب از برنامه‌های صداوسیما در روز‌های برگزاری المپیک است. 

در سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک، پاریس میزبان بیش از ٢٠٠ کشور جهان طی روز‌های ۵ تا ٢١ مرداد بود و کاروان ورزشی کشورمان با کسب ١٢ مدال در جایگاه بیست و یکم ایستاد. رسانه ملی با خریداری حق پخش مسابقات و تدارک چند ویژه‌برنامه در شبکه‌های سه و ورزش سیما، همچنین پوشش متن و حواشی رقابت‌ها در دیگر شبکه‌های سیما، شبکه‌های رادیویی، استانی، برون‌مرزی و سکوی تلوبیون، این رویداد بین‌المللی ورزشی را پوشش داد.

 

source