Wp Header Logo 3274.png

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عباس سجادی سخنگوی ستاد پیگیری وضعیت حال استاد محمدعلی بهمنی، از درگذشت این شاعر خبر داد.

به گفته وی، علی رغم اینکه در آخرین لحظات پزشکان تلاش کردند با احیای قلبی وضعیت حال استاد را به پایداری برسانند، اما پس از دوبار احیای قلبی این مهم میسر نشد و استاد محمدعلی بهمنی حوالی ساعت ۲۳ جمعه نهم شهریور ماه آسمانی شد.این هنرمند هرمزگانی (۳۱ مرداد) با سکته مجدد مغزی و خون‌ریزی وسیع در بیمارستان تندیس تهران بستری شد و نیمه شب تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما امشب دعوت حق را لبیک گفت.

آیین بدرقه‌ «محمدعلی بهمنی» در تالار وحدت برگزار خواهدشد

عباس سجادی، شاعر، مدیر فرهنگی و سخنگوی «ستاد تکریم محمدعلی بهمنی» گفت: آیین بدرقه‌ی شاعر و ترانه‌سرای بزرگ معاصر جاویدنام استادمحمدعلی بهمنی ساعت ۹ صبح روز یکشنبه یازدهم شهریورماه از مقابل تالار وحدت (پهنه‌ی رودکی) انجام خواهد شد.

وی افزود: با توجه به درخواست مکرر انجمن‌های فرهنگی و هنری هرمزگان، اهالی فرهنگ و هنر و مدیران و مسئولان عالی‌رتبه‌ی استان و موافقت خانواده‌ وی، پیکر این شاعر و ترانه‌سرای تأثیر گذار که چند دهه در بندرعباس ساکن و بنیانگذار اتفاقات مهم ادبی و هنری در آنجا بوده است در یکی از مراکز فرهنگی آن شهر در آرامگاهی اختصاصی به خاک سپره خواهد شد.

سجادی با سپاس از حمایت‌های همه جانبه‌ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همراهی دیگر ارگان‌ها تأکید کرد که زمان و مکان دقیق آیین تدفین استاد در بندرعباس به اطلاع عموم خواهد رسید.

source