Wp Header Logo 296.png
حجت‌الاسلام قاسمیان گفت: مدعیانی که مدعی آزادی هستند، در شهوات و مسائل خلاف و شیطانی بیشتر دست و پای بشر را می‌بندند، اما پیامبر خدا (ص) آمده‌اند تا این غل و زنجیر را از دست و پای بشر باز کنند.

به گزارش خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، برنامه قرآنی «محفل» در کانال تلگرامی خود به‌مناسبت سالروز رحلت پیامبر خدا (ص)، بخشی از سخنان حجت‌الاسلام والمسلمین «غلامرضا قاسمیان» استاد حوزه و دانشگاه و یکی از میزبانان این برنامه در رابطه با نکته قرآنی آیه ۱۵۷ سوره اعراف در مورد پیامبر (ص) را منتشر کرد.

استاد حوزه و دانشگاه: در مورد پیامبر خدا (ص) کم‌کاری می‌کنیم/ پیغمبر (ص) آمده‌اند تا غل و زنجیر را از دست و پای بشر باز کنند+ فیلم

حجت‌الاسلام و المسلمین قاسمیان با اشاره به اینکه در مورد پیامبر خدا (ص) کم‌کاری می‌کنیم، اظهار داشت: «ما گاهی اوقات در مورد پیامبر خدا (ص) کم‌کاری می‌کنیم. حضرت امیرالمؤمنین (ع) که به‌دلیل «أَنفُسَنا» جان پیامبر (ص) هستند، خودشان فرمودند که «أنا عبدٌ مِن عبیدِ محمد (ص)/ من بنده‌ای از بندگان پیغمبر (ص) هستم.» 

وی افزود: آیه ۱۵۷ سوره اعراف در مورد آزادی است که خداوند در این آیه می‌فرماید: «.. وَ یَضَعُ عَنهم إِصرَهم و الأَغلالَ الّتی کانَت علیهم…/ … و از آنان بار گران (تکالیف سخت) و بند‌هایی را که بر آنان بوده، برمی‌دارد (و آزادشان می‌کند).»

این میزبان محفل گفت: مدعیانی که مدعی آزادی هستند، در شهوات و مسائل خلاف و شیطانی بیشتر دست و پای بشر را می‌بندند، اما پیامبر خدا (ص) آمده‌اند تا این غل و زنجیر را از دست و پای بشر باز کنند.»

انتهای پیام/ 118

source