Wp Header Logo 2057.png

جوان آنلاین: یکی از سکو‌های حاضر در نمایشگاه «رصتا»، ایران صدا است. ایران صدا تصمیم دارد که چهارمین دوره آزمون شناسایی استعداد‌های گویندگی را در سومین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران برگزار کند.

بر این اساس شبکه رادیویی ایران صدا با برگزاری آزمون تصمیم دارد که از بین علاقه‌مندان به گویندگی و صدابازیگری، استعداد‌های درخشان را شناسایی کند.

مشتاقان می‌توانند برای شرکت در آزمون، به استودیو ایران صدا واقع در صحن اصلی مصلی امام خمینی، مراجعه کنند. همچنین امکان تبادل نظر و اطلاعات با برگزیدگان دوره‌های قبل هم در محل نمایشگاه فراهم است.

شبکه رادیویی ایران صدا با ۶ پایگاه تخصصی در زمینه‌های کودک، سخنرانی، مداحی، کتاب گویا، موسیقی و قرآن به تولید محتوا برای فارسی زبانان سراسر کشور می‌پردازد.

پایگاه کتاب گویای این شبکه رادیویی در ۲ بخش کتاب‌های گویای فارسی و خارجی که اغلب اقتباس و یا ترجمه اختصاصی از رمان‌ها و یا کتاب‌های مشهور دنیاست، فعالیت می‌کند.

برگزیدگان آزمون‌های گویندگی ایران صدا بعد از گذراندن مراحل و کلاس‌های آموزشی می‌توانند در یکی از پایگاه‌های ایران صدا به همکاران این شبکه کمک کنند و در تولید کتاب‌های صوتی فعالیت داشته باشند.

آزمون گویندگی و صدابازیگری ایران صدا رایگان است و مراحل آن فقط در محل نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر از ۲۶ تا ۲۹ شهریور و از ساعت ۱۰ تا ۱۷ به انجام می‌رسد.

علاقه‌مندان برای شنیدن برنامه‌های ایران صدا می‌توانند اپلیکیشن تلفن همراه ایران صدا را برای سیستم عامل اندروید و IOS از نشانی IRANSEDA.IR به‌صورت رایگان دریافت کنند.

سومین نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) از ۲۶ تا ۲۹ شهریور ماه ۱۴۰۳ در محل مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

source