Wp Header Logo 2240.png

به گزارش شهرآرانیوز، پردیس سینمایی هویزه امشب، ۲۸ شهریور ۱۴۰۳، میزبان اکران مردمی فیلم سینمایی «مفت‌بر» بود. این رویداد فرهنگی با حضور عوامل فیلم از جمله حامد بهداد و حسین فرح‌بخش به عنوان تهیه‌کننده با استقبال گرم مشهدی ها همراه بود.

در حاشیه اکران فیلم سینمایی «مفت‌بر»، حسین فرح‌بخش اظهار کرد: حامد بهداد، بازیگر بسیار توانمندی است. از دوستی من با ایشان حدود ۲۵ سال می‌گذرد. در طی این سال‌ها توفیق همکاری با ایشان را نداشتم که خوشبختانه با فیلم سینمایی «مفت‌بر» به کارگردانی عادل تبریزی این همکاری نصیب من شد.

وی ادامه داد: عادل تبریزی از هنرمندان جوان و پرشور سینمای ایران است که در فیلم اول خود، «گیج‌گاه»، موفقیت نسبی را کسب کرد. فیلم سینمایی «مفت‌بر»، در ژانر اجتماعی، موزیکال و کمدی است که کارگردان به خوبی از پس ساخت این فیلم برآمده است. تا کنون این فیلم با استقبال مردم مواجه شده که امیدوارم ادامه‌دار باشد.

تهیه‌کننده فیلمم سینمایی «مفت‌بر» بیان کرد: من معتقدم اولین هدف سینما باید سرگرمی برای مردم باشد. فیلم سینمایی «مفت‌بر» به زبان کمدی به موضوع اجتماعی اختلاس پرداخته است.

درباره فیلم سینمایی «مفت‌بر»

عادل تبریزی، هنرمند مشهدی، دومین فیلم سینمایی خود را پس از «گیج‌گاه» براساس فیلمنامه‌ای از نیما نافع و الهه سعادتی کارگردانی کرده است. فضای «مفت بر» کمدی و فانتزی است.

هنرمندانی از جمله حامد بهداد، سحر دولتشاهی، بهرنگ علوی، فروغ قجابگلی، سیاوش چراغی پور، قدرت الله ایزدی (آقا رشید)، منوچهر آذری، گیتی معینی، بهزاد داوری، انوش معظمی، مریم شریف زاده، محمد نیکبخت، سید محمد موسوی و با حضور رضا بابک و با هنرمندی شقایق فراهانی در این فیلم به هنرنمایی پرداخته اند.

source