خدمات سئو سایت
در پایان ماه فوریه، گوگل اعلام کرد که الگوریتم جستجوی خود را برای ارائه نتایج با کیفیت بالاتر به جستجوگران به روز می کند. این به روز رسانی از آن زمان به دلیل تعصب جدید الگوریتم در برابر آنچه گوگل در نظر می گیرد “سایت هایی که ارزش افزوده کمی برای کاربران دارند، محتوای سایت های دیگر را کپی می کنند یا سایت هایی که خیلی مفید نیستند” می داند، “به روز رسانی کشاورز” نامیده شد. ترجمه: اگر شما مالک آن هستید، چیزها آنطور که قبلاً ممکن است شیک به نظر می رسید، به نظر نمی رسد!

در جمعه تخته سفید این هفته، رند نشان می دهد که چگونه می توانید از جریمه شدن توسط گوگل به دلیل پیوند مشکوک و در نتیجه سقوط یا به کلی از بین رفتن رتبه شما جلوگیری کنید. او از مثالی از وبلاگ SEOptimise استفاده می‌کند که چه اتفاقی می‌افتد وقتی 10000 پیوند ناخواسته به یک دامنه جدید در 24 ساعت بسازید. نکته: اگر مالک دامنه فوق‌الذکر هستید، ممکن است بخواهید در نیازهای کاربران خود تجدید نظر کنید – حداقل به چند دلیل.

رونویسی ویدیو
سلام، طرفداران SEOmoz! به نسخه دیگری از جمعه تخته سفید خوش آمدید. امروز در مورد جلوگیری از جریمه های مبتنی بر لینک صحبت می کنیم. بنابراین، بسیاری از شما احتمالاً چیزی را که من در مورد آن صحبت می کنم، تجربه کرده اید. چه مشاور باشید و چه داخلی، در یک آژانس کار می کنید، یا فقط در حال تنظیم سایت خود هستید، این مشکل وسوسه ساختن، خرید، قرض گرفتن، التماس را مشاهده کرده اید. ، تعداد زیادی لینک را سرقت می کنند که از نظر کیفیت و ارزش مشکوک هستند.
من می خواهم قبل از شروع اینجا یک داستان سریع را با شما به اشتراک بگذارم. وبلاگ SEO Optimize یک قطعه عالی در مورد تجربه ای که در ساخت این نوع پیوندها داشتند نوشت. آنها با یک نمودار ترافیکی از آنچه در سایتشان اتفاق افتاده بود شروع کردند. آنها سایت جدید را در وب قرار دادند. این یک سایت نسبتا جدید است. آنها به آرامی و پیوسته رشد می کردند. سنبله ها هر هفته کمی کمتر از دره ها بودند. آنها به نوعی در حال رشد و رشد بودند. سپس آنها تصمیم می گیرند، می دانید چیست، چرا ما 10000 لینک مبهم نخریم/بسازیم. من انگلیسی ها را دوست دارم زیرا آنها خیلی بهتر استفاده می کنند — سلام، همه در لندن — آنها از زبان بسیار بهتری استفاده می کنند. بنابراین، آنها می روند به این محله های دود، شاید ایست اند، آنجا که جاخالی است، درست است؟ آنها چند لینک می سازند. آنها 10000 مورد از این پیوندها را ساختند. این خیلی است. من فکر می کنم باید یک “whoa” را آنجا بگذارم. املا هوآ بنابراین، آنها در این دوره 10000 لینک گول می‌سازند، و ترافیک Goggle آنها چه می‌شود؟ شلیک می کند. سر به فلک می کشد. به آن نگاه کنید. رشد جنون آمیز آنها در واقع، حداقل بر اساس نموداری که من در پست وبلاگ آنها نگاه می کردم، بیش از 5 برابر ترافیک گوگل خود را افزایش می دهند. می بینید که در واقع برای چند هفته همینطور ماند. گوگل به وضوح این لینک ها را نمی گیرد. من عاشق توصیفی هستم که پست وبلاگ دارد. چیزی که او می‌گوید این است: «همان‌طور که داشتم نگران می‌شدم که گوگل نمی‌تواند این نوع مزخرفات را تشخیص دهد. فقط پایین میاد به حدی پایین آمد که کمتر از سطح ترافیک قبلی بود، و اساساً تمام چیزی که در اینجا دریافت می‌کردند عبارات مارک است، بنابراین مردم به معنای واقعی کلمه خود آن وب‌سایت را جستجو می‌کردند. آنها برای هیچ یک از کلمات کلیدی قدیمی خود رتبه بندی نمی کنند. این پیوندها نه تنها به آنها کمک نمی کنند، بلکه به طور فعال به آنها آسیب می رسانند و مانع از رتبه بندی آنها می شوند، و همینطور ادامه داشته است.
اخلاقیات داستان این است که روی پیوندهای با کیفیت پایین سرمایه گذاری کنید و به طور موقت ممکن است مزایایی را مشاهده کنید، اما در طولانی مدت می تواند بسیار مضر باشد. ممکن است با خود فکر کنید، یک لحظه صبر کنید، اگر این نمایه نحوه عملکرد گوگل است، آیا نمی‌توانم فقط 10000 پیوند مبهم برای همه رقبای خود بسازم؟ بیایید به موقع پشتیبان گیری کنیم و به یاد داشته باشیم که این یک سایت جدید است. این یک دامنه جدید است. آنها به احتمال زیاد به نمایه این سایت نگاه می کنند و می گویند: “هی، آنها هنوز یک نام تجاری معتبر، مهم و قدرتمند ایجاد نکرده اند. بنابراین احتمال اینکه لینک ها به طور چشمگیری به آنها آسیب بزنند بسیار بیشتر از سایتی است که قبلاً انجام شده است. کمی حوالی.” با توجه به آنچه گفته شد، احتمالاً بسیاری از شما، احتمالاً برخی از شما که این ویدیو را تماشا می‌کنید، دارای سایت‌هایی مانند این هستید یا دوستانی با سایت‌هایی مانند این دارید، مشتریانی با سایت‌هایی شبیه به این، و بنابراین از خود می‌پرسید که چگونه می‌توانم از این نوع جلوگیری کنم. بالقوه اگر دیده باشم که آنها پیوندهای مبهم به دست آورده اند، شاید من پیوندهای مبهم به دست آورده ام، در حال بررسی آن هستم، یا نگران هستم که مشتری من این کار را انجام دهد، نگران هستم که سئوی قبلی انجام داده است – مطالعه موردی با JCPenney را به خاطر بسپار و از دست دادن تمام رتبه های خود به دلیل زیر و بم نحوه اندازه گیری آنها توسط گوگل. شاید بخواهی فکر کنی، پسر، من الان در این دوره هستم، شاید در آن منطقه لطف هستم. چگونه می توانم از این اتفاق برای من جلوگیری کنم؟
اولین چیزی که می خواهم از شما بخواهم این است که از خود بپرسید چرا. نه چرا جریمه میشی چرا شما شایسته رتبه یک هستید؟ چرا سزاوار این هستید که در چند سایت برتر برای این سوالات خاص قرار بگیرید؟ آیا شما بهترین محصول موجود را دارید؟ آیا خلاقانه ترین رابط کاربری، قابل استفاده ترین فرمت را برای آن دارید؟ آیا شما بیشترین حجم اطلاعات را دارید؟ آیا نظرات کاربران شما بهترین است؟ آیا این واقعیت است که شما به داده هایی دسترسی دارید که هیچ کس دیگری ندارد؟ باید یک ارزش پیشنهادی منحصر به فرد برای هر کسب و کاری وجود داشته باشد که شامل یک مدل کسب و کار مبتنی بر وب می شود. اگر این را ندارید، پس، بله، شما تنها گزینه برای دریافت پیوندها، برای به دست آوردن مراجع، رفتن به آن محله های نامطلوب است، زیرا هیچ کس به طور ارگانیک نمی خواهد به صورت سرمقاله به شما پیوند دهد و بگوید: “من این تجارت خاص را تایید و توصیه کنید.”
وقتی به این سوال پاسخ دادید، باید روی محتوا تمرکز کنید. خب من بهش نیاز ندارم شما به آن نیاز دارید. شما باید بر روی محتوا تمرکز کنید زیرا محتوا جایی است که آن پیوندها از آنجا می آیند. در غیاب دلیلی جدا از پول یا دستکاری یا نوعی رابطه شخصی، تنها راه برای به دست آوردن پیوندهای مرجع خوب، پیوندهای سردبیری خوب در وب این است که بهترین منبع برای آن جستجوی خاص باشد. آن منبع بودن یعنی محتوا. منظورم فقط متن نیست. منظورم همه چیز است. منظورم تصاویر و ویدئو است. منظورم اشکال دیگر محتوا مانند مطالب تولید شده توسط کاربر است. منظورم چیزهایی مانند رابطی است که روی آن قرار می دهید، رابط کاربری که آن را احاطه کرده است. منظور من حتی چیزهایی مانند انسان ها، افرادی در دنیای واقعی است که با ایجاد آن محتوا مرتبط هستند. داشتن اقتدار و اعتباری که از یک نام بزرگ در زمینه خاص شما ناشی می شود، که می تواند برای بسیاری از ما یک حوزه بسیار کوچک و یک فرد بسیار ناشناخته باشد، هنوز هم بسیار مهم است.
سومین کاری که من انجام می دهم این است که به منابع لینک برتر به برندها نگاه کنم. بنابراین، جایی که بسیاری از سئوکاران با مشکل مواجه می‌شوند این است که می‌روید و به لینک‌هایی نگاه می‌کنید که به افرادی اشاره می‌کنند که رتبه‌های 1، شماره 2، شماره 3، شاید 10 را دارند. بسیاری از آنها ممکن است در این مورد باشند. محله ممکن است آن‌ها از افرادی باشند که برای کوتاه‌مدت پیوند ایجاد کرده‌اند، و در کوتاه‌مدت رتبه‌بندی می‌کنند و گوگل در نهایت می‌خواهد به آنها برسد، به همین دلیل است که من شما را تشویق می‌کنم که برندها را پیدا کنید. آن سایت‌ها/صفحه‌های خاصی که نه تنها در نتایج جستجو از طریق پیوندها، بلکه در ارزشی که از طریق اشتراک ذهنی، از طریق برندسازی، از طریق دانش آن وب‌سایت ایجاد می‌شود، اعتبار ایجاد کرده‌اند، و آن برندها اغلب به آنها ارجاعاتی دارند که از جاهای خیلی خوب اگر با استفاده از Open Site Explorer، با استفاده از ابزار Link Intersect، به لینک های برتر آنها نگاه کنید، اگر یک سایت محلی است، می توانید از Link Finder Ontolo Whitespark استفاده کنید، که به نظر من ابزار بسیار خوبی است، حتی برای انجام جستجوهایی مانند، اگر من یک جست‌وجو می‌کنم، فرض کنید برندی مانند اونیل را می‌بینم که تخته‌های موج‌سواری و تجهیزات موج‌سواری و این‌جور چیزها می‌سازد، درست است. بنابراین، من ممکن است جستجویی مانند “O’Neill کجاست – سایت: O’Neill.com؟” کاری که من اینجا انجام می‌دهم، وقتی در گوگل به این شکل جستجو می‌کنم، این است که می‌گویم: «تمام مکان‌هایی را که این برند در وب‌سایت آن‌ها ذکر شده است را به من نشان دهید». این به شما تعدادی مکان را نشان می دهد که در مورد آن برند صحبت می کنند. این نوع ذکرها اغلب منجر به پیوندها می شوند، اغلب به مراجع منجر می شوند، ارزش ویژه آن برند را ایجاد می کنند، آگاهی و دانش آن برند را ایجاد می کنند. اینها احتمالاً مکان های بسیار خوبی برای دریافت لینک هستند.
شماره چهار، در نهایت، و این یکی حتی ممکن است یک اولویت باشد بسته به اینکه چقدر عصبی هستید که این اتفاق می افتد. شما می خواهید بدترین پیوندها را پاک کنید. این بدان معنی است که در نمایه پیوند خود جستجو کنید و هر چیزی را که به نظر دستکاری به نظر می رسد شناسایی کنید. گاهی اوقات آن لیست های طولانی و عظیم از صفحات پیوند متقابل، که در آن شما به هر کس دیگری اشاره می کنید و همه آنها به شما اشاره می کنند، ممکن است پاک کردن آن چیز خوبی باشد. ممکن است بخواهید به شرکای پیوند خود ایمیل بزنید و بگویید: “سلام بچه ها، متاسفم، اما من فکر می کنم ممکن است گوگل واقعاً در این مورد ما را تحت فشار قرار دهد. من باید از شر آنها خلاص شوم.” شما ممکن است بخواهید از میان دلالان لینک یا خریدارانی که یا شما با آنها درگیر بوده اید یا مشتری قبلاً با آنها درگیر بوده اید، جستجو کنید، یا کسی که می داند، هرکسی که قبل از اینکه شما با آن درگیر شوید، روی سایت کار می کرده است، تایلر دوردن به سبک باشگاه مبارزه آلتر ایگو شیطانی شما کار کرده است. در میدونی، یه پسر نصفه شب از خواب بیدار میشه، هیچوقت نمیدونه قراره چیکار کنه. پیدا کردن آن لینک ها پاک کردن آنها خلاص شدن از شر آنهایی که می توانید. وحشت نکنید. پیوندهای بد همیشه به شما صدمه نمی زنند. همه افراد در وب دارای پیوند بدی هستند که به آنها اشاره می کند. خراش دهنده ها. در دانشگاه برگشتم، وقتی اواخر شب بود چند لینک بد ساختم. این اتفاق برای همه می افتد. اشکالی ندارد. اما، اگر بتوانید بدترین آنها را پیدا کنید، از برخی از این مجازات ها جلوگیری می کنید. اگر بتوانید آن موارد واقعاً خوب را پیدا کنید، نمایه ای ایجاد می کنید که از خود در برابر برخی از این موارد منفی محافظت می کند.
باشه همه امیدوارم از این نسخه وایت برد جمعه لذت برده باشید و امیدوارم هفته آینده دوباره شما را ببینیم. مراقب باشید.

رونویسی ویدیو توسط SpeechPad.com

farhangikhabari

توسط farhangikhabari