خدمات سئو سایت
کالج پارک، GA 21 آگوست: گارد فینیکس دایانا تاوراسی (3) در طول بازی WNBA بین … [+] فینیکس مرکوری و رویای آتلانتا در 21 آگوست 2024 در گیت‌وی آرنا در کالج پارک، GA واکنش نشان داد. (عکس توسط Rich von Biberstein/Icon Sportswire از طریق Getty Images)
Icon Sportswire از طریق Getty Images اگر سال 2024 آخرین سالی است که از دایانا تاوراسی در زمین می بینیم، شاید بزرگترین میراث او ارتقاء WNBA به ارتفاعات جدید باشد. محبوبیت لیگ بدون اینکه او به عنوان یک الگو برای بازیکنان جوان در سراسر جهان باشد، به آنچه امروز است تبدیل نمی شد.
شما نمی توانید تاریخ WNBA را بدون تسلط Taurasi بر کتاب بنویسید. در واقع، او احتمالاً شخصیت اصلی است.
یک چیز مسلم است: او سرگرم کننده ترین بود.
تیراندازی اسرارآمیز با ساعت رو به پایین. لحظات حذفی کلاچ که فینیکس مرکوری را به سه قهرمانی در یک بازه زمانی هشت ساله سوق داد. احساسات خام و فیلتر نشده ای که او را به سرسخت ترین رقیب WNBA تبدیل کرد – که به او اجازه داد تا هر شب با مقامات هماهنگ شود.
تمام بردهای فصل عادی، باخت های دلخراش، مسابقات قهرمانی، و فریادهای لجام گسیخته برای تماشاگران جاده پس از سطل های قهرمانی. هر ذره از آن برای چندین دهه در ذهن ما حک خواهد شد. این خاطرات به عنوان الهام بخش دسته بعدی سوپراستارهایی هستند که سعی می کنند موفقیت او را تقلید کنند.
در حالی که روی سنگ نوشته نشده است که تاوراسی پس از پایان بازی های پلی آف بازنشسته می شود، بسیار محتمل به نظر می رسد.
در دو هفته گذشته فضای منحصر به فردی در مرکز ردپا وجود داشت. بازیکنان، مربیان، صدا و سیما، و حتی اعضای خانواده تاوراسی اجازه می‌دهند این احساسات به بیرون بریزد. آنها قرار نبودند فرصتی را برای ادای احترام به حرفه او در کتاب داستان و بیان اینکه چقدر برای جامعه فونیکس معنادار بوده است، از دست نمی دهند.
بیشتر برای شما جدید Galaxy S25 Ultra Teases برنامه های جاه طلبانه سامسونگ از فصل 3، اپیزود 1 بررسی: بازگشت وحشتناک به وحشتناک ترین نمایش در TVRaiders، آنتونیو پیرس، نکاتی در مورد تغییرات فهرست پس از باخت تحقیرآمیز، اگر او تصمیم به کناره گیری نمی کند، او را ترک نمی کند. . او قبلاً خاطراتی را برای طرفداران خود فراهم کرده است که برای همیشه در فرهنگ شهر زنده خواهند ماند. نام و چهره او در زمین تمرینی تاسیسات 100 میلیون دلاری جدید فونیکس که مالک مت ایشبیا در ماه جولای افتتاح کرد، باقی خواهد ماند.
اما اگر واقعاً اینطور باشد، او باید چگونگی و زمان را تعیین کند.
تاوراسی به عنوان 11 بار آل استار، برنده شش مدال طلا و سه بار قهرمان WNBA، حق خروج با شرایط خود را به دست آورده است. هیچ بخشی از او نمی خواست بر چرخه اخبار در کل فصل تسلط داشته باشد. او هیچ علاقه‌ای به «تور بازنشستگی» نداشت، و ذاتاً مخالفان و هواداران را تحت فشار قرار می‌داد تا او را در جاده تحسین کنند.
این با سبک ایثارگرانه ای که حرفه او از سال 2004 نمونه کرده است، مطابقت ندارد، و دیانا تاوراسی معتبری نیست که هم تیمی های فعلی و سابق او دوست داشته و قدردانی کرده اند. او با ترکیب حرفه مرکوری و بازی بین‌المللی خود، از زمان تبدیل شدن به یک حرفه‌ای، زمین را با 210 هم تیمی خود به اشتراک گذاشته است. و او راهی پیدا کرد تا روی تک تک آنها تأثیر بگذارد.
در حالی که او یک رهبر آواز بی عیب و نقص است، کار نیز برای خود صحبت می کند.
تاوراسی 12101 امتیاز دوران حرفه ای خود را با احتساب بازی های پلی آف به دست آورده است. این 3540 بیشتر از بازیکن بعدی، هم تیمی سابقش DeWanna Bonner است. تاوراسی با نگاهی دقیق به دوران حرفه ای خود در فصل عادی، رکورددار امتیاز، پرتاب های آزاد و پرتاب های 3 امتیازی است:
اگر اینطور باشد، کار 20 ساله دیانا تاوراسی از ابتدا تا انتها قابل توجه بود
آمار فصل عادی او به مرکوری کمک کرد تا 310 پیروزی در فصل عادی کسب کند و در مجموع 1159 امتیاز در 565 بازی خود به دست آورد.
چشمگیرترین قهرمانی از این سه در سال 2014 رخ داد، زمانی که تاوراسی مرکوری را به رکورد 36-6 از جمله پلی آف رساند. در طول آن فصل معمولی، او رکورد WNBA را برای بالاترین تفاضل امتیاز انفرادی (همچنین به عنوان مثبت-منفی شناخته می شود) به نام خود ثبت کرد. فینیکس با تائوراسی در زمین با 387 امتیاز از تیم ها پیشی گرفت که معادل 20 امتیاز به ازای هر 100 مالکیت بود. حتی مایا مور، که بسیاری معتقدند بااستعدادترین بازیکن تمام دوران بوده است، در یک فصل به این نتایج نرسید.
رکورد تاوراسی برای تفاضل امتیاز از آن زمان شکسته شد، با لاس وگاس آس ها که چهار بازیکن در طول دوره تاریخی فصل گذشته 400 بازیکن را تحت الشعاع قرار دادند.
اگر تاوراسی می خواست به فشار آوردن ادامه دهد و طول عمر بی رقیب خود را به سطح دیگری برساند، مطمئناً می توانست. این را نباید زیر سوال برد. او در سن 42 سالگی، برای اولین بار از سال 2014، فقط 1000 دقیقه در یک فصل جمع آوری کرد. او میانگین نزدیک به 15 امتیاز را در بازده کیفیت کسب کرد، یکی از پایین ترین نرخ های گردش شغلی خود را داشت، و همچنان درصد بالایی از تلاش های خود را در این فصل تبدیل کرد. رنگ کردن
اما مهم این است که او چقدر از روند تمرین و ریکاوری را می‌خواهد تحمل کند.
او گفت: “هنوز روزهایی وجود دارد که من در آن هستم، هنوز هم می توانم این کار را انجام دهم.” من هنوز هم می خواهم بسکتبال بازی کنم. سپس، از طرف دیگر، روزهایی وجود دارد که از رختخواب بیرون می روم. من حدس می‌زنم که وقتی به این نقطه از حرفه‌تان می‌رسید، این مبارزه‌ای است که دارید. برای بازگشت به زمین باید کارهای زیادی انجام دهید. از بسیاری جهات تلخ است. فکر می‌کنم وقتی فصل تمام شود، تصور بهتری از اینکه در آینده برای من چگونه است، خواهم داشت.»
بعد از این همه مدت، واقعاً چیزی برای اثبات وجود ندارد. او در حال حاضر تام بردی از WNBA است، ملکه طول عمر که به دلیل بهره هوشی عالی و حیله گری که در طول زمان به کار گرفته است، همیشه روی زمین موثر خواهد بود.
با این حال، تصور اینکه او بخواهد نقش کمتری داشته باشد، دشوار است. به خصوص با فرنچایزی که او به چهره آن تبدیل شده است. تاوراسی تمام 565 بازی دوران حرفه‌ای خود را آغاز کرده است و حتی یک بار هم از روی نیمکت نیامده است.
مسلماً تأثیرگذارتر از دو دهه او به عنوان یک ورزشکار حرفه ای، این واقعیت است که او آن را در دره کامل خواهد کرد. از ابتدا تا انتها، تاوراسی سنگ بنای بسکتبال فینیکس و موفق ترین بازیکنی بوده است که شهر را برکت داده است.
او گفت: «خاطرات بسیار خوبی در این ساختمان داشتم. این شهر برای من در رتبه دوم قرار دارد. الان خونه است و دیدن بچه هایی که در سال 2004 شروع به آمدن کردند و اکنون با خانواده و کسب و کار خود ازدواج کرده اند بسیار جالب است. شما بزرگ شدن آنها را دیده اید، و آنها من را دیده اند.
دیانا تاوراسی، نگهبان فینیکس مرکوری، در لحظات پایانی … [+] نیمه دوم بازی بسکتبال WNBA در برابر طوفان سیاتل، پنجشنبه، 19 سپتامبر 2024، در فینیکس، در حالی که برای جمعیت تشویق می کند، لبخند می زند. (AP Photo/Ross D. Franklin)
حق چاپ 2024 آسوشیتدپرس. تمام حقوق محفوظ است استعداد، قوس شغلی و رفتار او در زمین مسابقه شباهت زیادی به یکی دیگر از افسانه های ساحل غربی دارد که 20 سال را در همان لباس سپری کرد. این کوبی برایانت بود که سال‌ها قبل از مرگ تائوراسی را “مامبای سفید” لقب داد و تسلط او بر عطارد را با دوران حرفه‌ای معتبر خود در لیکرز از سال 1996 تا 2016 برابر دانست. او در روزی که تاوراسی رکورد گلزنی تمام دوران WNBA را در لس‌آنجلس شکست، حضور داشت. با اشاره به اخلاق کاری، ثبات، و عشق واقعی او به حرفه‌اش به عنوان ویژگی‌هایی که دوست دارد دخترانش در عمل ببینند.
همانطور که تاوراسی در روز پنجشنبه اشاره کرد، از منظر وفاداری، او مفتخر است که با برایانت در یک مکالمه است.
او گفت: “کوبی این را تعیین کرد که 20 سال در یک مکان باشد.” احتمالاً می‌توانید افراد زیادی را انتخاب کنید که برای مدت طولانی برای یک تیم بازی کرده‌اند. 20 سال در یک مکان بودن آسان نیست. این یک رابطه طولانی با فراز و نشیب است، سازش، من این را دوست ندارم و آن را دوست ندارم. اما در پایان روز، این فرنچایز – از طریق فراز و نشیب های من – همیشه پشت من بود.
تشابهات بین آنها قوی است. شکیبایی برایانت بدون شک در لس آنجلس آزمایش شد، زمانی که ساخت فهرست ایده آل نبود، و همه چیز در طول مدت تصدی عطارد تاوراسی همیشه آفتابی و رنگین کمان نبوده است. اما این نیز مانع از این نشد که آن را کنار بگذارد و از رفتن به وضعیت بهتر خودداری کند.
همچنین، هر دو نوع خاصی از سبک رهبری دارند که در آن هیچ چیز پوشش داده نمی شود.
تاوراسی به همه هم تیمی هایش ایمان داشت. او آنها را تا زمانی که به پتانسیل خود رسیدند هل داد. اگر این به معنای به چالش کشیدن آنها یا دادن عشق سخت به آنها بود، او هر کاری که لازم بود برای باز کردن قفل جانور درونی آنها انجام می داد.
بعد از اینکه مرکوری تیم قهرمانی سال 2014 را در هفته گذشته جشن گرفت، از هم تیمی دیرینه او، بریتنی گرینر، پرسیدم که تکامل تاوراسی به عنوان یک رهبر در طول سال‌ها چه چیزی به چشم می‌خورد.
گرینر گفت: «احساس می‌کنم وقتی برای اولین بار به اینجا رسیدم، او ما را رهبری می‌کرد. «من همیشه او را به عنوان ژنرال صدا می‌کردم. او همه چیز را می بیند. آن طور که او بازی را می بیند، از هر موقعیتی آن را می بیند. آن تکه های کوچکی که او می ریزد، ما همیشه سعی می کنیم آن ها را در آن غوطه ور کنیم. با گذشت سال ها، او فقط در آن بهتر شده است. وقتی او چیزی می‌گوید، می‌توانید ببینید که چگونه همه در آن قفل شده‌اند. وقتی او می‌آید تا با شما در حاشیه یا گروه صحبت کند، فقط توجه ما را جلب می‌کند.»
او بیش از یک رهبر در دادگاه است.
نوع بازیکن او را فراموش کنید. شما هرگز نباید نگران این باشید که کسی که همه آنها را “دی” می نامند، از تیمش حمایت نکند، از جمله تازه کارها و بازیکنان جوانش که نیاز به راهنمایی دارند.
گرینر افزود: “این فقط دی است.” “این چیزی است که من همیشه دوست داشتم، زمانی که او در کنار من مربیگری می کرد. چون جوان و ساده لوح بودم و نیاز داشتم چیزهای زیادی یاد بگیرم. من بخش زیادی از آن را مدیون دی هستم.»
بریتنی گرینر شماره 15 از ایالات متحده آمریکا (L) و دایانا تاوراسی شماره 12 از ایالات متحده زمین را در پایان مسابقات بسکتبال زنان … [+] دور مقدماتی دور گروه C بسکتبال بین بلژیک و ایالات متحده آمریکا در جریان بازی های المپیک پاریس 2024 در پیر ماروی ترک کردند. استادیوم در ویلنوو-داسک، شمال فرانسه، در 1 اوت 2024. (عکس از سمیر الدومی / خبرگزاری فرانسه) (عکس از SAMEER AL-DOUMY/AFP از طریق Getty Images)
AFP از طریق Getty Images این فصل آنطور که فینیکس رویای آن را داشت، پیش نرفت. پایان دادن با رکورد 19-21 و امتیاز خالص بدتر از 14-26 واشینگتن میستیک آن چیزی نیست که هیچ کس انتظارش را داشت، به ویژه پس از اینکه مرکوری قهرمانان سابق کاله کپر و ناتاشا کلود را به دست آورد. فینیکس که پیش‌بینی می‌شد یک غول‌پیکر تهاجمی باشد، فصل هشتم (از 12 تیم) را از نظر امتیازات به‌دست‌آمده به ازای هر مالکیت، هفتم در درصد 3 امتیازی و ششم در نرخ گردش به پایان رساند. آنها نتوانستند به سقف خود برسند، یا به انتظارات بلندی که به آنها داده شده بود برسند.
با از دست دادن هفت بازی از 10 بازی پایانی فصل عادی، مرکوری با طعمی ترش وارد مرحله پلی آف می شود که تنها با ناراحتی در دور اول از بین خواهد رفت. آنها کار خود را برای آنها قطع می کنند و در دو بازی اول در جاده ها، با بازیکن شماره 2 مینه سوتا سیاهگوش روبرو می شوند. مینه سوتا توسط نفیسا کولیر، بازیکن دفاعی سال AP، و شریل ریو، مربی سال AP که همچنین تیم ایالات متحده آمریکا را به مدال طلای دیگری در پاریس هدایت کرد، لنگر انداخته است.
ربودن یک برد جاده ای برای فینیکس کار سختی خواهد بود. اگر این کار را نکنند، تاوراسی نمی‌تواند قبل از قطعی شدن تصمیم به جمع خانه‌اش بازگردد.
شاید او به طور کامل تصمیم خود را نگرفته است. به وضوح مقدار بیشتری در مخزن باقی مانده است، حتی اگر تولید با راس او مطابقت نداشته باشد.
بعلاوه، ما می دانیم که ورزشکارانی که دارای روان پریشی هستند چگونه عمل می کنند. بزرگان همه زمان‌ها اغلب می‌توانند انگیزه‌ای را از ناکجاآباد ایجاد کنند، یا خودشان را فریب دهند تا باور کنند چیزهای بیشتری روی میز وجود دارد.
شاید او به فصل 2012 گوش می دهد که به دلیل فشار خم کننده لگن فقط به هشت بازی محدود شده است. یا، کمپین 2019، که با آسیب دیدگی کمر و همسترینگ که 28 بازی برای او تمام شد، مخدوش شد.
ممکن است یک شات طولانی باشد. اما شاید – فقط شاید – دنیایی وجود داشته باشد که در آن تاوراسی خود را متقاعد می‌کند که به دلیل آن فصل‌های کوتاه‌تر، فرصت بیشتری برای ارائه وجود دارد.
و بسته به نحوه عملکرد مرکوری در این مرحله پلی آف 2024، ممکن است برای تیمی که آرزوهای قهرمانی داشت، کارهای ناتمامی وجود داشته باشد.
او خندید: «می‌دانی، به‌عنوان یک ورزشکار، فکر می‌کنی که باید پایان را بنویسی». “اما پایان گاهی اوقات اتفاق می افتد. من واقعاً روی کاری که این تیم باید انجام دهد تا به مرحله پلی آف فشار بیاورد متمرکز هستم. زیرا ما آن را در خود داریم.»
من را در توییتر دنبال کنید. Shane YoungFollowing من در 10 سال گذشته در مورد NBA نوشته ام که در حال حاضر در فینیکس، ایالت AZ مستقر است. پلتفرم های قبلی من عبارتند از BBallBreakdown، HoopsHabit، ClutchPoints و The Cauldron. من فارغ التحصیل دانشگاه لوئیزویل (2017) و یک مترجم آزاد هستم که از تجزیه و تحلیل بسکتبال حرفه ای از طریق لنز X و O، تجزیه و تحلیل پیشرفته و همه عناصر انسانی مختلف درگیر در این بازی زیبا لذت می برم. من را خواهید دید که بازی ها و رویدادها را در طول برنامه NBA در شهرهای مختلف پوشش می دهم. هدف من به عنوان یک نویسنده ارائه یک سطح منحصر به فرد و ظریف از تجزیه و تحلیل در دادگاه برای مخاطبانی است که هوس آن را دارند.”>

* استانداردهای تحریریه
* جوایز فوربس

farhangikhabari

توسط farhangikhabari