Wp Header Logo 2445.png

فصل جدید مسابقه «بگو بخند»، به زودی از شبکه نسیم پخش آغاز می شود. این برنامه استعدادیابی در زمینه های طنز، شعر، نمایش و موسیقی است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  احسان حسینی یکی از تهیه کنندگان برنامه «بگو بخند» با حضور در استودیو شبکه خبر در بخشی از سخنانش دررباره فصل جدید این برنامه گفت: یک ویژه برنامه ویژه میلاد حضرت رسول(ص) و بازگشایی مدارس بود که جمعه ۳۰ شهریور پخش شد. با توجه به کنداکتور شبکه احتمالا از یکی دو هفته آینده چهارشنبه تا جمعه ساعت ۲۱ پخش برنامه شروع می‌شود که ۵۰ قسمت است و احتمالا تا اواخر سال ادامه خواهد داشت.

وی درباره تغییرات این فصل گفت: سعی کردیم شاکله اصلی برنامه را حفظ کنیم و خیلی تغییرات عجیبی برنامه ندارد، سعی کردیم حوزه طنز را گسترده تر کنیم و یکسری شرکت کنندگان از کشورهای دیگر داریم کشورهای مثل یمن، افغانستان، نیجریه و سنگال.همچنین تغییری در میز داوران داشتیم که آقای رادش به جمع داوران اضافه شدند .

وی در پاسخ به این سوال که چرا آقای خمسه در این فصل نیست گفت: آقای خمسه بنا به مسایل و مشغله‌هایی که داشت در فصل جدید نیست. قرار بود این برنامه قبل از ماه محرم تولید شود و در اردیبهشت پخشش آغاز شود ولی بنا به اتفاقاتی که افتاد برنامه های حوزه سرگرمی و طنز به بعد از محرم و صفر موکول شدند ما به لحاظ زمانی نتوانستیم در خدمت آقای خمسه باشیم چون ایشان درگیر مجموعه «پایتخت» شدند.

وی درباره انتخاب شرکت کنندگان خارجی گفت: اینها افراد خارجی مقیم ایران هستند که سالها در ایران زندگی و فارسی صحبت می‌کنند. ما خواستیم در این برنامه سمت افرادی هم برویم که غیرایرانی هستند ولی در ایران زندگی می کنند. حدود ۱۱ هزار فیلم برای ثبت نام فرستاده شد که از این تعداد بس از چهارماه راست آزمایی حدود ۸۰ گروه در حوزه‌های متنوع با تقریبا ۳۰۰ شرکت کننده انتخاب شدند که امسال در خدمتشان هستیم.

وی درباره برگزیدگان دو فصل قبلی گفت: در کفت‌ترین حالت الان شاغل هستند در برنامه «بگو بخند»، تعدادی در گروه نویسندگی و گروه کارگردانی مشغول هستند، در مجموعه های مختلفی بازی کرده اند و در برنامه های مختلف تلویزیون حضور دارند و در کل برنامه «بگو بخند» بستری است برای بروز و ظهور این افراد .

وی درباره حضور بانوان در فصل سوم هم گفت: حدود ۳۰ درصدی از شرکت کنندگان بانوان هستند که هم به صورت انفرادی حضور دارند و در گروه‌های نمایشی هم بین آقایان و خانم ها یک تناسبی برقرار است و هیچ محدودیتی برای حضور در این برنامه وجود ندارد.

 

source