Wp Header Logo 2598.png

جوان آنلاین: علیرضا محمدی مدیر کسب‌وکار پلی پاد در سومین نمایشگاه رصتا اذعان داشت: در نمایشگاه رصتا با غرفه سرزمین هوشمند پاد فعالیت می‌کنیم، سرزمین هوشمند یک پلتفرم مادری است که به عنوان شرکت مستقل ذیل حمایت یکی از بانک‌ها تاسیس شده‌است  و رویکرد آن بحث اقتصاد دیجیتال و پلتفرم‌های دیجیتال مورد مصرف خانوار‌ها است. این سکو در حوزه‌های مختلفی از جمله باز سرگرمی و فیلم و سریال فعالیت می‌کند.

او ضمن اشاره به اینکه در نمایشگاه رصتا سه پلتفرم مرتبط با موضوع صوت و تصویر فراگیر را به مخاطبان معرفی کردیم، گفت: محصول ابتدایی پلی پاد است که یک پلتفرم ابری در صنعت بازی و سرگرمی است و کاربر بدون اینکه نیاز داشته باشد کنسول یا کامپیوتری با سخت افزار قوی داشته باشد با حق اشتراکی کم می‌تواند در تبلت، تلویزیون و … بازی‌های روز دنیا را تجربه کند.  

محمدی افزود: مسابقات بازی الکترونیک را برگزار کردیم و از سراسر ایران بدون الزام قرارگیری در یک محیط  فیزیکی می‌توان این مسابقه را دنبال کرد. پلتفرم دیگرمان یک سخت افزار و زیرساختی است  که هم نرم افزار آن توسط پاد توسعه داده شده و هم سرویس‌های محتوایی در آن قرار گرفته شده تا خانواده‌ها در حوزه بازی بتوانند همزمان موسیقی، فیلم و سریال، اخبار و وضعیت آب و هوایی را با اتصال به اینترنت دنبال کنند.

او عنوان کرد: همچنین پلتفرم جدیدی داخل نمایشگاه معرفی کردیم که کتاب‌های صوتی را ارائه می‌کند و قصه گو دارد و پلتفرم دیگر نیز یک وی او دی برای خانواده است که فیلم و سریال‌ها و انیمیشن برای خانواده‌ها توسط کارشناسان مناسب‌سازی شده است.

محمدی خاطرنشان کرد: نمایشگاه رصتا مشخصا ویترین آنچه رل که در حوزه صوت و تصویر فراگیر کشور اتفاق می‌افتد، به نمایش می‌گذارد و در کنار آن ضمن اینکه می‌توانیم با مخاطبان خود ارتباط رو در رو داشته باشیم و بازخورد‌ها و نظراتشان را دریافت کنیم می‌توانیم با پلتفرم‌های دیگر بحث‌های تجاری و ایده‌پردازی‌ها و همکاری‌های مشترک را دنبال کنیم.

او در پایان ضمن قدردانی از ساترا برگزار کننده نمایشگاه رصتا، گفت: پیشنهاد می‌کنم که موضوع ارائه محتوای ملی به خارج از کشور و حداقل عرضه آن در خاورمیانه جدی گرفته شود.

source